להקות שירה בציבור שכדאי להכיר (מאגר תמונות : Shutterstock)
להקות שירה בציבור שכדאי להכיר (מאגר תמונות : Shutterstock)

להקות שירה בציבור שכדאי לכם להכיר

בשנים האחרונות להקות שירה בציבור הפכו לשם חם באירועים חברתיים. מי מאתנו לא אוהב לשיר בחברותא? אם מדובר ביום הולדת פרטית, אירוע מיוחד של הקיבוץ או אפילו פסטיבל עירוני גדול, ערבי השירה בציבור הם בהחלט אפשרות מרעננת לגיבוש, שחרור והנאה. יצאנו להכיר להקות שירה בציבור שמרימות כל אירוע והופכות אותו לבלתי נשכח

פורסם בתאריך: 22.9.18 22:04

בשנים האחרונות, ערבי השירה בציבור עשו קאמבק רציני עם טוויסט מעניין. אם בעבר, שירי ארץ ישראל הישנה והטובה היוו את כל הרפרטואר המוזיקלי בערבים אלו, היום, הלהקות משלבות מוזיקה עכשווית שגורמת לכל סוגי הקהלים להתחבר וליהנות מהאווירה המיוחדת. אז אם גם אתם חפצים בקצת התרפקות על נוסטלגיה איכותית, קבלו להקות שירה בציבור שאת ההופעה שלהם לא תוכלו לשכוח (מומלץ לשלב כוס בירה בעת הקריאה):

תוצרת הארץ

אז איך הכל התחיל ?

"אני התחלתי את דרכי המוזיקלית בגיל 13. מספר לנו אורי ברוך, מנהל ומנחה להקת "תוצרת הארץ". כבר אז, הופעתי בערבי שירה בציבור ונהגתי לקרוא לעצמי "נגן מדורות משופר". לכל מקום לקחתי איתי את
הגיטרה ושמתי לב שיש לי יכולת להחזיק נגינה של 3-4 שעות וליהנות מזה מאוד. לפני שנתיים וחצי, הכרתי את מורן גונן (בס) ורועי ריבק (כלי הקשה) הנגנים המוכשרים והפכנו ללהקה. החיבור התחיל מצורך חד פעמי באירוע שירה בישוב "שכניה" שבמשגב, שם גדלתי .לאחר מכן, עלינו על הגל והקמנו הרכב שירה בציבור והתחלנו להופיע באירועים חד פעמיים קטנים, ולאט לאט השמועה התחילה לרוץ והשאר היסטוריה".

איפה אתם מופיעים היום ?

"אנחנו מופיעים בכל הארץ: ימי הולדת, אירועים קטנים וגדולים, חגים ומועדים, מסיבות סוף מסלול, חתונות וכל אירוע משמח"

למי ההופעות שלכם מתאימות ?

"אנחנו מופיעים בפני כל מי שאוהב מוזיקה ישראלית ורוצה לשיר לשמוח ולרקוד: מבוגרים, נוער, ילדים, חיילים ועוד"

איפה הופעתם עד היום?

"התחלנו את דרכינו ממספר הופעות שזכורות לנו במיוחד: בטיילת של העיר בת ים, בפאב "החלוץ" בבאר שבע, פאב "הפטריה" שבקיבוץ דן ועוד. אנחנו מגיעים לכל מקום ברחבי הארץ ולכל מי שחפצה אוזנו בשירה ומוזיקה טובה: חתונות, קיבוצים, הרמות כוסית ואפילו אזכרות".

מה מייחד אתכם?

"ההופעות שלנו הם בטמפו מאוד גבוה ומטרתנו היא להרקיד את הקהל. בחלק מההופעות יש מסך עם מילים וזאת כי אנחנו מאמינים שיש לתת למילים ולאמנים את הכבוד המיועד, ולאפשר לאנשים שבוחרים שלא לרקוד, להתחבר לשירה בדרך שלהם. בנוסף, אנחנו מבצעים את כל השירים בשני קולות, דבר המוסיף צבע ונפח לביצועים"

בנוסף מספר אורי כי הוא בונה את הפלייליסט מראש, ובמשך השנים מתחדש "ומתיישן" במוזיקה. הרפרטואר בנוי משירים ישנים וחדשים מכל הזמנים, תוך התאמה של מצגת השירים על פי האירוע.

ואיך קורה הקסם על הבמה?

"החיבור של הלהקה מביא את האנרגיה הגבוהה לבמה. יש ביננו חברות מאוד עמוקה וטובה שנבנתה במשך השנים. אצלנו הכל על השולחן ואנחנו יודעים להכיל אחד את השני בצורה נפלאה. הקהל מרגיש את האנרגיה הזו ללא ספק, וזה סוד הקסם".
" בסופו של דבר הכל עניין של אופי" מספר אורי, "גם אני באופן אישי אדם בטמפו גבוה מאוד ביום יום שלי, ולכן בהופעות אנחנו רוקדים על הבמה ופשוט עושים שמח! מסיבה ישראלית של ממש!"

ללא ספק מרגישים את האש דרך המילים שלך, ומה לגבי בחירת השירים?

"אנחנו פתוחים מאוד בבחירת השירים. כשלקוח פונה אלינו אנחנו נבנה את האירוע ביחד אתו. נחלק את הזמן על פי בקשת הלקוח, נוסיף שירים ספציפיים, ובאופן כללי אנחנו מאוד גמישים ופתוחים להצעות"

בשורה התחתונה, מה אנחנו הולכים לשמוע ואיזו חוויה נקבל?

"רק שירה ישראלית. אנחנו בונים מראש מצגת שירי חימום שמתחילה בגרוב איטי, רגאיי עדין כדי לתת לאנשים להתחמם ולשתות את הבירה בקצב שלהם. כאשר הקהל מתחיל להרגיש בנוח (לאחר כעשרה שירים בערך), אנחנו מתחילים להרים את הקצב ולא לרדת"

אורי מספר כי עוד בתור ילד הבין ששירי ארץ ישראל הישנה פחות מדברים לדור הזה, ולכן הם מגוונים בשירים משנות ה-70,80,90 ועד שירי להיטים עכשוויים. על כל רפרטואר השירים שלהם הם מבצעים את הגרסה המיוחדת שלהם, וביניהם תוכלו לשמוע הרבה אריק איינשטיין, שלום חנוך, ברי סחרוף, אביב גפן, טיפקס, זוהר ארגוב, אייל גולן ואפילו סטטיק ובן אל, אליעד ועומר אדם.

מה השיר שהכי מקפיץ את הקהל בהופעות שלכם?

"שמנו לב ששירים קלאסיים של הזמר המזרחי אוטומטית מאוד מחברים ומקפיצים את הקהל. כשהקהל שמח, אנחנו נהנים כפליים".

יש לכם ביצוע או שיר מיוחד שאתם ממש אוהבים לשיר בהופעות?

"השיר "שלכת" של עמיר בניון. מלבד העובדה שאנחנו מאוד מעריכים את הזמר ואת השיר היפיפה הזה, בהופעות שלנו אנחנו כמעט ולא נוגעים בגרסה המקורית, בניגוד לעיבודים השונים שאנו עושים לשירים. בדרך כלל בשיר הזה, מורן הבסיסט מראה את מיטב יכולותיו הווקאליים, אנחנו שרים בשני קולות וזה יוצר הופעה מצמררת ומרגשת במיוחד. בנוסף יש לנו את הקטע שלנו: בכל הופעה אנחנו מסיימים בשיר "תוצרת הארץ " של אריק איינשטיין שכמובן בזכותו הרעיון לשם הלהקה שלנו".

מה האני מאמין שלכם?

"חשוב לנו שאנשים יהיו מרוצים וירגישו שקיבלו את מה שרוצים. אווירה טובה וכבוד לפני הכל. אנחנו מאמינים ביחסי אנוש, תקשורת טובה, גמישות ורעיונות חדשים".

בנוסף, מספר אורי כי "השירה בציבור עדיין לא מתה. מכיוון שאנחנו בעידן של אומן אחד שהוא בדרך כלל הדי ג'יי, חשוב לנו מאוד להמשיך ולהחיות את המוזיקה הפשוטה של פעם: גיטרה, שירה ונשמה עם תוספת יפה של הטאץ' שלנו. המוטו שמלווה אותנו : "גרוב מודרני בניחוח של פעם" מדגיש את הרעיון של הסגנון שלנו. אני מרגיש שאנחנו מחיים את הרוק, המוזיקה הישראלית והשירה בציבור".

קישור לאינסטגרם

קישור לדף הפייסבוק

קישור לערוץ היוטיוב

טלפון אורי ברוך :052-4443867

חברי להקת "תוצרת הארץ". צילום: רעות קופינסקי

חברי להקת "תוצרת הארץ". צילום: רעות קופינסקי


להקת "הידועים בציבור"

אז איך הכל התחיל?

"הכל התחיל לפני 4 שנים, כשעזבתי את המרכז לטובת הגליל" מספר איתי פסטרנק (37), מנהל הלהקה ומוביל המופע. "הייתי עורך דין נדל"ן שעובד שעות ארוכות מידי ובאותה נקודת זמן החלטתי שאני הולך אחרי החלום המוזיקלי".
איתי מספר שמאז ומתמיד היה פסנתרן, והיום הוא ושלושת המוזיקאים המוכשרים חברי להקת "הידועים בציבור" עובדים במשרה מלאה בתחום ומתפרנסים אך ורק ממוזיקה.
חברי הלהקה הם: איתי פסטרנק – קלידים שירה והנחיה, שי פנקס – תופים ושירה, ארז יוסף – גיטרה וקולות, טל אלדג'ם – בס וקולות.


איפה אתם מופיעים היום?

"בכל הארץ, בעיקר בקיבוצים, מושבים וישובים קהילתיים".

מה אתם מציעים?

"אנחנו מציעים גם מופע רב גילאי לכל המשפחה והקהילה וגם מופע "ללא ילדים", המיועד לקהילה הבוגרת, למשפחות הצעירות של הישוב, הולך נהדר עם בירה בצד".

למי ההופעות שלכם מתאימות ?

● אירועי "חג המשק" (יום ההולדת של המושב או הקיבוץ) הוא אירוע הדגל למופע.
● פסטיבלים עירוניים כמו פסטיבל "הבירה".
● חגים ומועדים.
● קבלות שבת ביישוב.
● מסיבות פתיחות וסגירת קיץ.
● כל אירוע שמח.

איפה הופעתם עד היום?

"עד היום הופענו בפני עשרות אלפי אנשים במעל למאה ישובים. הספקנו להופיע בפסטיבלי בירה, וגם בבימה המרכזית ביום העצמאות של ראש פינה בשנה שעברה. אנחנו מאוד מחוברים לישובים ולקהל הפריפריאלי ושמחים להגיע לכל אזור בארץ"

מה מייחד אתכם ?

"אצלנו אף אחד לא יושב, בסוף כולם קמים לרקוד" מספר איתי בהתרגשות. למרות שאנחנו מעבדים כל שיר ושיר במופע שלנו, עדיין יש חלק מאוד פתוח ומיוחד, שמתרחש ללא תכנון. אנחנו מאוד פתוחים וזורמים עם האווירה של היישוב. יש לנו את היכולת לקרוא את הקהל ולהתחבר אליו. אנחנו לא באים רק כדי לנגן, אנחנו מאוד מכוונים לקהילה ולאירוע, מציבים את הקהל במרכז המופע, באמצעות ההנחיה והרפרטואר הרחב של השירים שלנו (בסביבות 40,000 שירים) או באמצעות האפשרות הנדירה שאנחנו נותנים לקהל לבחור את השירים בזמן ההופעה".

יש עוד דברים מיוחדים שאתם עושים ?

"אנחנו מאפשרים שירותי ייעוץ לרכזות התרבות של המושבים לגבי התנהלות האירועים (בנושא הגברה, סאונד, לו"ז, קבלות פנים, ועוד).
בנוסף, אנחנו מציעים הפקות מקור, מדובר בתוכן ייחודי לקהילות בהפקת הידועים בציבור. עיבוד,הקלטה והפקה של קליפ מוזיקלי מיוחד בשיתוף הקהילה ובעיבוד קולי מקורי. מזכרת מדהימה לקהילה ולישוב.

כמה זמן אורכת ההופעה?

לא מגבילים את זמן ההופעה שלנו! אנחנו נשארים עד אחרון הרוקדים תמיד, ללא תשלום נוסף!

בשורה התחתונה, מה אנחנו הולכים לשמוע ואיזו חוויה נקבל?

"קודם כל, השירים שלנו רק ישראלים! אנחנו תמיד מתחילים מהאייטיז ומתקדמים הלאה. בגדול, חרטנו על דגלנו את ז'אנר הרוק הישראלי ושנות ה-90 בעיקר. תוכלו לשמוע המון כוורת, אלון אולארצ'יק (שנות ה-80), משינה, היהודים, מוניקה סקס, ואפילו ברי סחרוף. במילים פשוטות: אצלנו תמצאו הרבה רוקנרול! הסגנון שלנו הוא "בירה ונשירה", ההופעה הופכת במהרה למסיבת ריקודים שבה כולם מפזזים ברחבה"

איתי מוסיף כי "האווירה שנוצרת בערבים שלנו היא אווירה מאוד מגבשת ומשחררת. בזמן השירה אנחנו מוציאים ומכניסים אוויר, התהליך הזה מאפשר את תחושת השחרור בגוף. במשך המופע אנחנו מפעילים את הקהל, מחלקים לכולם תפקידים שבסופו של דבר מחברים את הקהילה למקהלה, אנחנו ממש גורמים לקהל להיות חלק מהמופע"

מה השיר שהכי מקפיץ את הקהל בהופעות שלכם?

"אין מקום אחר של משינה" הוא השיר האהוב על איתי והוא גם השיא של המסיבה, גם אצל הצעירים יותר וגם אצל המבוגרים יותר. אבל תמיד יש הפתעות.

יש לכם הופעה אחת שזכורה לכם במיוחד?

"הופענו השנה בקיבוץ ארז, בתקופה מאוד רגישה ביטחונית באזור. היה איום שהאירוע הולך להתבטל בעקבות המצב ולמרות זאת, הבטחנו לעצמנו שלא משנה מה, אנחנו נגיע להופיע במקלט של הקיבוץ. בסופו של דבר, האירוע התקיים במתכונת הרגילה, והיה באמת מדהים. לאחר שעתיים כשנגמר האירוע ועזבנו את השטח, המצב התחמם שוב. הייתה לנו הזכות לאפשר לתושבים במשך השעתיים האלה קצת מרחב נשימה, שמחה והנאה. אנחנו מודים על כך שיש לנו את האפשרות לשמח גם ברגעים כאלו.
רגע מדהים נוסף שזכור לי היה כשהפתענו את הגיטריסט שלנו באמצע מילואים בצאלים,
הגענו אליו לבסיס (באמצע המדבר) בתאום עם המפקדים שלו, וכשאמרו לחיילים שבסוף האימון יש "על האש", ארז לא ציפה שיחכו לו שם מערכת הגברה, והחברים שלו עם כלי הנגינה…כל הכבוד לארז שעלה לנגן איתנו כשהוא מופתע לחלוטין וגם עייף אחרי אימון ארוך…"

איתי מסכם: "צברנו המון חוויות משותפות יחד, ובלהקה יש אווירה נורא משפחתית, אנחנו נורא אוהבים את מה שאנחנו עושים וכשאנחנו נהנים הקהל מרגיש את זה ונהנה איתנו".

קישור לאתר

קישור לדף הפייסבוק

קישור לערוץ היוטיוב

איתי פסטרנק – 0526899336

חברי להקת הידועים בציבור. צילום: רותם גולן

חברי להקת הידועים בציבור. צילום: רותם גולן


שירה בציבור עם נדב לב


קרן פרידמן – הרכבים מוזיקליים

ערבי השירה בציבור של פעם התחילו כמסורת של המושבניקים הישנים של מדינת ישראל, בה התאגדו כל חברי המושב לשיר שירים נוסטלגיים של הלהקות הצבאיות ושירים מארץ ישראל הישנה והטובה. עשרות ומאות חברים היו מתאגדים בהמוניהם ופוצחים בשירה נרגשת שנשמעה למרחקים, כשכל אחד מחברי המושב היה מוסיף את הקול שלו לכדי הרמוניה משמחת.

השירה בציבור בדמותה המודרנית החליטה להכניס מספר שינויים לפורמט המוכר; אם בעבר היו שרים רק במקומות ציבוריים מלאי אנשים, היום ניתן לראות ערבי שירה לאירועים אינטימיים הכוללים מספר קטן של אנשים.

"קרן פרידמן – הרכבים מוזיקליים", בהנחייתה של הזמרת קרן פרידמן, דואגת לשמר את המסורת הוותיקה של מדינת ישראל הישנה והטובה ובו בזמן מציעה חוויה מודרנית יותר של טרנד עולה בו חוגי בית לזוגות, חברות שעורכות מסיבות רווקות או אפילו קבוצת חברים מארגנים ערב שירה בציבור אינטימי יותר אותו הם מעבירים בבתיהם.

הלהקה בנויה מהרכב נגנים מגוון, כולם נגנים ברמה בינלאומית, כשאת גודלו וסגנונו ניתן להתאים במיוחד עבור מקום האירוע והעדפותיהם של המשתתפים באירוע. ההרכב נע בין זמרת וקלידן בלבד המתאימים לאירועים קטנים שיכולים להיכנס אפילו בסלון ביתכם, ועד להקה בת חמישה חברים אליה מצטרפים תופים, סקסופון וקונטרבס שמתאימים גם למקומות גדולים יותר שיכולים להכיל יותר עוצמה.

באה לעשות שמח. קרדיט קרן פרידמן

לאחרונה עובדת פרידמן על פרוייקט חדש שבמסגרתו נעשה שילוב בין מוזיקה לבין הפעלה אינטרקטיבית המשלבת את הקהל לא רק במסגרת השירה עצמה אלא בכל הקשור למעטפת המוזיקלית של הערב. ההפעלה עצמה מושלמת לקבוצות חברים שמעוניינות לערוך ערב כיף באווירה ייחודית. במהלך ההופעה מצטרפת אל קרן שחקנית שמפעילה את הקהל בעזרת משחקי חברה הומוריסטיים ומשעשעים שהופכים את המפגש החברתי לחגיגה של צחוק וצלילים.

אירועים מסוג זה המשלבים הפעלה אינטרקטיבית לקהל קטן מאפשרים אווירה משוחררת המורידה את כל החסמים ומוציאה מכל אחד מהממשתפים את הצד הכיפי שבו.

טרם המפגש מתאמים מארגני האירוע יחד עם קרן את הסגנון המוזיקלי אותו תנגן הלהקה ואת מספר הנגנים שיצטרפו להופעה; בעוד שניתן לערוך הופעה עם זמרת וקלידן בלבד אין ספק שצירוף של מספר כלים נוספים יוצר עוצמות חדשות שממש מרעידות את הלב מהתרגשות לנוכח ההרמוניה המדהימה שכל הכלים יוצרים ביחד.

בין אם אתם רוצים לערוך אירוע אינטימי למספר חברים בלבד, בו כל אחד מקבל הזדמנות להיות מסמר הערב, ובין אם אתם מעוניינים לערוך אירוע גדול בו כל האורחים שרים יחד בקולי קולות, "קרן פרידמן – הרכבים מוזיקליים" תשמח להפוך כל ערב אפור לערב צבעוני ומלא שמחת חיים.

ליצירת קשר:

טלפון 052-3879642

קישור לאתר

לחצו כאן למעבר לעמוד הפייסבוק

קישור לערוץ היוטיוב

איך אפשר שלא לחייך כשהקהל מחייך בחזרה. קרדיט קרן פרידמן


להקת ע"ש לילה

איך הכל התחיל ?

"אני ויאיר הכרנו בהכנה משותפת ללהקות הצבאיות ומאז ועד היום אנחנו חברים" מספר יניב. "השותפות החלה לפני 17 שנה, כשהיינו בני 19-20. אנחנו היינו החלוצים של ליין מסיבות "בירה ונשירה" שהחלה באותה תקופה לצבור תאוצה. באותה תקופה כשרק התחלנו, עברנו בין הקיבוצים והמושבים ובכל יום שישי התארחנו במקום אחר. כשהבנו שיש לנו משהו טוב בידיים, המשכנו להתגלגל בטבעיות והופענו בכל מיני אירועים עסקיים ופרטיים. כיום יש לנו ניסיון רב בהפקת מופעים ואירועי תוכן לצד ערבי השירה בציבור, ואנחנו ממשיכים להרקיד ולשמח קהל בכל הארץ. ההופעות שלנו הן תמיד באנרגיות גבוהות של מסיבה ישראלית בשילוב כל הסגנונות והשירים שכולנו אוהבים עם רמיקסים שממש מחזיקים את הרחבה על הרגליים, או לחלופין ערב שירה בציבור קלאסי עם השירים של ארץ ישראל הטובה והישנה. עם הזמן נכנסנו לתחום ההפקה המוזיקלית ואנחנו מציעים שירות של הפקה מוזיקלית בחגים ואירועי שיא ביישובים וקיבוצים ומול חברות הפקה".

איפה אתם מופיעים היום?

"בכל רחבי הארץ . אנחנו מופיעים באירועים עסקיים (חברות הייטק, ועדי עובדים) ארועים פרטיים (ימי הולדת, בר/בת מצוות, חתונות, בריתות) משלחות מח"ול, בבתי ספר למורים ולתלמידים, וגאים ושמחים להופיע בבסיסי צה"ל בפני קצינים וחיילים בטקסי מצטיינים , בגיבוש יחידה ובמופעי תרבות".

למי ההופעות שלכם מתאימות?

● לכל מי שחוגג ואוהב לשיר ולשמוח ולהנות עם החבר'ה ולמי שמחפש תוכן מוזיקלי לאירוע.

"יש לנו רפרטואר גדול של שירים ואנחנו מחברים בטבעיות את המוזיקה גם אם הקהל מורכב מגילאים שונים. אנחנו יודעים להוביל את השירים בצורה כזאת שגם הסבתא תחייך וגם הילד בתיכון ייהנה"

● ערבי תרבות והפקות מיוחדות

"הפקנו ערבי מוזיקה מיוחדים לאירועים מיוחדים כגון: ערב מחווה לאריק איינשטיין, החלונות הגבוהים, לאה גולדברג, רחל המשוררת ועוד יוצרים ומשוררים, כמו כן 70 שנה למדינה (על פי הנושא השנתי במשרד החינוך ובצה"ל), יום ירושלים, ערב שירי לוחמים ועוד… ההפקות הללו בשילוב הנחיה של יורם רותם (עורך ראשי של גלי צה"ל) מתאימות לאירועי תרבות ביישובים ומוסדות ארציים, בערבי גיבוש ובחוגי בית. אנחנו שמחים להפיק מופעים כאלה לפי דרישות של לקוח.

● משלחות של הקהילה היהודית

"אנחנו עובדים גם עם משלחות מחו"ל, ומשלבים מוזיקה באנגלית ומוזיקה יהודית שמוכרת אצל הקהילות היהודיות בחו"ל"
יניב מספר כי אמו אמריקאית והוא בעצמו התגורר תקופה בחו"ל ולכן הזיקה וההבנה בתחום.

מה מייחד אתכם?

"אנחנו נותנים את הלב קודם כל! כל אירוע מבחינתו הוא השקעה. אנחנו מגיעים מוקדם עם ציוד ההגברה , המסך והמקרן ומפעילים את כל המאמצים שלנו להפיק את האירוע הטוב ביותר. בנוסף, אני חושב שאנחנו מאוד טובים בלהתאים את עצמנו לקהל וזאת מכיוון שיש לנו ניסיון רב שנים. מכיוון שאנחנו מוזיקאים פעילים במלוא רמ"ח אברינו, אנחנו מביאים המון מקצועיות ומוזיקליות". עוד מספר יניב כי "הזרימה בערבים שלנו מאוד חשובה לנו! כמעט כמו סט של דיג'יי, אנחנו מבצעים מחרוזת סוחפת שעוברת בין ז'אנרים ומקצבים בצורה מאוד מתוקתקת ומהודקת מוזיקלית. אנחנו מאמינים שהמוזיקה והאנרגיה מביאה את האווירה ואין צורך לדבר יותר מידי בין לבין".

בשורה התחתונה, מה אנחנו הולכים לשמוע ואיזו חוויה נקבל?

"תשמעו אצלנו שירים ישראלים כיפיים, החל מרוק ישראלי ועד מוזיקה מזרחית ולהיטים עכשוויים. כמובן שתשמעו קלאסיקות תרבותיות חוצות גילים כמו: אריק איינשטיין, זוהר ארגוב, שלמה ארצי, כוורת , נעמי שמר ועוד רבים וטובים .

ומה לגבי בחירת השירים?

יש לנו חופש בבחירה של הרפרטואר, מהרגע שאנחנו מגיעים למקום אנחנו מאוד דינמיים עם סדר השירים. מאוד חשוב לנו להיות מדויקים עם השירים כי כך האווירה הופכת לטובה יותר ופשוט כיף"

"אני ויאיר בונים את ההופעות לפי אופי הקהל ובתאום ציפיות עם הלקוח" מוסיף יניב. "אם זה אירוע אינטימי נגיע רק שנינו ואם זה אירוע גדול יגיעו להקה של עד חמישה זמרים כדי להתאים לקהל ולהרים את האווירה של הערב".

מה השיר שהכי מקפיץ את הקהל בהופעות שלכם?

" 'שכשנבוא' של אריק איינשטיין, תמיד מרים את הקהל, ולכן הוא הרבה פעמים גם השיר הפותח של ההופעה. יש בשיר משהו מזמין שפותח את הלבבות של האנשים. גם השיר 'אינך יכולה' של החלונות הגבוהים בהחלט מקפיץ את האווירה וכמובן הלהיט הים תיכוני התורן: זה יכול להיות שיר של עומר אדם, אייל גולן, עדן בן זקן שאנחנו משלבים עם זוהר ארגוב לדוגמא. השירים שהקהל הכי אוהב הם קלאסיקות כמו: 'הפרח בגני' של זוהר ארגוב, או רפרטואר השירים של צביקה פיק, שהם שירים שעברו את מבחן הזמן".

יש לכם ביצוע או שיר מיוחד שאתם ממש אוהבים לשיר בהופעות?

" 'הכל בגלל האהבה' זה שיר שתמיד עושה טוב על הלב, יש לו לחן יווני שמח (מסה פורסוויקו) ומילים (דפנה אילת) שמזמינות לשיר לשמוח ולרקוד".

יש לכם הופעה אחת שזכורה לכם במיוחד?

"הופעה במסיבה עברית של חבר'ה שארגנו אירוע בשטח מול 2000 חיילים שיצאו הביתה , כשאחרי חצי שעה של נגינה וריקודים האירוע נסגר כי מסתבר שלא היו אישורים הדרושים, כולם (גם אנחנו) לא ידענו מה לעשות עם עצמינו זה היה מצחיק ומוזר, אז המשכנו לנגן אקוסטי (ללא חשמל) בחוץ לחבר'ה והיה הכי שמח וכיף".

אז מה האני מאמין שלכם?

"לשיר, לרקוד ולהרגיש באמת, אנחנו שם בשביל האנשים ועם האנשים."

ליצירת קשר

קישור לאתר

קישור לערוץ יוטיוב

קישור לדף הפייסבוק

יניב הורוביץ: 0549001660  | יאיר ורמוט: 0524688511

להקת ע"ש לילה מתוך הופעה. צילום: חגית מירון

להקת ע"ש לילה מתוך הופעה. צילום: חגית מירון



כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר