צילום אילוסטרציה צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

אתן לפני לידה? בשניידר מזמינים אתכן להשתתף במחקר חדש על אלרגיות

מומחי המרכז מקיימים מחקר מיוחד על השפעת תזונת תינוקות על התפתחות אלרגיות

פורסם בתאריך: 19.3.18 08:26

האביב מביא איתו כידוע את אלרגיות האביב, ועם בוא האביב ופריחת הצמחים, מתחילים ילדים ומבוגרים הסובלים מאלרגיות לגרגרי האבקה של צמחים שונים לסבול מעיניים דומעות אדומות ומגרדות, גרד באף, עיטושים ונזלת מימית ולעיתים גם קשיי נשימה וצפצופים.
מומחי מרכז שניידר עורכים לקראת עונת האביב מחקר חדש במרפאת האלרגיה. המחקר יבדוק את ההשפעה של תזונת התינוקות מרגע הלידה, על התפתחות אלרגיה בתינוקות שצפויים להיוולד בחודשים הקרובים למשפחות הנמצאות בסיכון לפתח מחלה אלרגית. בשניידר מחפשים נשים שישתתפו במחקר ומזמינים נשים הצפויות ללדת בחודשים הקרובים, באות ממשפחות הנמצאות בסיכון לפתח אלרגיות  ומעוניינות להשתתף במחקר או לקבל פרטים נוספים אודותיו, לפנות למרפאת אלרגיה בשניידר 03-9253652.

מרכז רפואי שניידר.צילום: זאב שטרן

מרכז רפואי שניידר.צילום: זאב שטרן

במקביל, הסבירה השבוע ד"ר נופר מרכוס-מנדלבליט, רופאה בכירה במכון לאימונולוגיה ואלרגיה בשניידר, על הסיבות לאלרגיות באביב והדרכים לטפל בהן. לדבריה גרגרי האבקה של צמחים שונים (דווקא בעיקר של אלו נטולי הפרחים הצבעוניים המאובקים על ידי חרקים) נישאים באוויר עם התחממות והתייבשות מזג האוויר וכתוצאה מהמגע בין הגרגרים וריריות האף ודרכי הנשמה משוחרר חומר הנקרא היסטמין שאחראי לתופעות האלרגיות השונות. הצמחים האלרגנים הפורחים בארץ בעיקר באביב הם עצי זית וברוש, פקאן ותמר, וכן צמחים ממשפחת הדגניים, עשבים שונים ועוד. לכן מומלץ למי שאלרגי להימנע מטיולים באזור עם צמחיה זו וכן להקפיד לסגור חלונות במכוניות בנסיעה באזורים אלו.

עוד היא מציינת שישנם חיסונים בזריקות תת עוריות נגד אלרגיה. במסגרת מרפאת אלרגיה במרכז שניידר, ניתן לאבחן את גורמי האלרגיה השונים באמצעות תבחיני עור מידיים. הטיפולים כוללים טיפול תרופתי כמו תרופות אנטיהיסטמיניות דרך הפה, ספריי לאף וטיפות עיניים, וכן משאפים לריאות, למי שזקוק לכך.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר