התמונה מאתר www.ingimage.com
התמונה מאתר www.ingimage.com

עורך דין בתחום מקרקעין בראש העין | הכירו את עו"ד מנשה קמפלר

רכישת דירה היא אחת העסקאות המשמעותיות והמורכבות ביותר ולכן ישנה חשיבות רבה בבחירת עורך הדין הנכון שילווה אתכם בתהליך וישמור על האינטרסים שלכם כרוכשים או כמוכרים. עו"ד מנשה קמפלר, מסביר על החשיבות בבחירת עו"ד מקרקעין מנוסה ומקצועי והשפעת הבחירה על הצלחת העסקה

פורסם בתאריך: 3.10.18 12:50

תחום המקרקעין הוא מאתגר ומורכב ולכן, כל מי שרוכש או מוכר דירה כיום יודע שאין לבצע עסקאות מסוג זה ללא ליווי של עורך דין בקיא ובעל ניסיון מוכח בתחום.
במקרה של רכישת או מכירת דירה ישנם תהליכים רבים ומורכבים המלווים בסיכון. עורך דין מקרקעין מנוסה יידע לנתב תהליכים אלו צעד צעד בזהירות ובהצלחה כדי לוודא שהעסקה תהיה מוצלחת, וללא סיכונים.
עורך דין העוסק ומתמחה בתחום המקרקעין מדי יום, יהיה בעל ידע ובקיאות בחוקי המס המשתנים ובדרכים להפחתת מסים לטובת הלקוח על מנת שישיג את מלוא הרווח להשקעה שלו, וכן בטכנולוגיות הגשת המסמכים המתחדשות באונליין כדי לקצר את זמן התהליך באופן משמעותי – וכידוע, זמן שווה כסף.
משרד עו"ד ונוטריון מנשה קמפלר הוא אחד המשרדים הוותיקים והמובילים במרכז. עו"ד קמפלר החל לעסוק בעריכת דין בשנת 1989 והוא עוסק בתחום 26 שנה. את משרדו העצמאי הקים בשנת 1992 במטרה לספק ייעוץ משפטי ברמה הגבוהה ביותר לתושבי ראש העין והסביבה. את שירותיו הוא מעניק בשפות עברית ואנגלית. עו"ד קמפלר התמחה אצל מי שמכהן היום כשופט בכיר בבית המשפט החוזי בתל אביב. המשרד מתמחה במקרקעין על כל היבטיו, החל מעריכת ההסכם, בדיקת עניני מיסוי מקרקעין,, כולל תכנוני מס, היטלי השבחה ועריכת בדיקות נוספות. עו"ד קמפלר אף מייצג רוכשי דירות בייצוג לקראת עריכת חוזה רכישה מול קבלנים .
"במיוחד בשלושת השנים האחרונות, חוקי המקרקעין הפכו מורכבים יותר מאשר בעבר ומצריכים לווי ותכנון הדוקים. לא כל עו”ד מזדמן וחסר ניסיון מסוגל לייצג בתחום. ייצוג כושל עלול לגרום לסיכול העסקה או חלילה לנזק כלכלי כבד ". אומר עו"ד קמפלר.

מה השתנה מבחינת חוקי המס?
"חוקי המס השתנו. לדוגמה, אם בעבר אדם שהחזיק מספר דירות היה זוכה לפטור מלא ממס במכירת דירה כל ארבע שנים, הרי היום אין פטור כזה. אדם שיש לו יותר מדירה אחת לא מקבל פטור ממס לדירה הראשונה, גם אם הוא רוצה להחליפה באחרת".
מה עורך דין בתחום מיסוי מקרקעין יכול לעשות?
"עורך דין מומחה ומנוסה בתחום המקרקעין יכול לבצע תכנוני מס נכונים וחכמים כדי ליצור פטור או לחילופין לנצל פטורים אחרים ולעשות וישובים נכונים כדי לנצל את התיקונים במס לטובת הלקוח. הוא מייעץ ללקוח באיזה שלב הכי נכון יהיה לבצע את העסקה מבחינת המיסוי, באילו מקרים כדאי לשקול העברת זכויות כמתנה לבני המשפחה ולהשיג חסכון משמעותי. עורך דין בקיא בתחום יחפש פתרונות יצירתיים כדי להשיג את מלוא התוצאות ללקוח ויוכל לשלב את תכנון המס האידאלי כבר בתחילת הדרך תוך שילוב של מירב הכלים כגון: ירושות, צוואות, מתנות, הסכמי ממון ועוד".

עם אילו פניות מגיעים הלקוחות למשרדכם?
"פעמים רבות, הלקוחות פונים בענייני מכירה או רכישה של נכסים. אנחנו מבצעים עבורם בדק בית משפטי כולל בדיקת מכלול הנכסים, ההרכב המשפחתי ותכנון הנכסים לטווח הארוך. לדוגמה, אם אדם רוצה לחסוך במס ולתת לבנו את הדירה כמתנה, הוא יצטרך לדעת מה הן ההשלכות המיסוייות והקנייניות.
כדי שלא להסתבך בנטל מס, עליו לקחת בחשבון תכנון נכון כך שהנכסים שמגיעים לילד לא יהיו בסכנה בעתיד אם הילד יתחתן לדוגמה. לכן, תמיד צריך לבצע תכנון נוכחי ועתידי אפקטיבי ולשמר את הנכסים בידי הלקוח. תכנון נכון ואופטימלי מספק שכבות הגנה ומבטיח את התוצאות הרצויות".

מנשה קמפלר דרכי התקשרות
039382083
0522450081
כתובת מייל

 

צילום: עו"ד קמפלר

צילום: עו"ד קמפלר

 


הכתבה השיווקית נכתבה בשיתוך עם עו"ד מנשה קמפלר


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר