צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

"זכרו, ההישג הוא שברירי" | פתח תקוה הפכה לעיר ירוקה על פי רמזור הקורונה

חדשות טובות: יחד עם הירידה בתחלואה בכל הארץ, הפכה פתח תקוה לעיר ירוקה, זאת לאחר שבתחילת החודש הייתה אדומה. רמי גרינברג: "השמירה על ההישג תלויה בכולנו, ממשיכים לשמור על הכללים ונשארים ירוקים"

פורסם בתאריך: 20.10.20 12:15

עיריית פתח תקוה הודיעה הבוקר כי העיר הפכה לירוקה על פי מדדי הרמזור של פרופסור רוני גמזו, פרויקטור הקורונה. ביממה האחרונה יש בעיר 613 חולים פעילים בלבד. זאת לאחר שבתחילת אוקטובר העיר הוגדרה כאדומה עם מספר שיא של 2,007 חולים פעילים. על פי ציון הרמזור, פתח תקוה עומדת על 4.1 נקודות, ירידה של 50 אחוזים מתקופת השיא השלילי. על פי נתוני התחלואה, חלה ירידה של 90% במספר החולים החדשים מתקופת השיא השלילי ועד היום. כמו כן חלה ירידה של 85% באחוז הבדיקות החיוביות מתקופת השיא השלילי ועד היום.
ראש העירייה רמי גרינברג כתב בנושא: "שמח לבשר כי ביממה האחרונה, לאחר פחות מחודש, העיר הרביעית בגודלה חצתה לטווח הירוק על פי מודל הרמזור. מדובר בהישג משמעותי שקרה בזכות האחריות והמשמעת שגילו התושבים בזמן הסגר לצד הפעילות של חמ"ל הקורונה העירוני ומכלולי הסיוע לקשישים ונזקקים, לפינוי חולים למלוניות, להסברה אינטנסיבית ואכיפה משמעותית. הרחבנו את מערך החקירות האפידמיולוגיות העירוני ופעלנו יחד עם פיקוד העורף להעמקת הבדיקות. כל אלו ועוד הביאו את ההישג השייך למתנדבים המסורים, לעמותות החסד, לעובדי העירייה ובעיקר לכם – תושבי ותושבות פתח תקוה היקרים! זכרו – ההישג הוא שברירי והשמירה עליו תלויה בכם, בכולנו. ממשיכים לשמור על הכללים ונשארים ירוקים!".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בטי

    רמי גרינברג האיש והאגדה הנשמה הטובה שכה איכפת לו מהתושבים עוזר תומך גם בשעות של הלילה ראש עיר מצויין תודה לך רמי על מי שאתה עבורינו .

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר