דניאל גפרי. צילום דוברות מד"א

דרמה סמוך לכניסה לבילינסון: פראמדיק יילד אישה במושב הקידמי של רכבה

אישה שהייתה בהיריון מתקדם חשה צירים כאש המשפחה הייתה בדרך חזרה הביתה מטיול בצפון. בכניסה לבית החולים הם פגשו למזלם צוות מד"א. פראמדיק דניאל גפרי: "אני שמח מאוד שהייתה לי את הזכות לעזור"

פורסם בתאריך: 5.8.20 20:01

צוות מד"א יילד אישה בחניית בית החולים בלינסון. ביום שבת חזרו בני זוג מראש העין, יחד עם בנם בן השנתיים מטיול משפחתי בחיפה. במהלך הנסיעה החלה אם המשפחה שהייתה בהריון מתקדם לחוש בצירי לידה חלשים. בני הזוג הגיעו לביתם בראש העין, על מנת להתארגן ולנסוע ברכבם לבית החולים, כאשר במהלך הנסיעה הצירים הפכו חזקים יותר והמים החלו לרדת. כאשר התקרבו בנסיעה מהירה לשער בית החולים בילינסון, צפר בחוזקה האב וסימן לשומר לפתוח את השער על מנת שיוכלו להיכנס לחניית מחלקת היולדות. האם, שהבינה שהלידה מתחילה, זיהתה בחניית בית החולים צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א וקראה להם לעזרה. בתוך רגעים ספורים, יילד פראמדיק מד"א דניאל גפרי את האישה במושב הקדמי של רכבה. "בדרך יצחק רבין כבר הרגשתי שהמים ירדו לי וכשהתקרבנו לכביש הגישה לבית החולים הבנתי שהראש מתחיל לצאת לאט לאט", מספרת האם. "בעלי צפר מרחוק לשומר בכניסה לחנייה וצעק לו שאנחנו באמצע לידה. הספקנו להגיע עד לרחבת החנייה של מחלקת היולדות ולשמחתי נתקלנו בצוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א שבדיוק סיימו טיפול ביולדת אחרת והיו בחוץ".

פאראמדיק מד"א, דניאל גפרי, אשר יילד את התינוקת, סיפר: "סידרנו את ניידת הטיפול הנמרץ אחרי שסיימנו לטפל ביולדת אחרת ותוך כדי כך שמענו צפירות חזקות מהשער ואישה שצעקה לנו לעזרה. האמא, שישבה במושב שליד הנהג, הייתה רגועה ותוך רגעים בודדים התינוקת נולדה והתחילה לבכות. חתכתי את חבל טבור והנחתי את התינוקת על האמא. לפני שלושה שבועות יילדתי אישה בתחנת דלק, אבל זו פעם ראשונה שהייתה לי חוויה מהסוג הזה. אני שמח מאוד שהייתה לי את הזכות לעזור".

לאחר שנכנסו למחלקת היולדות הוסיפה האם בהתרגשות: "דניאל הפראמדיק היה מדהים וטיפל בי באופן מקצועי, אישי ומחבק. כולם התלהבו מסביבנו, הכל קרה כל כך מהר ולמזלי, בצירוף מקרים מדהים, צוות מד"א ממש 'חיכו' לי מחוץ לבית החולים. חששתי מאוד שנגיע ולא יהיה מישהו פנוי לקבל אותנו, אבל לשמחתי הם היו שם ועזרו לי מאוד, בזכותם הלידה עברה בקלות ובמהירות. תודה ענקית לצוות מד"א".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר