ד"ר אפרת ברון-הרלב, מנהלת מרכז שניידר לרפואת ילדים. צילום דוברות מרכז שניידר
ד"ר אפרת ברון-הרלב, מנהלת מרכז שניידר לרפואת ילדים. צילום דוברות מרכז שניידר

"אני נרגשת לחזור הביתה". מנהלת חדשה למרכז שניידר לרפואת ילדים

ד"ר אפרת ברון-הרלב מונתה למנהלת מרכז שניידר לרפואת ילדים, היא תחליף את פרופ' יוסף פרס, אשר שימש בתפקיד ב-12 השנים האחרונות ופורש לגמלאות

פורסם בתאריך: 22.7.20 07:59

ד"ר אפרת ברון-הרלב מונתה למנהלת מרכז שניידר לרפואת ילדים בישראל מקבוצת כללית. היא תחליף את פרופ' יוסף פרס, אשר שימש כמנהל מרכז שניידר ב-12 השנים האחרונות ופורש לגמלאות.
מנכ"ל כללית, פרופ' אהוד דודסון, הודיע על מינויה לאחר שהמלצתו אושרה על ידי דירקטוריון כללית בראשות יוחנן לוקר. המינוי יכנס לתוקף בתחילת חודש אוקטובר 2020. ד"ר אפרת ברון-הרלב היא אם לארבעה בנים, מומחית ברפואת ילדים, טיפול נמרץ ילדים ומינהל רפואי, בוגרת בית הספר לרפואה באוניברסיטת בן גוריון ובעלת תואר שני במנהל ציבורי מאוניברסיטת הרווארד בארצות הברית. היא עובדת בכללית משנת 1994. כיהנה בשורת תפקידים, ביניהם מנהלת קמפוס בילינסון וסגנית מנהל מרכז שניידר לרפואת ילדים, וכמנהלת הרפואית של מחוז צפון של הכללית.

"אני גאה, שמחה ונרגשת לחזור הביתה, למרכז שניידר ולנהל את בית החולים המוביל בישראל לרפואת ילדים אשר שם לו למטרה להעניק לכל ילדי ישראל רפואה מתקדמת, מקצועית, פורצת דרך ויצירתית לצד מתן שירות איכותי ומסור, על ידי צוות רב תחומי מהשורה הראשונה, המאמין בערכי אהבת האדם, חמלה ועזרה לאחר", אמרה ברון- הרלב. "זו סגירת מעגל עבורי, התחלתי בשניידר כמתמחה צעירה שהגשימה חלום להתמחות ברפואת ילדים במקום המוביל בתחום, ועכשיו אני חוזרת לנהל אותו״.
כאמור, ד"ר ברון-הרלב מחליפה בתפקידה את פרופ' פרס שבשנותיו הרבות פעל לקידום קשרים מחקריים, מקצועיים והוראתיים עם מרכזים רפואים בינלאומיים חשובים, הוביל את מרכז שניידר להצטיינות במגוון תחומים, הוביל את הקמתו של בניין נוסף לבית החולים והקים את רשות המחקר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר