אילוסטרציה (Ingimage)
אילוסטרציה (Ingimage)

לגוף ולנפש | מעסים מקצועיים ממרכז הארץ עם טיפים מיוחדים

עוברים תקופה קשה בעבודה? הגזמתם עם האימונים הגופניים? הפתרון לכאבים יכול להיות פשוט באמצעות מעסה מקצועי

פורסם בתאריך: 14.8.18 22:17

מסאז' עושים באהבה | נתן שפירא

נתן שפירא צילום עצמי

נתן שפירא צילום עצמי

המוניטין של נתן שפירא כמעסה מקצועי תפס תאוצה מאז שהפך להיות המטפל הספורטיבי הרשמי של נבחרת הג'ודו הישראלית. עבור כל מטופל הוא ירכיב את העיסוי המתאים בדיוק עבורו מתוך אינספור סוגי עיסויים ייחודיים ושונים – היכונו להיפטר מכאבי הגב ולצאת לחיים חדשים
"מסאז' זה כמו חומוס של צבר – או שעושים באהבה או שלא עושים כלל". זה המוטו והקו המנחה של נתן שפירא, המטפל הספורטיבי של נבחרת הג'ודו הישראלית, והוא מממש אותו בהחלט. שפירא עובד עם הנבחרת המקצועית של הג'ודו מזה 4 שנים בקליניקה שלו במכון ווינגייט ואף נוסע איתם לתחרויות בחו"ל ומספק עבורם את כל סוגי עיסויי הספורט על פי הנדרש.
"האתגרים בעיסוי לספורטאי ג'ודו שמתאמנים קשוח, פעמיים ביום, הם מורכבים. אנשים אלו צוברים עומס בלתי רגיל על הרקמות וצריך להכין אותם לאחר אימון כוח לעוד אימון כוח נוסף, מדובר על אנשים שמאוד שריריים ומאסיביים, כל שריר קטן בגוף שלהם מפותח ויש להם הרבה פציעות". אומר שפירא. "לפני האולימפיאדה בריו דה זנ'רו, גילו אצל אחד המתאמנים פריצת דיסק והיינו צריכים לבצע עבודה כמעט יומיומית כדי להחזיר אותו לרגליים שיוכל להמשיך להתחרות".
בתחום העיסויים והטיפולים ההוליסטיים שפירא עוסק מזה 12 שנה וצבר ניסיון וידע כמעט בלתי נדלה. את הטיפול בעיסוי למד באופן מקצועי בניו יורק בבית החולים 'הר סיני' שם גם עבד מספר שנים, וכן בסן דייגו וגם בישראל. כיום הוא משלים את לימודיו בתחום האוסטאופתיה – שיטת טיפול ידנית לפגיעות שנגרמו כתוצאה מטראומה, מהפעלה לקויה של איברים, ממחלה או מפגם מולד, במטרה להפחית כאבים ולהשיב לגוף את התנועה והתפקוד התקין. "הטיפול האוסטאופתי נעשה באמצעות שחרור חוליות או חסימות במפרקים, בשרירים וברקמות ע"י מתיחות ולחיצות מיוחדות". הוא מסביר.
שפירא לוקח את עניין הטיפול עד הקצה. לעיסוי באבנים חמות לדוגמה, הוא נסע לים המלח וצלל לעומקי האדמה כדי לשלוף משם אבנים שנוצרו שם במשך אלפי שנים ועשויות רק ממלחים טבעיים, אבנים שאינן מעובדות, שיספקו למטופלים את הטיפול הטבעי והאיכותי ביותר. הוא מקבל את כל סוגי המטופלים בקליניקה הפרטית שלו ברמת גן, הטיפול אינו לספורטאים בלבד.

"המטרה שלי היא להציע טיפול הוליסטי המשלב הדרכה לאיכות חיים לצד עיסויים ללקוחותיי. לכן, אני משלב את כל הדיסציפלינות והמשאבים הקיימים המציגים היבט כלשהו של הגוף, הנפש, והרגש כדי להתקרב למצב של שלמות. כל פגישה עם מטופל תהיה שונה מאחרת, כיוון שהפגישות מותאמת אישית כדי לענות על הצרכים של אותו לקוח באותו המצב הגופני והנפשי שלו". שפירא אומר.
"הקן המנחה שלי הוא לאפשר לגוף לרפא את עצמו. ברגע שהגוף מאוזן ותקין מבחינה סטרוקטורלית (עמוד השדרה והעצמות), מבחינה ויסרלית (אברים בחלל הבטן), ומבחינה נוירולוגית (המוח, חוט השדרה והעצבים) מתקבלת הרמוניה של הגוף ואז כלי דם נפתחים והגוף בריא".

טלפון: 054-8152120

קישור לדף הפייסבוק

 


הטעם בחיים | דודי רוטנר

דודי רוטנר צילום עצמי

דודי רוטנר צילום עצמי

המטפל דודי רוטנר החליט יום אחד שהוא עוזב את הקריירה הצבאית ומתמסר לטיפול. הוא למד והחל לצבור לקוחות והיום הוא מצליח לטפל כמעט בכל כאב גופני. "הבנתי שאני רוצה לטפל בכאב", הוא אומר
אחרי 25 שנים בקבע בתפקיד עוזר ראש מדור של תזונה בצה"ל פרש דודי רוטנר והבין שמה שהוא רוצה לעשות בחיים, הוא לטפל באנשים. למרות שעיסוקו כמבקר המזון של הצבא הוא אחד התפקידים היוקרתיים, רוטנר, הנדסאי אקולוגיה, שף במקצועו ותברואן מוסמך של משרד הבריאות, החליט לשנות כיוון.
"יום אחד סיימתי דיון בקריה וראיתי שני חבר'ה עם מיטות ובגדים לבנים. אמרתי לעצמי שכך אני רוצה להיות, הבנתי שאני רוצה לטפל בכאב ולשחרר אנשים".
לפני כעשור פרש מהצבא והתחיל ללמוד. שסיים את הלימודים התחיל עם מטופל אחד ועוד אחד, עד ששמו עבר מפה לאוזן והוא הגיע למצב שטיפל במשרה מלאה. הוא פתח את הקליניקה "הטעם בחיים" בכפר סבא הירוקה.
"מגיעים אלי מטופלים עם כאבי סינוסים, כאבי ראש ומגרנות, כאבי צוואר, עם כאבי זרועות, נימול בכף יד, בעיות באצבעות, אנשים שלא מסוגלים להזיז אצבע, או מטופלים עם בעיות של כאבי גב עליון ותחתון, שזה הדבר הכי שכיח, רגליים, דורבן, כמעט בכל הגוף".
רוטנר מטפל בשיטות שונות, ביניהן שיאצו יבש ורטוב, טיפול רקמות עמוק, כוסות רוח, נורת מינרלים, ארומתרפיה במסגרתה הוא רוקח, טיפולי אורתופדיה ועיסוי ספורטאים וגם חלק מהרפואה הסינית. "אני מטפל בעשב מרפא סיני שנקרא מוקסה, בגוושה שזו קרן של אייל סיני, איתה אני שובר את הכאב ומזרים דם. כשנכנסים אלי לקליניקה, לא עולים אל המיטה אלא ממלאים שאלון ביטוח בריאות ואחר כך אני יושב ומקשיב למטופלים בקשב רב. הם מספרים לי איפה כואב ורק אחר כך אני יודע איזה טיפול לתת", אומר רוטנר. "אני מטפל גם בכאב מוקרן. דורבן לא מגיע מהרגל אלא משריר התאומים, אז אם הכאב לוחץ על התאומים זה נקרא טריגר פוינט. מיגרנות לא באות מהראש, אלא מהצוואר והכתפיים ואם נוגעים במקום הזה, ניתן להגיע למקום שמקרין על המיגרנה. הטיפול בכאב המוקרן הוא דבר מדהים, אני יכול לטפל בכאבים שהרפואה הקונבנציונאלית לא הייתה מגיעה אליהם. ברוב המקרים, רוב הכאבים נובעים מלחץ או מעבודה מאומצת של הגוף ובמקרה אחר זה מבנה גנטי".

לרוטנר הישגים טובים והוא מצליח לרפא אנשים שהרפואה הקונבנציונאלית הפנתה אותם לשלב כירורגי. "כאבי ברכיים זו תופעה מאוד שכיחה. יש אנשים שמגיעים אלי ובטוחים שהלכה להם הברך, אבל אני בודק אם הכאב הוא לא מכני. אני מבקש מהמטופל לשבת בישיבת 'צפרדע' כדקה, במידה והוא מצליח ללא כאבים הבעיה היא לא מכאנית וקשורה לשריר הארבע ראשי, סוס העבודה של הברך. אני מצמיד אל הברך כוסות רוח ומגיע למצב שפותר את הבעיות. אותו הדבר בבעיות צוואר, אנשים חושבים שיש להם בעיה מכנית בחוליות הצוואר, אני לוקח דף ונותן להם להחזיק אותו בין החזה לסנטר, אם הם מצליחים, אין להם שום דבר ומפה והלאה אני בטוח שאפשר לצאת עם הקלה בטיפול אחד".
רוטנר לא מאמין בסדרות של טיפולים, אצלו המטופלים מגיעים לטיפול ראשון ואז ככל שהמצב טוב, הוא מרווח את הטיפולים וממליץ בסופו של דבר לטיפול משמר. "בשנים שאני מטפל ראיתי לא מעט מטופלים, ועם כל הצניעות אני יכול להגיד שהמטופלים שלי הולכים אחרי ומקשיבים לאג'נדה שלי, כי הם ידעו איפה היו ולאן הגיעו ושהטיפולים המשמרים מביאים אותם למצב טוב יותר".

כתובת: משה וילסנקי 3 כפר סבא הירוקה
טלפון: 053-7691694
קישור לאתר

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מיטת היפוך גב BACK תפתור את בעית כאבי הגב. מוכח.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר