דור שניידר
דור שניידר

רגע לפני שאתם זורקים את המחברות שלכם

אפשר לעשות עם המחברות משהו טוב, אפשר למחזר אותן

פורסם בתאריך: 10.7.18 18:16

סופסוף הוא הגיע, כן, כן, הוא הגיע, אחרי שנה קשה, אחרי שעשינו "טבלת ייאוש" וספרנו את הימים, הוא הגיע, קבלו אותו – החופש הגדול!
כמוני, רובכם בטח מתכוונים לעשות סדר במדפים שלכם. לנקות, לזרוק, לסדר, כדי שאת השנה הבאה נפתח בצורה טובה. בינינו, מה באמת אפשר לעשות עם מחברות שבמקרה הטוב הן מלאות בחומר הנלמד בכיתה ובמקרה הפחות טוב מלאות בשירבוטים שרק מי שצייר אותם ברצינות רבה, יכול להבין מה הם באמת….?
אבל חכו רגע! אל תזרקו את המחברות שלכם לפח! לא, אני לא מתכוון לומר לכם שמחברותיכם תהיינה שימושיות בשנה הבאה…
אני פשוט אומר, שאפשר גם לעשות עם זה משהו טוב. ואם עדיין לא ירדתם לסוף דעתי (הנחשבת) אני רוצה לבקש מכם בקשה קטנה אך עם תועלת ובעלת משמעות גדולה. אני מבקש אם אתם יכולים לקחת שתי שקיות גדולות, להקדיש שתי דקות מזמנכם, אחת לאשפה ואחת למחברות. משמעות הדבר, למי שעדיין לא הבין – למחזר. אולי זה נשמע קצת מפחיד, אבל יותר מפחיד זה הזיהום הסביבתי שאנחנו גורמים לו בכל רגע ורגע על ידי כל האשפה שאנחנו זורקים ומבלי לשים לב. אני ממש לא מתכוון לבקש מכם להתחיל למחזר כל השנה ולקנות פח לכל סוג אשפה (כמובן שאתם יותר ממוזמנים לעשות את זה). אני חושב שבכל פעולה שכל אחד ואחת מאיתנו נעשה למען הסביבה, נצליח למזער את הנזקים העתידיים. ולא, אל תחשבו או תגידו "מה זה בכלל יעזור", זה יעזור, כל דבר קטן.
אל תעשו את זה כי ככה אמרו, תעשו את זה לסביבה, תעשו את זה לעצמכם, לבריאות שלנו, לבריאות של הדורות הבאים.
וזכרו, הרי בסוף כולנו נמות, השאלה איך אנחנו רוצים למות? עם ערמות של זבל או בלעדיהן?

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר