חומוס-הנביאים-2
חומוס-הנביאים-2

חומוס עושים באהבה | חומוסיות בפתח תקוה שכדאי להכיר

קוראים לו המאכל הלאומי,והוא באמת כל כך טעים, בריא, ומנחם: קבלו המלצות לוהטות לחומוסיות מופלאות באזורנו

פורסם בתאריך: 14.2.18 11:08

לאפלס

מי לא אוהב חומוס? המטבח הישראלי מציע ורסיות שונות של מנת החומוס האגדתית אבל החשיבות העליונה והמנצחת היא בטריות של חומרי הגלם. לאפלס, אשר נפתחה לפני כמה חודשים, מציגה אוכל-מהיר איכותי, טרי ובריא ומציעה מנות חומוס מגוונות כך שכל אחד ואחת יכולים לבחור את הסגנון האהוב עליהם; חומוס עם גרגרים או חומוס עם פטריות, חומוס פול או חומוס מסאבחה.

כל המנות מיוצרות במקום ומחומרי גלם טריים ואיכותיים והכי חשוב ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל. בתקופה בה המודעות לאכילת גלוטן נמצאת בשיאה, בין אם מטעמי בריאות או תזונה, לאפלס מציעה תפריט שלם ללא גלוטן – מהחומוס הטרי הנעשה בכל בוקר דרך הפיתות והסלטים. בלאפלס שומרים על סביבה ללא גלוטן כדי שכולם יוכלו להגיע ולהתענג על המנות המצוינות של המקום.

את מנת החומוס אשר בחרתם תוכלו לקבל עם תוספת סלט, אם אתם שומרים או עם צ'יפס בצד למתפנקים. הצ'יפס נעשה במקום מתפוחי אדמה טריים, נחתך ומטוגן בשמן נקי והוא תוספת נפלאה למנת החומוס אשר בחרתם. הצ'יפס מוגש חם ולוהט בתוך קונוס, ממש כמו באמסטרדם.

צילום: יונה דני

צילום: יונה דני

 

מנה מומלצת: חומוס משולש – מנה המוגשת בצלחת ומורכבת מהחומוס הטרי והטעים, טחינה ופול, אם בא לכם לשדרג תוסיפו ביצה ותתחילו במלאכת הניגוב. כל מרכיבי המנה נעשים במקום מידי יום.

בין אם כמנה בפני עצמה או כחלק ממנת הפלאפל או הסביח החומוס של לאפלס נעשה באהבה ובקפדנות וכאמור ללא גלוטן. הנגישות של התפריט ותשומת הלב אשר מעניקים בעלי המקום מעידה על ערכיו, על שירות מצוין, על רוחב לב ועל אהבה למקצוע והמנה תמיד יותר טעימה כאשר היא מוגשת באהבה וחיוך.
במקום מוכרים גם חומוס במשקל כדי שתוכלו להנות ולהתענג עליו גם בבית.

אם אתם במרכז פתח תקווה והרעב החל מדגדג, גשו ללאפלס, תתפנקו במנה של פלאפל מפנקת במיוחד ותצאו שבעים, מרוצים ומחוייכים.

לאפלס – המקום כשר למהדרין.
כתובת: חיים עוזר 10, מכרז העיר פתח תקווה
שעות פעילות: ימים א'-ה' 9:00-22:00
ו' – 9:00 עד שעה לפני כניסת השבת
מכבדים תן-ביס
משלוחים: דרך אתר תן-ביס
קישור לאתר

צילום: יונה דני

צילום: יונה דני

 

חומוס הנביאים

חומוס הנביאים בניהולו של עמית חי, נפתח בספטמבר השנה בשכונת שעריה בעיר. עמית, בחור צעיר, התגורר במשך שנים רבות בתאילנד ולפני כשלוש שנים עשה עליה לארץ יחד עם אשתו והילדים "תחום האוכל, תמיד היה משהו שקרוב לליבי" הוא מספר "כשהגענו לישראל עברנו להתגורר בשעריה והבנתי שאצלנו בשכונה יש הכול, שווארמה, פלאפל, פיצות, אבל אין חומוס וזה היה החלום שלי, לפתוח חומוסיה איכותית לטובת תושבי השכונה". במשך תקופה התחיל עמית ללמוד את סודות החומוס, בהתחלה כלקוח, למד, בדק וחקר את התחום ונכנס לאט לאט לענייניים "לא היה לי ידע או ניסיון והתחלתי מאפס, יצרתי קשר עם בעלי מקצוע שמבינים בחומוס, אספתי טיפים מכל אחד והתחלתי לשחק עם המתכון של החומוס במשך כמה חודשים טובים". ברגע שעמית הבין שעלה על המתכון המנצח וחברים ומשפחה טעמו ואהבו, החליט שהוא יוצא לדרך "שכרתי מקום שהתפנה בשכונה והקמתי אותו מאפס, בעזרת אנשי מקצוע וחברים שבאו לתת יד" הוא מסביר "המקום שלנו הוא מקום משפחתי, יחד איתי עובדים אלמוג ואופק, שמחויבים לחומוס כאילו זה העסק שלהם ואנחנו מעניקים ללקוחות מלבד חומוס טעים ואיכותי, גם שירות חם ולשמחתנו הלקוחות מצביעים ברגלים, אנחנו פתוחים בסך הכול חמישה חודשים ויש לנו קהל לקוחות קבוע שאוהב את החומוס ואת הטעם הייחודי שהענקנו לו".

בחומוס הנביאים, אפשר לנגב חומוס נקי ועד חומוס פול וגרגרים, חומוס פטריות ובצל, חומוס סביח, מסבחה, מנת הדגל "חמשוקה "- חומוס ושקשוקה וכן ניתן למצוא שקשוקה אישית במחבת, סביח, סלט ירקות, סלט ירקות אקסטרה עם גרגרי חומוס, ביצה וטחינה, סלט סביח עם ירקות, ביצה קשה וחצילים מטוגנים, טחינה, עמבה, צ'יפס ועוד "אנחנו סוג של חומוסיה מודרנית שניתן למצוא בה מגוון של מוצרים שנעשים מידי יום במקום ללא חומרים משמרים, שכל מנה עוברת בדיקה וטעימה ומה שלא עומד בסטנדרטים שלנו לא יוצא ללקוחות" הוא מסביר "אנחנו מכינים את המוצרים מידי יום ביומו, עם חומרי גלם הכי טובים שיש ואין אצלנו פשרות" עמית מוסיף שיש את התפריט הקבוע ומידי פעם הם מכניסים מנות מתחלפות על מנת ליצור עניין אצל הלקוחות "התפריט שלנו מגוון מאוד ברמת החומוסיות עם נגיעות אישיות שאנחנו מכניסים למנות".

חומוס הנביאים

חומוס הנביאים

כשעמית החליט לפתוח את החומוסיה שלו, היה חשוב לו לתת לה ערך מוסף "יש לא מעט חומוסיות בעיר, אבל אצלנו הדבר הנוסף זו האווירה, לא באים רק לאכול חומוס, רבע שעה והולכים, אצלנו זה סוג של מקום בילוי, המקום הוא כמו משפחה קטנה, כולם מכירים את כולם והוא מתאים לכל הגילאים".
אומנם 'חומוס הנביאים' נפתח רק לפני מספר חודשים, אבל במקום אפשר כבר למצוא לקוחות קבועים "אנחנו כבר יודעים מה כל אחד מהלקוחות שלנו אוהב, איך הם אוהבים את החומוס ומה התוספת המועדפת עליהם" הוא אומר בחיוך ומוסיף שהם בודקים להרחיב בעתיד הקרוב את שעות הפעילות גם בערב על מנת לתת מענה למי שרוצה לאכול חומוס ועובד עד מאוחר "שווה לעקוב אחרינו בפייסבוק" הוא אומר "אנחנו מפרסמים כל הזמן מבצעים ובעתיד הקרוב נוסיף גם שירות משלוחים לפתח תקווה והסביבה הקרובה".

 

הנביאים 31 שעריה 052-3872490

כשר למהדרין. שעות פעילות:
ראשון עד חמישי 17:00-9:00, שישי 14:00-9:00.

 


הכתבה השיווקית נכתבה בשיתוף עם "חומוס הנביאים"


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר