אצטדיון ראש הזהב. צילום: זאב שטרן
אצטדיון המושבה. צילום: זאב שטרן

מרפאה לבדיקות קורונה תיפתח באצטדיון המושבה

אחרי מספר אפשרויות שעלו על הפרק ונשללו כפי שפורסם במלאבס, תיפתח קופת חולים מכבי מרפאה ייעודית לבדיקות קורונה באצטדיון המושבה. אחרי שהמשבר יסתיים יעבור האצטדיון חיטוי בטרם תתקיים בו פעילות רגילה

פורסם בתאריך: 5.4.20 17:34

עדכון אחרון: 5.4.20 21:09

לאחר שתחילה דובר על כך שחניון אצטדיון המושבה יהפוך למתחם דרייב לבדיקות קורונה בפורמט של היבדק וסע, הוחלט היום שהאצטדיון עצמו יהפוך, ככל הנראה ממחר, למתחם לבדיקות קורונה למבוטחי קופת החולים מכבי. קופת חולים כללית שהתכוונה לפתוח גם היא מרפאה כזו באצטדיון, תפתח אותה במקום אחר ככל הנראה. החולים יופנו למתחם על ידי קופת החולים באמצעות שיחה עם המוקד על מנת לבצע בדיקות לנגיף. לאחר שמשבר הקורונה יחלוף, האצטדיון יעבור חיטוי ויחזור לפעילות סדירה.
כפי שפרסם לראשונה באתר מלאבס קופת חולים מכבי הודיעה כבר ביום חמישי האחרון שהחל מיום שני, הם פותחים תחנה לבדיקות קורונה למטופליה. המרפאה תפעל בימים ראשון עד שישי והמטופלים יופנו על ידי רופאי המשפחה והילדים, זאת על בסיס בסיס קריטריונים מוגדרים הכוללים תסמינים נשימתיים בשילוב גורמי סיכון נוספים. המטופלים יגיעו לביצוע הבדיקות בתיאום תור מראש.

שופרסל, ויקטורי ואושר עד: פורסמו מקומות חדשים בהם היו חולי קורונה בפתח תקוה


ההודעה של מכבי הגיעה לאחר ששכונת נווה גן סערה בעקבות ידיעות על סגירת המרפאה של מכבי ברחוב מבצע דקל, מה שהוליד גל שמועות על הפיכתה למרפאה לבדיקות קורונה. במכבי הכחישו את השמועות וראש העירייה רמי גרינברג אף שלח לתושבים הודעת הרגעה. בהודעה כתב גרינברג שהעירייה הגיעה לסיכום עם מכבי וכי המרפאה במבצע דקל לא תיפתח כמרפאה לחולי קורונה ובמקום זה הוא העמיד לרשותם שטח באזור תחנת רכבת קרית אריה ששם יוקם מתחם מבודד ומסודר ולשם יופנו התושבים שיזדקקו לטיפול. בסופו של דבר הוחלט שהמרפאה תיפתח באיצטדיון.

שתי מרפאות לבדיקות קורונה ייפתחו בשבוע הבא בפתח תקוה


היום, בהמשך להודעה של גרינברג מיום חמישי, הודיעה העירייה שבהמשך לבקשת תושבי שכונת נווה גן, הגיע גרינברג לסיכום עם ראשי קופות החולים מכבי וכללית על כך שיעתיקו את הפעילות הייעודית שלהן עבור חולי קורונה לאצטדיון. בהמשך היום הודיעה העירייה כי רק קופת חולים מכבי תפתח את המרפאה באצטדיון ואילו כללית תפתח את המרפאה במיקום אחר. עדכון נוסף יובא בהמשך.

"נדגיש כי נכון לעכשיו אין מדובר באתר הבדיקות שהוקם על ידי משרד הבריאות בדומה לזה הקיים בגני התערוכה בת"א, אלא במקום אליו תפנה קופת החולים את המטופלים הספציפיים שייתכן כי נדבקו בנגיף", נמסר בהודעת העירייה. "מטרת המהלך היא כאמור למנוע מאותם מטופלים להסתובב בלב שכונות מאוכלסות ולאפשר להם להיבדק במקום מבודד. נדגיש בנוסף כי המתחם יעבוד בצורה היגיינית, בשני אזורים בלבד, אליו יגיעו עד עשרה אנשים ביום ובסוף התהליך יעבור חיטוי. עם שובה של הליגה לכדורגל וככל שהוראות משרד הבריאות יאפשרו זאת, האיצטדיון ישוב לפעילותו הסדירה ללא קיומן של המרפאות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר