יוטי גרינפלד צילום פרטי

תסתכלו על יוטי המקסימה, בת השנתיים וחצי: היא בסכנת חיים וזקוקה לעזרתכם (וידיאו)

ליוטי גרינפלד יש גידול בבטן עם גרורות לכיוון העורק הראשי של הלב. ניתוח דחוף בארצות הברית הוא הסיכוי היחיד שלה. המשפחה פתחה בקמפיין גיוס המונים למימון הניתוח, והאם חנה אומרת: "המשמעות של לא לעשות את הניתוח, זה שאנחנו משאירים אותה למות"

פורסם בתאריך: 5.11.19 15:29

היא בסך הכל בת שנתיים וחצי, ילדה מתוקה ויפה. יוטי גרינפלד הקטנה שסובלת מגידול ממאיר בבטן נמצאת בסכנת חיים וזקוקה לעזרתכם. יוטי שוקלת 11 קילו. פרט לגידול בבטנה, יש לה גרורות לכיוון העורק הראשי של הלב. היא עברה שלושה סבבים של כימותרפיה שהאחרון בהם היה הנורא והקשה מכולם. על מנת להציל את חייה, חייבת המשפחה להטיס אותה לניתוח דחוף בארצות הברית. לשם כך הם זקוקים למיליון שקלים ומבקשים מהציבור הרחב לפתוח את הלב והכיס ולעזור להם, כל אחד לפי יכולתו האישית. אם המשפחה, חנה, העלתה פוסט ובו היא מבקשת מכל מי שיכול שיעזור לבתה הקטנה.

"יוטי הייתה הילדה הכי בריאה בגן עם צמות וחיוך. לפני שלושה חודשים, במקלחת ערב שגרתית, הרגשתי משהו לא רגיל בבטן שלה מצד שמאל, כמו גוש, ומיד הבנתי שמשהו לא תקין. הלכנו לרופא המשפחה ומשם ישר למיון ואחרי כמה דקות הרופא אמר לנו שיש לה גידול, גדול וממאיר. כששמעתי את זה בכיתי כמו תינוקת. לאט לאט התחלתי לעכל את זה. הבנתי שאין לי ברירה ושאני צריכה להיות חזקה עבורה, עבור בעלי ועבור הבן הקטן שלנו בן השבעה חודשים. יוטי עוברת כימו מאוד קשה, השערות שלה נושרות והחיים שלנו התהפכו. הכימו השלישי היה ממש זוועה, היו לה התקפות עצבים, היא לא הרגישה טוב והיא לא יודעת להגיד מה היא מרגישה", מספרת האם בכאב. "כרגע היא חייבת ניתוח דחוף על מנת להוציא את הכליה, עם הגידול והגרורות".

 

צפו בפנייה הנרגשת של המשפחה לציבור (וידיאו):

https://www.youtube.com/watch?v=MRkWLIIMqf4

האם מסבירה שלא ניתן לעשות זאת בארץ מאחר והרופאים חוששים שבמהלך הניתוח "תשתחרר" הגרורה שבעורק ותחסום את פעילות הלב או המוח וזו סכנה מיידית. "הם רוצים להטיס אותנו לבית חולים במנהטן וקופת חולים לא מוכנה לממן את הניתוח", אומרת האם, "כי מבחינתם אין סיכוי ולנו כמשפחה אין איך לשלם את זה. המשמעות של לא לעשות את הניתוח, זה שאנחנו משאירים אותה למות ואני רוצה לראות אותה הולכת בגיל שנתיים וחצי. אני אוהבת אותה והיא כל העולם שלי ומבקשת את הסיכוי להציל אותה".
המשפחה החלה ב בקמפיין גיוס המונים. "אם היא לא תעבור את הניתוח הזה עכשיו, היא תמות. אני חזקה ואין לי ברירה, אבל זקוקה לעזרה של כולם", אומרת האם חנה.

לעמוד גיוס התרומות כנסו כאן  

לדף הפייסבוק שפתחה המשפחה כנסו כאן 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר