ביקור בכנסת צילום באדיבות אגף הנוער
ביקור בכנסת צילום באדיבות אגף הנוער

חדשות אגף הנוער: השקת אלבום, הכנה לצה"ל והתנדבות

פורסם בתאריך: 14.11.18 16:18

השבוע שהיה

ביקור בכנסת. כ-70 נציגים ממועצת הנוער העירונית יצאו השבוע לסיור מנהיגות בירושלים. את היום הם התחילו בהתנדבות במרכז אלווין לשיקום אנשים בעלי צרכים מיוחדים בירושלים, לאחר מכן קיימו סיור והשתתפות בוועדות כנסת ישראל. חברי המועצה נפגשו עם ח״כ איציק שמולי וח״כ אמיר אוחנה ודנו איתם בנושאים חברתיים כמו חוק הפונדקאות, הצמיחה במשק מצד אחד והעמקת הפערים החברתיים מצד שני, סיוע לקשישים בודדים וחוק הגנה על בעלי חיים.

אירוע השקת אלבום פרי יצירה של בני הנוער. מרכז הנוער ווליום ורבר השיק בשבוע האחרון אלבום בשם "החברה חולה, בואו נבקר אותה". האלבום כולל שירים מקוריים אותם כתבו והלחינו בני הנוער ממרכז הנוער. כמו כן, האלבום הוא תוצר של התהליך שעברו בני הנוער במהלך השנה ונבע מתוך ההבנה כי יש להם כוח להשפיע ולהפוך את החברה לטובה יותר. באירוע ההשקה הופיעו שני הרכבים מוזיקליים: קבוצת סטרס וקבוצת קלאס בליוויים המקצועי של מפגשים מוזיקליים ובשיתוף מתנ"ס ורבר. היה אירוע מעצים ומרגש!

תנועות הנוער. סניפי הבנים של תנועת הנוער אריאל סיכמו את חודש ארגון שעסק בנושא 'באלה הידיים מנהיגים תנועה' באירוע חגיגי במוצאי שבת האחרון. באירוע הוצגו מופעי השבטים, וראש העיר רמי גרינברג הגיע לסניפים השונים וברך את החניכים.

בעקבות לוחמים. במרכז הכנה לצה"ל נערכה השבוע פעילות בעקבות לוחמים. בפעילות זו נחשפו בני נוער משכבות י"ב של העיר למורשת קרב של לוחמים ברמת הגולן, במלחמות ששת הימים ויום הכיפורים. בנוסף, התלמידים נחשפו לחילות צה"ל השונים בביקור בתערוכת אמצעי לחימה. בסוף יום הפעילות צפו בסרטון תרגיל אש גדול של כוחות חי"ר, שריון, וארטילריה, ושרו ורקדו עם להקות צבאיות.

הכשרה לפיקוד ומנהיגות. מרכז הכנה לצה"ל פתח השבוע שתי הכשרות המכוונות את בני הנוער לשירות משמעותי בצה"ל בכלל וליציאה לקצונה בפרט.

השבוע שיהיה

התנדבות בעמותת טל חיים. מתוך הכרה שערבות הדדית הינה צורך קיומי פיזי של היחיד והקהילה, ייצאו ביום שלישי בני נוער ממרכז הנוער גלים, בשיתוף תיכון ברנר, להתנדב בעמותת טל חיים. בני הנוער יסייעו בהכנת מארזים לחנוכה כאשר מארזים אלו יימכרו בנקודות שונות ברחבי העיר. הכסף יועבר לסיוע למשפחות נזקקות.

תנועות הנוער. במשך חודש שלם עסקו חניכי תנועת בני עקיבא בעיר ומדריכיה בנושא "תשעים שנה של משפחה". בסניפים השונים פעלו לביסוס ההיכרות של החניכים עם המשפחות שלהם, חיבור לאוצרות הקיימים במארג המשפחתי שלהם וחיזוק השייכות לשורשים העמוקים בדורות הקודמים.

מרכז הכנה לצה"ל. בשבוע הבא יגיעו מעל ל-1,200 תלמידים לצפות בדרמת הנעורים המרגשת "הקיץ שלי". ההצגה עוסקת במוטיבציה להתגייס לצה"ל וחושפת את הדילמות הניצבות בפני החבר'ה העומדים לפני גיוס.

כנס יו"ר וסיו"רים. בשבוע הבא יתקיים כנס יו"ר וסיו"רים בהובלת מועצת הנוער העירונית. בכנס יוענקו כתבי מינוי ליו"רים הבית ספריים. כמו כן, תתקיים הרצאה בנושא מנהיגות ויצירתיות. המשתתפים ייקחו חלק במעגלי שיח ולמידת עמיתים בנושאים שונים. בסיום, מזכירות מועצת הנוער תציג בפניהם את הפרויקטים המשותפים ותתקיים הצבעה על הנושא השנתי שיחבר את כל המועצות הבית ספריות בעיר.

המדור נעשה בשיתוף עם אגף חברה, נוער וצעירים בעיריית פתח תקוה. 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר