המטבח שתמיד חלמתם עליו: לגעת בעץ

חולמים על מטבח חדש או רוצים לעצב את המטבח הקיים, מבקשים שרמת הגימור תהיה גבוהה אבל לא יקרה במיוחד, חברת "לגעת בעץ מטבחים וארונות" פה במיוחד עבור זה

פורסם בתאריך: 21.2.18 13:22

במרבית הבתים, המטבח הוא המקום המרכזי של הבית, לב המשפחה והכל סובב סביבו. לכן כשמחליטים על רכישת מטבח או עיצוב מטבח קיים, חשוב לשים לב לכל הפרטים הקטנים והגדולים כאחד. פה נכנסים לתמונה המעצבים של "לגעת בעץ מטבחים וארונות", שעובדים בשיתוף פעולה עם הנגריה של החברה והופכים את המשימה לקלה ומהנה יותר. "כאשר מחליטים על בניית מטבח חדש או חידוש מטבח ישן, כחלק משיפוץ או בנייה, מאוד חשוב לגשת למטבח בשלב הראשוני של בניית התוכניות", מסביר הבעלים אלעד יצחק, "וזאת מאחר ולא פעם צריך לעשות שינויים בתוכניות הבנייה, בצנרת, לשבור או להוסיף קירות וברגע שמתחילים עם המטבח, ואפשר למנוע הוצאות מיותרות". הוא ממליץ להתייעץ עם מעצב פנים, אדריכל או כל איש מקצוע אחר כבר בשלבים הראשוניים.
חברת "לגעת בעץ מטבחים וארונות", הוקמה לפני כ- 20 שנה ומתמחה בייצור מטבחים, ארונות קיר וארונות אמבטיה בעיצוב אישי חדשני. כל מוצריה הם כחול לבן, הם מיוצרים ביישוב עמנואל. אולם התצוגה נמצא ברחוב אלכסנדר ינאי 11 בפתח תקווה. העבודה נעשית מול הלקוחות באופן ישיר וללא פערי תיווך והוצאות מיותרות. "ההבדל הגדול בינינו לבין חברות אחרות הוא קודם כל שהייצור שלנו מאוד אישי. אנחנו מייצרים את המטבח באופן ספציפי לפי בקשת הלקוח, החלום והרעיון שלו", מסביר אלעד. "רוב הפעילות שלנו היא מול מעצבות ואדריכליות פנים שמגיעות אלינו עם השרטוטים והרעיונות שלהן. יש לנו גם לקוחות פרטיים שמעוניינים שאנחנו נעצב להם מ-א' ועד ת' את המטבח ולכן קיים פה צוות מעצבים מקצועי משלנו שנותן את המענה הרצוי ללקוחות פרטיים ויחד הופכים את החלום למציאות".

אלעד מבקש להדגיש שרמת הגימור של המוצרים שלהם היא גבוהה ביותר ולא נופלת מהחברות היוקרתיות ביותר בעולם: "אנחנו משקיעים רבות במיכון המתקדם ביותר, דואגים להתחדש תכופות על מנת להביא ללקוחות שלנו תוצר מוגמר ברמה גבוהה. אנחנו משלבים בין אנשי מקצוע מיומנים לטכנולוגיה המתקדמת ביותר וזה לצד חומרי גלם מעולים, מקצועיות בלתי מתפשרת ומחירים עממיים שאותם אנחנו מנסים לשמר לאורך השנים".
איזה שירותים נוספים אתם נותנים במקום?
"כאמור יש את ייצור המטבחים, מעבר לזה אנחנו נותנים שירות על כל סוגי הנגרות: ארונות נישה, ארונות אמבטיה, ארונות קיר והזזה,משטחים למטבח של שיש אבן קיסר, בלנקו גרניט ולמינם, משטחי בוצ'ר ולאמי, מחלקת חיפוי קיר מזכוכית בהזמנה אישית לפי הצרכים של הלקוח. כמו כן
יש לנו אנשי מקצוע שנמצאים בקשר עם הלקוחות, מעצבות פנים ואדריכליות, ובנוסף אני נמצא בחנות מידי יום וזמין לכל שאלה ובקשה. יש ללקוחות את הנייד הפרטי שלי ואני תמיד זמין להתייעצות ואוזן קשבת".
מה הסגנונות של המטבחים?
"קיימים אצלנו כל סוגי הסגנונות: החל מהפורמייקה הקלאסית ובסגנון המודרני, מטבחים מעץ מלא בסגנון כפרי שמשתלב עם הפולימר ומאוד פופולארי בשנים האחרונות אפוקסי צבע בתנור".

 

זוכר איזו בקשה מיוחדת שנתקלת בה לאורך השנים?

"קשה להפתיע אותנו ואנחנו לא מתרגשים מאף בקשה אנחנו תמיד פה לחשוב יצירתי ולצאת מהקופסה. אני זוכר שהגיע לקוח שממש אהב את כל הסגנונות ולאחר מחשבה מרובה של המעצבים יצרנו תוצאה מדהימה של שילוב של כמה סגנונות במטבח אחד שנתן תחושה חמימה, נקייה ויחד עם זאת נוחה ויצר מראה אקלקטי רענן ונעים לעין".
אז אתם שם בשביל להגשים חלומות?
"לגמרי, כל חלום ורצון אנחנו מגשימים ומתמודדים עם כל בקשה".

קישור לדף הפייסבוק 

כתובת: רחוב אלכנסנדר ינאי 11, צומת סגולה

טל. 03-9227226

מעבר לאתר

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר