מרפאת שיכון עממי רחוב שפרינצק, פתח תקוה. צילום זאב שטרן
מרפאת שיכון עממי רחוב שפרינצק, פתח תקוה. צילום זאב שטרן

הרופאה שברה את היד, לחולים במרפאת אחדות אין רופאה

לדברי מספר תושבים במיקרים לא דחופים הם מתבקשים לדחות את הביקור במרפאה עד שרופאת המשפחה שלהם תחזור מחופשת מחלה. בקופת חולים כללית מבטיחים לצרף רופאה מחליפה בקרוב

פורסם בתאריך: 14.11.18 18:21

תושבים אשר מטופלים במרפאה בשיכון עממי בשכונת אחדות של קופת חולים כללית, מתלוננים שכבר חודשיים רופאת המשפחה שלהם חולה והקופה לא דאגה להביא במקומה רופאה חדשה. לטענת התושבים, במרפאה יש רופאים נוספים, אבל הם לא מוכנים לקבל חולים חדשים, אלא אם כן זה מקרה דחוף ולא פעם שולחים אותם למרפאות אחרות. "הרופאה שלנו שברה את היד לפני כחודשיים ויצאה לחופשת מחלה", מספר תושב השכונה, "על הדלת שלה כתוב שהיא אמורה לחזור במהלך חודש דצמבר, אבל גם זה לא בטוח עדיין. יש במרפאה רופאים נוספים, אך מאחר והם מלאים, הם לא מוכנים לקבל את החולים של הרופאה שלנו, אלא אם כן זה ממש דחוף והמצב קריטי ואז מנסים להכניס אותם בין לבין. אבל אם יש תושבים שרוצים להגיע לרופא, להתייעץ, לקבל תשובות של בדיקות או סתם לא מרגישים טוב, דוחים אותם ואומרים להם שאם זה לא דחוף, שנחכה לרופאה שתחזור".

לטענת התושב, מדובר במרפאה שיש בה לא מעט חולים מבוגרים שהמצב הנוכחי מקשה עליהם. "דיברתי עם תלונות הציבור, הם אמרו שהם מודעים למצב, אבל כרגע אין להם רופאה אחרת לשבץ במרפאה ואנחנו סובלים מכך".

תגובת מחוז דן-פ"ת של כללית: "אנו מתנצלים על חוסר הנוחות הזמנית שנגרמה עקב יציאה לחופשת מחלה בלתי צפויה של רופאת המשפחה. אנו פועלים להשיב את השירות לסידרו בהקדם ובימים הקרובים תצטרף למרפאה רופאת משפחה מחליפה. במרפאת שיכון עממי השירות ניתן בשגרה על ידי  שלושה רופאי משפחה. היות ולא נמצא, עד כה, רופא שיחליף את הרופאה הקבועה, השירות למטופליה ניתן באמצעות שני עמיתיה במרפאה, כמו כן התאפשר למטופלים לפנות למרפאות הסמוכות בהם עובד צוות רופאים מלא".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר