אוכל אותנטי
אוכל אותנטי

הכירו את חנות הפיצוחים "אותנטי"

חנות הפיצוחים "אותנטי"- כשריחות טובים, טעמים מיוחדים ומחירים שפויים משתלבים יחד

פורסם בתאריך: 14.2.18 11:00

היחודיים שלנו

אודות. "אותנטי" חנות לפיצוחים, תבלינים ופירות יבשים. חנות אותנטי היא חלק מרשת חנויות ארצית אשר נפתחה לפני מספר שנים ומתמחה במכירה של מוצרים בתפזורת כגון: פירות יבשים, קטניות, תבלינים, פיצוחים, חליטות, חמוצים, טחינת קפה, סוכריות, חלווה מוצרי בריאות ועוד. את החנות בפתח תקווה, פתח לאחרונה אריאל שמואל תושב הצפון "חיפשתי מקום לפתוח חנות פיצוחים ותבלינים והגעתי לפתח תקווה, ראיתי את החנות בקניון שפיגל, אהבתי ואחרי התייעצות עם הרב דוד אבו חצירא ואישורו החלטתי לפתוח את החנות במקום ולשמחתי מהרגע הראשון יש לנו במקום ברכה". הוא מסביר "המוטו שלנו בחנות זה שירות מקצועי בשילוב של טריות ואיכות המוצרים, אשר מעצימים את חווית הקניה של הלקוחות".
המוצרים: בחנות מבחר גדול של מוצרים, פירות יבשים מסוכרים וללא סוכר, למעלה מ-30 סוגים של חלוות בטעמים שונים, כולל 10 סוגים של חלוות ללא סוכר. 100 סוגי תבלינים טהורים ללא מונוסודיום גלוטמט "שאני מוכר פלפל שחור, מקבלים 100 אחוז פלפל שחור ללא תוספת" מדגיש שמואל, בנוסף במקום מחלקת אפייה מבית פוליבה, מחלקת קטניות, מחלקה בריאה ועוד.
מחלקת בריאות: בחנות מחלקת בריאות בה ניתן למצוא מבחר גדול של מוצרים החל מסוגים שונים של קמח כגון קמח טף, כוסמת, קמח מלא, כוסמין ועוד, וכן שמני בריאות, פירות יבשים טבעיים, ממרחים טבעוניים ובימים אלה מוקמת מחלקה של מוצרים ללא גלוטן ובה קמחיים, עוגיות, ממרחים, טורטיות מיוחדות ועוד.
ט"ו בשבט: לקראת ט"ו בשבט דואגים בחנות למבחר גדול של פירות יבשים, ארוזים ובתפזורת, ניתן לרכוש מארזים שונים במחיר של החל מ29.90 שקלים וכן מתנות מיוחדות כגון קנקני תה לאירוח וחליטות, מגשיות לפיצוחים ועוד. בין פירות היבשים ניתן לרכוש קוקוס טבעי, אננס, מלון ואפרסק טבעיים, פומלה מופחתת סוכר, אבטיח מיובש, פירות בטעמים אסיאתיים, וכן את כל משפחת האגוזים, קשיו, בוטנים, ברזיל ועוד.
ייחודיות: אחד הדברים הייחודים למקום זה הוא קודם כל השירות, הנראות והאסתטיקה של המקום וזה לצד מוצרים טריים, איכות מוצרי המדף והקשר עם הלקוחות "אנחנו נמצאים פה אומנם תקופה קצרה, אבל כבר צברנו קהל לקוחות גדול שמגיע לחנות לפחות שלוש פעמים בשבוע".
שמואל מסביר: "אנחנו לא מתפשרים על איכות המוצרים ואני מוכר ללקוחות שלי את המוצרים הטובים ביותר בשוק ויש לנו במקום תחלופה גבוהה של מוצרים" הוא אומר ונותן דוגמאות "אגוזי המלך שלנו הם מהעונה החדשה והמחיר שלהם הוא 4.9 שקלים ל100 גרם, הצנוברים הם במחיר של 9.90 ל100 גרם באיכות ייצור גבוהה" הוא אומר "המוטו של החנות לא טעמת לא קנית, כלומר אצלנו הלקוחות מוזמנים לטעום לפני שהם רוכשים וכך הם במקום מרגישים את ההבדל בטעם ביננו לבין מקומות אחרים".
שעות פעילות: ראשון עד חמישי 8:00-21:30, שישי עד שעה 14:00.

אותנטי לוגו

אותנטי פתח תקווה קניון שפיגל 3 קומת קרקע
טל. 03-9661615

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר