אופטיקה כפר קאסם
אופטיקה כפר קאסם

אופטיקה כפר קאסם – החנות שלך למשקפיים ועדשות מגע

מחפשים משקפיים? משקפי שמש, ראיה או עדשות מגע, אופטיקה כפר קאסם, היא בדיוק החנות עבורכם. במקום מגוון גדול של דגמים ומותגים, חדרי בדיקות מאובזרים בציוד רפואי ושירות מהיר של תוך שעה. כמו כן - במקום עמדה של משרד התחבורה לקבלת טופס ירוק, הנפקת טפסים לכלי שיט והוצאת רישיון בינלאומי

פורסם בתאריך: 23.7.18 09:11

אופטיקה כפר קאסם

אופטיקה כפר קאסם

אופטיקה מערוף היא חנות אופטיקה וקליניקה לאופטומטריה וותיקה מאוד, החנות נוסדה בשנת 1993 על ידי מערוף עאמר, אופטומטריסט מוסמך ומאז משרתת בנאמנות אנשים ומטופלים רבים מכל אזור המרכז. בחנות, ניתן למצוא מגוון גדול של מותגים, מסגרות, משקפי שמש וראיה. בקליניקה מבצעים בדיקות ראייה מקיפות ומקצועיות והתאמת עדשות מגע רכות, קשות ולקרטוקונוס, על ידי אופטומטריסטים מוסמכים ומורשים מטעם משרד הבריאות.
עוד במקום חדרי בדיקות מאובזרים בציוד רפואי חדיש, לבדיקות עיניים, התאמת עדשות מגע וכן הדרכת מטופלים “הלקוחות שלנו נהנים מבדיקה יסודית הניתנת על ידי הצוות המקצועי במקום” מסביר מערוף “הצוות כולל שלושה אופטומטריסטים מוסמכים, מקצועיים ובעל ניסיון וותק רב שנים ובאמצעות המעבדה המקצועית שיש לנו במקום אנחנו נותנים שירות מהיר ומקצועי ותוך שעה מרגע הזמנת המשקפיים, הן מוכנות” הוא מסביר ומציין שהכל נעשה בתהליך קל ונעים “הלקוחות שלנו נהנים ממשקפי שמש או ראיה בהתאמה אישית ובמחיר מעולה”. עוד הוא מציין שבחנות מבחר של למעלה מ3000 מסגרות של מיטב המעצבים מהארץ ומהעולם כמו: LACOSTE, RAY BAM, D&g, tommy Hilfiger, גוצ’י, ארמאני, בוס ועוד, “הקולקציה שלנו היא משלבת איכות עם אופנתיות, יש לנו משקפי ראיה ומשקפי שמש לכל אחד ואחת, קלאסיים, מעוצבים בהתאם לטרנדים החמים ומשקפים ליום יום”.

אופטיקה כפר קאסם

אופטיקה כפר קאסם

עם איזה חברות אתם עובדים?
“אנחנו עובדים כמעט עם כל החברות המובילות בתחום. בתחום עדשות המגע: ALCON, ג'ונסון אנד ג’ונסון – J&J, עדשות מגע של ‏Bausch & Lomb ושל חברת AIR OPTIX. עדשות משקפיים – מולטיפוקל ZEISS גרמניה, מולטיפקל Rodestock, מולטיפוקל שמיר, essilor, varilux ועוד.
אילו עוד שירותים אתם נותנים במקום?
יש לנו עמדה של משרד התחבורה לקבלת טופס ירוק, הנפקת טפסים לכלי שיט וכן הוצאת רישיון בינלאומי. כמו כן, יש לנו הסכמים קופות החולים.” בחנות כאמור, מלאי כללי של למעלה מ-3000 מסגרות וכן ניתן למצוא מלאי ענקי של למעלה מ-1500 מסגרות ילדים “כל המוצרים מגיעים עם אחריות מלאה, כולל העדשות המולטי-פוקלי והמשקפיים, שיש להן שלושה חודשים הסתגלות” עאמר מוסיף, שבמקום עושים התאמה לכל סוגי עדשות המגע, רכות וקשות וכן התאמה לעדשות קשות למחלת העיניים קרטוקונוס.
מי קהל הלקוחות שלכם?
“הקהל שלנו מאוד מגוון, מגיעים אלינו לקוחות מכל הארץ, מפתח תקווה, חולון, ראשון לציון, כפר סבא והסביבה. החנות שלנו מאוד גדולה ומרווחת, יש חניה מסודרת וניתן להכניס את השם בוויז ולהגיע בקלות”.
והמחירים? “יש לנו 1+1 על כל המוצרים שבחנות או ניתן לרכוש משקפי ראיה החל מ—99 שקלים – כולל עדשות.“

רח' סולטני (כיכר חמישית מא.ת. אפק) כפר קאסם.
המקום פתוח משבת עד חמישי (שישי סגור)
משעה 10:00-21:00 בערב.
טל. 03-9071708
פייסבוק: אופטיקה כפר קאסם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר