רוני כהן צילום: מתוך האתר להצלת רוני כהן
רוני כהן צילום: מתוך האתר להצלת רוני כהן

להציל את רוני: עמדה למציאת תורם מח עצם מתאים מוצבת בקניון הגדול

רוני כהן, בת ה-27 החולה בלוקמיה, אמורה להתחתן בחודש הבא. היא זקוקה בדחיפות לתרומת מח עצם ומתנהל מירוץ נגד הזמן למציאת תורם מתאים. "אני זקוקה בדחיפות לתרומת מח עצם כדי שאוכל להחלים ולהמשיך את הסיפור שלי", היא אומרת

פורסם בתאריך: 19.8.18 15:50

החל משעות הבוקר ועד לשעה 22:00 מוצבת בקניון הגדול (ליד מסעדת בלאק) עמדה שמטרתה להציל את חייה של רוני כהן, בת 27 ממושב רינתיה. בעמדה ייקחו מהתורמים דגימת רוק מתוך מטרה למצוא גבר או אישה שיוכלו לתרום עבור רוני מח עצם ובכך אולי להציל את חייה.
על מנת להתאים לבדיקה התורם או התורמת יצטרכו להיות ממוצא חצי תימני וחצי מרוקאי (או ממדינות צפון אפריקה כמו אלג'יריה, טוניס או לוב). דגימות יילקחו מאנשים בגילאי 18-50. יש לציין כי מי שנמצא כבר במאגר מח העצם של עזר מציון, אין צורך שיגיע. המגיעים נדרשים להציג תעודת זהות.
רוני אמורה להתחתן בחודש ספטמבר הקרוב, אך במקום זאת היא נאלצת להילחם על חייה. "בחודש יוני האחרון, התחלתי לסבול מכאבים בצוואר", תיארה רוני, "הכאבים לא עברו במשך תקופה ולכן פניתי למוקד רפואה דחופה ולחדר המיון. בשני המקרים חשבנו שמדובר בכאבי שרירים. קיבלתי זריקת וולטרן ונשלחתי הביתה. אבל הכאבים לא חלפו, ונוספה להם גם עייפות כבדה. כשתיארתי לרופא המשפחה מה שעבר עלי, הפנה אותי לבדיקות דחופות במיון, ומאז השתנו חיי".
היא מספרת כי מאז הגעתה לבית החולים באותו היום היא נשארה בו: "את בית החולים לא עזבתי מאז. אובחנתי כלוקה בלוקמיה חריפה (AML) וחוברתי בו במקום לכימותרפיה. מאז אני מאושפזת בבית החולים שיבא בבידוד מהעולם ונאבקת על חיי. אני זקוקה בדחיפות לתרומת מח עצם כדי שאוכל להחלים ולהמשיך את הסיפור שלי".
לדף של רוני ניתן להיכנס בכתובת: https://www.save-roni.co.il/#top

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עבד של השם

    בעז"ה תמצאי תורם מתאים ותכנסי לחופה בקדושה וטהרה
    בהצלחה שתהיי בריאה ותזכי לחיים טובים אמן

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר