בית ספר עמיטל. צילום באדיבות ההורים
בית ספר עמיטל. צילום באדיבות ההורים

בגלל אי תשלום עבור ההסעות: ילד בכיתה ג' חזר ברגל הביתה מבית הספר

לדברי האב, הוא ביקש לפרוס את הסכום - 1,200 שקלים לשנה, למספר תשלומים במזומן או בהעברה בנקאית אך לא איפשרו לו. "מבחינתי הילד יישאר בבית", הוא אומר. העירייה: "אנו מאפשרים גמישות בתשלומים"

פורסם בתאריך: 3.9.18 10:45

הוריו של י', תלמיד כיתה ג' בבית הספר עמיטל בהדר גנים, טוענים שהם נדרשים לשלם עבור הסעות לבית הספר 1,200 שקלים בשנה. לטענתם, הם פנו לבית הספר וביקשו לחלק את הסכום לתשלומים, אך קיבלו תשובה שלילית. "אנחנו רוצים לשלם, לא מבקשים הנחות או טובות, אבל המזכירה ומנהלת בית הספר הודיעו לנו שזה לא אפשרי. היום הם לא נתנו לילד לעלות להסעה והוא חזר ברגל שלושה קילומטר, ילד בכיתה ג'".
ההורים מציינים שיש להם ארבעה ילדים, מגיל שלושה חודשים ועד גיל שמונה. "יש לנו כמשפחה הוצאות מאוד גדולות על כל הילדים, ההורים עוזרים כמה שהם יכולים ואנחנו לא מבקשים טובות או הנחות, אלא רק לפרוס את התשלום", אומר אב המשפחה. "אתמול בבוקר העלו את הילד להסעה, בצהריים כבר לא היו מוכנים לעלות אותו עד שלא נשלם והילד חזר ברגל. לצערי אין עם מי לדבר בבית הספר, הם מעבירים אותנו לעירייה ושם לא עונים ואנחנו אנשים עובדים ולא יכולים לקחת ולהחזיר את הילד, אז מבחינתי, שהוא לא יילך לבית הספר ויישאר בבית. אמרתי למנהלת שאין לי צ'קים ואני רוצה לשלם במזומן או בהעברה בנקאית מידי חודש, אבל לצערי היא לא מוכנה לשמוע על כך. אף אחד לא מוכן להקשיב לנו ומי שסובל מכך הוא הילד. אני בן השכונה, נולדתי פה והשכונה שלנו היא לא שוויץ, יש קשיים כלכלים ואף פעם זה לא היה כך. לצערי, אף אחד לא באמת מתחשב בנו ובמצב הכלכלי שלנו".
יו"ר ועד הורי בית הספר, מוטי לוין: ״נושא התשלום להסעות מוסדר ישירות מול העירייה ולא אל מול בית הספר. יחד עם זאת, בית הספר סייע ומסייע להורים שפונים בבקשת עזרה מול העירייה. לא ידוע לי על פניית ההורים לבית הספר ואני מזמין אותם לפנות ובית הספר יעשה כמיטב יכולתו לסייע״.

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: ילדים בבתי הספר היסודיים במידה ואינם עונים לקריטריון מרחק משלמים סכום של 950 שקלים שנתי. מנהלי בתי הספר  מקבלים הנחיות מדויקות על ידינו לצורך היערכות לגביית התשלומים. אין הכרח לשלם בתשלום אחד אלא אם כן ההורה בחר בכך, קיימת אפשרות לשלם בשלושה
תשלומים עוקבים לחודשים: ספטמבר, אוקטובר, נובמבר. לא פעם אף אישרנו מתן של מעל לשלושה תשלומים בעקבות מצב כלכלי ואף הנחות למי שמגיש מסמכים רלוונטיים. כך שהאינפורמציה בפנייתכם מוטעית".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משה

    על הילד שהלך ברגל הביתה, אני לא מצליח להבין שאף אחד מהמורים או מאנשים שהיו שם לא עזרו לקחת אותו, וגם הנהג בוק אני עבדתי 18 שנה בהסעות בבתי ספר וגם אני יודע שהיו כל מיני סיפורים, ותמיד הייתי עוזר או שהייתי מבקש מנהג שיקח אותו שעבר באותו מסלול או שהייתי מבקש מהילד תתרחק ותמתין לי הייתי לוקח אותו ומתקשר למשפחה שימתינו בסוף ההסעה לוקח אותו הביתה אותו נהג שיתבייש לו וגם בית ספר כזה ועבדנו.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר