שרה בר אשר. צילום באדיבות שרה בר אשר
שרה בר אשר. צילום באדיבות שרה בר אשר

"לרוב אנו מגיעים אל הרפואה כשאנו בצרה"

מהעצות של הרמב"ם ועד הנקה: בבית שיח נשים תתקיים סדרת הרצאות על בריאות

פורסם בתאריך: 22.1.18 17:38

וועדת הבריאות העירונית והמשרד לשוויון מגדרי ומעמד האישה בעירייה, מקיימים סדרת הרצאות בנושאי בריאות. ההרצאות יתקיימו מידי חודש, בימי ראשון, בבית שיח נשים, ויעסקו במגוון נושאים. ההרצאה הראשונה התקיימה ביום ראשון עם הנטורופתית שרה בר אשר, בנושא 'הנהגות הבריאות של הרמב"ם' – עצותיו הבריאותיות של הרמב"ם הרלוונטיות גם לימינו. בהמשך יתקיימו הרצאות של הפיזיותרפיסטית יעל בליצקי, מומחית בשיקום אגן, על החשיבות בשמירה על שרירי רצפת האגן ושרירי היציבה של מערכות הגוף; הרצאה של ד"ר ליאת אדרי, מומחית לביולוגיה רפואית, על חשיבה חיובית, הגשמה עצמית ועל היכולת האנושית להשתנות; הרצאה על 'תזונה במשפחה – תפקיד, עקרונות וטיפים', מפי התזונאית ד"ר לימור בן יעקב, והרצאה על תזונה לקראת ובזמן ההיריון, בנק חלב אם, ויטמינים ומינרלים חיוניים בהריון, ותזונת תינוקות מגיל אפס ועד שנה של הנטורופתית שרה בר אשר.

רחל אלון, יועצת ראש העירייה לשוויון מגדרי ולמעמד האשה "לרוב אנו מגיעים למפתנה של הרפואה כאשר אנו בצרה בריאותית. יכולת ההקשבה שלנו לנושאי בריאות כשאנו בשגרה ובמרחב שאינו בית חולים, יוצר שיח אחר ולא אחת יכול להיות חלק מפעולות המנע שלנו". ושולי ריינהרץ מנהלת מחלקת קידום בריאות: "עיריית פתח תקוה שמה את בריאות תושביה, מגיל גן ועד לגיל הזהב, כנושא עירוני מרכזי".
# כל ההרצאות יתקיימו בבית שיח נשים ברחוב מונטיפיורי 3. ההרצאות הן בעלות של 20 שקלים וברישום מוקדם במחלקה לקידום הבריאות, בטל. 03-9348621.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר