חנות מקוונת לאביזרי אופניים Bikewiser
חנות מקוונת לאביזרי אופניים Bikewiser

פנימית לאופניים מומלצת ועוד פתרונות לרוכבי אופניים

פנימית לאופניים מומלצת ואמינה יכולה לשדרג את כל חוויית הרכיבה שלכם. חברת Bikewiser המפעילה חנות מקוונת לאביזרי אופניים משיקה את פנימיות טובוליטו בישראל

פורסם בתאריך: 7.8.18 17:16

רוכבי אופניים חובבנים ומקצועיים כבר מכירים את הצרה הזו שבולמת בבת אחת את חווית הרכיבה. מדובר בתקר בגלגל (פנצ'ר), המאלץ את הרוכב למרחקים ארוכים לשאת איתו פנימית ספייר כבדת משקל לצורך החלפה. מלבד אי הנוחות והכובד בנשיאת הפנימית הרזרבית והשפעתה על חוויית הרכיבה המהירה והדינמית, למרבית הפנימיות יש חיי מדף מוגבלים, הן מתבלות ללא התראה ויעילותן מוטלת בספק ברגע האמת.

מתוך הבנת צרכיהם של רוכבי האופניים הישראליים, חברת Bikewiser המפעילה חנות מקוונת בהתמחות ייעודית לאביזרי אופניים, החלה בשיווק מקומי של פנימיות טובוליטו קלות משקל ועמידות במיוחד.

טובוליטו היא חברה אוסטרית המפתחת פנימיות חדשניות לאופני כביש ושטח, החזקות פי 2 וקלות עד 65% בהשוואה לפנימיות רגילות.

מוצרי החברה מיוצרים באירופה ומשלבים שימוש בחומר תרמופלסטי לצד תהליכי ייצור בטכנולוגיה מתקדמת (מוגנים בפטנט). הפנימיות של טובוליטו נבחרו למוצר השנה בקטגוריית האביזרים בתערוכת הספורט הגדולה בעולם שנערכת בתחילת 2018 בגרמניה.

החומר התרמופלסטי עצמו חזק ואלסטי יותר בהשוואה לגומי ממנו עשויות פנימיות סטנדרטיות, ומכאן נובעות תכונותיהן העדיפות של פנימיות טובוליטו. בדיקות ניקוב מוכיחות שהכוח המופעל על פנימיות טובוליטו עד לניקובן, גדול פי 2 בהשוואה לפנימיות גומי רגילות.

טובוליטו פנימיות חדשניות לאופני כביש ושטח

בנוסף ליתרונות אלו, בפנימיות המתקדמות של טובוליטו אין תפרים או חיבורים למיניהם. הן עשויות מקשה אחת בניגוד לפנימיות גומי ולכן יש פחות נקודות כשל אפשריות וסיכוי לבריחת אוויר. בנוסף, גם במקרה של חור בפנימית, האוויר משתחרר בצורה איטית ומבוקרת, והחור לא מתרחב – הודות לחומר הייחודי ממנו הן עשויות.

הפנימיות של טובוליטו מיועדות הן לאופני כביש והן לאופני שטח, בהתאם לסדרה:
סדרת TUBO-MTB מגיעה במידות 26", 27.5" ו-29", והמשקל המוצהר הוא 78, 82 ו-85 גרם בהתאמה.
סדרת TUBO-MTB-PLUS מתאימה לצמיגים ברוחב 2.5-3.0", כאשר המשקל הוא 105 גרם לפנימית 27.5" ו-115 גרם לפנימית 29".
סדרת TUBO-ROAD כוללת פנימית כביש במשקל 38 גרם עם ונטיל באורך 42 מ"מ או 39 גרם עם ונטיל באורך 60 מ"מ.

מהיבואנית Bikewiser נמסר כי היצע המוצרים של טובוליטו עתיד להתרחב ויכלול גם פנימיות מחוזקות עוד יותר עם פס הגנה חיצוני לשימושי שטח קשים במיוחד (פיתוח מיוחד לשוק המקומי), פנימיות לאופניים חשמליים ופיתוחים נוספים.

כל סוגי הפנימיות של טובוליטו ניתנות לתיקון באמצעות ערכה ייעודית של מדבקות.

לרכישה ומידע נוסף בנושא פנימית לאופניים – לחצו כאן

לעמוד הפייסבוק שלנו – לחצו כאן

כתבו עלינו:

רוני נאק ממגזין שטח וכתב האופניים של Ynet רכב: "האריזה הקטנה והמשקל הקליל אפשרו לי לרכב עם 2 ואפילו 3 פנימיות ספייר בתיק השלוקר ללא בעיות של מקום או משקל… הרכבתי את הפנימיות לקראת הסתערות על סינגל גבעת המורה. 16 ק"מ רצופים בעלייה, וכל השאר לא. שם מצאתי לא רק את הקוצים והסלעים של הקיץ, אלא הרבה מאוד גזם ושברי ענפים כתוצאה מניקוי נזקי שריפה גדולה. בצד של המורד הקצב מהיר והצמיג האחורי חוטף לא מעט. וגם הפעם אני לא יכול לדווח על תקרים או כשלים אחרים. בקטעים מאד מהירים – 60 קמ"ש לפי GPS – לא חשתי בחוסר איזון והגלגלים היו פיקס בכל האתגר הזה".

חנוך רדליך – רוכב על, בוחן אופניים ומדריך רכיבה: "כל כך הרבה פעמים פגשתי רוכבים שהוציאו בלית ברירה את פנימית הספייר (הכבדה והענקית) שלהם מהתיק, בכדי לתקן את הפנצ׳ר, ונתקלו בפנימית יבשה, עם חורים, שבעצם לא עזרה בכלל בסיטואציה. הפנימית הזו עלתה להם 50 שקלים, ושימשה במשך חודשים ארוכים כמשקולת תופסת נפח, שבכלל לא עזרה בשעת המשבר.
בגלל שפנימיות ה-Tubolito עשויות בכלל מפלסטיק שקר כלשהו, חיי המדף והעמידות שלהן בתוך התיק שלכם היא של 3 שנים(!!), ועובדה זו לבדה שווה את הפרש המחיר… המסקנה? מוצר מעולה, ששווה את משקלו, נפחו ושימושיותו ללא כל צל של ספק, לכל רוכב שנוהג לרכוב עם פנימית ספייר – בטח ובטח לרוכב תחרותי.
לחברה יש גם פנימיות כביש במשקל שלילי כמעט, ושם אין בכלל שאלה אם הייתי בוחר להשתמש בהן על אופני הכביש שלי. אשכרה פריט חובה".

מידות פנימיות לאופני כביש ושטח

מידות פנימיות לאופני כביש ושטח

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר