נוער - המימונה. צילום אגף הנוער
נוער - המימונה. צילום אגף הנוער

טקסי יום הזיכרון ואירועי יום העצמאות: חדשות אגף הנוער

פורסם בתאריך: 11.4.18 18:54

השבוע שהיה
אירוע מימונה חגיגי התקיים במרכז הנוער שעריה בהובלת חניכי מרכז הנוער ולמען תושבי השכונה. חניכי המרכז קישטו ברוח החג, הכינו אוכל מסורתי, רקדו לצלילי מוזיקה מסורתית ולבשו את הלבוש המסורתי. בנוסף חניכי המרכז חילקו מופלטות לתושבי השכונה.
מועצת הנוער העירונית של פתח תקוה ארחה את מועצת הנוער של דלית אל כרמל ועוספייה לפעילות משותפת בנושא מנהיגות ושיח בנושא יום השואה.
שישה ניצולי שואה הגיעו לשתף את בני הנוער במרכזי הנוער, מתנ"סים ובאגף חברה, נוער וצעירים בסיפורם האישי על השואה.
פרלמנט הילדים העירוני יצר את תערוכת "ילדי פתח תקוה מציירים ומביאים שואה", שמוצגת בהיכל התרבות ומשקפת את הפרשנות שלהם לסיפורי השואה.

השבוע שיהיה
בטקס יום הזיכרון הממלכתי עירוני לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, יאיישו נציגי תנועות הנוער כמיטב המסורת את משמר הכבוד לאורך כל הטקס. בנוסף יועברו לחניכי תנועות הנוער בעיר פעילויות הסברה.
מרכזי הנוער יציינו את יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה בקירות נושא ושיח משותף. את הפעילויות יעבירו חיילי גרעין נח"ל וצוותי המרכזים.
ביום העצמאות יחגגו החניכים במרכזים השונים. כך למשל במרכז הנוער ורבר ווליום יהיו מסיבה וברביקיו לחניכים.
בכנס ליגות קטרגל לנוער בנושא המאבק נגד אלימות בספורט ישתתפו בני הנוער הפעילים בליגות בעיר ויקבלו הרצאה משופט בליגת העל לכדורגל על התמודדות מול תופעות האלימות במגרשים. בכנס תוצג תערוכה מיוחדת נגד אלימות בספורט מטעם ארגון "החלוץ".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר