מפת רמת הסיכון להידבקות בקורונה בשכונות בפתח תקוה

ארבעה ימים בתוך הסגר: שכונות רבות בפתח תקוה ברמת הסיכון הגבוהה ביותר להידבקות

לצד העלייה הגדולה במספר החולים הפעילים בפתח תקוה, שכונות רבות מצויות השבוע ברמת סיכון 5 שהיא הרמה הגבוהה ביותר. היכנסו למפת הקורונה המיוחדת של פתח תקוה וגלו מה המצב בכל שכונה

פורסם בתאריך: 30.12.20 16:04

על פי הנתונים שפורסמו הבוקר (רביעי) על ידי משרד הבריאות, מספר החולים הפעילים בקורונה בפתח תקוה ממשיך לעלות ועומד על 836 לעומת 760 אתמול, יום שלישי. שיעור הבדיקות החיוביות בפתח תקוה עומד על ארבעה אחוזים. מספר החולים החדשים ל-10,000 נפש בשבוע עלה ועומד על 21.6, לעומת 19.4 אתמול. שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע הוא פלוס 46 אחוז.

ציון הרמזור של פתח תקוה עומד על 5.8. פתח תקוה מוגדרת כעיר צהובה. עיר צהובה היא מי שציונה בין 4.5-6, ועיר כתומה מי שציונה בין 6-7.5. אם תימשך המגמה הנוכחית עלולה פתח תקוה להפוך לעיר כתומה, כאשר משמעות הדבר היא הגבלות נוספות על מערכת החינוך. נציין כי משרד הבריאות מעדכן על בסיס יומי את ציון הרמזור והצבע של כל רשות, בעוד הממשלה מעדכנת את הסטטוס של כל רשות פעם בשבוע.

5,585 מאומתים חדשים התגלו מאתמול ברחבי הארץ, מספר החולים הפעילים גדל מחצות ב-571 ל- 41,238. מספר החולים שבמצב קשה בארץ עומד היום, רביעי, על 633, מתוכם 162 מונשמים. אחוז הבדיקות החיוביות הארצי הוא 5.7 אחוז, מספר הבדיקות שבוצעו ביממה האחרונה עומד על 99,173. מספר הנפטרים בארץ מתחילת המגפה עומד על 3,304.
אחרי ארבעה ימים בתוך הסגר השלישי, מביא מלאבס גם השבוע את מפת הסיכון להידבקות של פתח תקוה לפי שכונות, על פי הניתוח של חברת פוינטס. המפה מפרטת את נתוני הקורונה המלאים בכל שכונה בעיר. דין דנינו, יועצת ומנהלת לקוחות בחברת פוינטס, מציינת שהמודל מגדיר עבור כל שכונה את רמת הסיכון שלה בהתייחס למספר פרמטרים, כגון אחוז בדיקות חיוביות, חולים פעילים ל-10 אלף תושבים, קצב גידול בחולים חדשים, חשיפות, בידודים ועוד. כיום המודל מחושב מידי יום עבור כל שכונה ולכן ניתן לראות מגמות ולזהות אזורים בהם צפויה להיות התפרצות. "במהלך השבוע האחרון כמות החולים הפעילים בעיר עלתה בצורה משמעותית (מ-614 ל-835), גם אחוז הבדיקות החיוביות גדל ועומד על כ – 4% לעומת 3% בשבוע שעבר", מסבירה דנינו שמוסיפה: "גני הדר החרדית נשארה ברמת סיכון גבוהה (5) עם 115 חולים פעילים, השכונות הסובבות אותה שהיו ברמת סיכון 4 שבוע שעבר עלו לרמת סיכון 5. השכונות במרכז העיר שהיו ברמת סיכון 4 שבוע שעבר עלו גם הן לרמת סיכון 5".

היכנסו כאן למפת הקורונה של פתח תקוה וגלו מה המצב בכל שכונה בעיר

בפתח תקוה ניתן לראות שנכון לימים אלו מרבית השכונות נמצאות ברמת סיכון בינונית – גבוהה להידבקות בקורונה ויש 11 שכונות ברמה 5. רמה 1 היא הנמוכה ביותר ורמה 5 היא רמת הסיכון הגבוהה ביותר.

אלו הנתונים:

רמת סיכון 2:

בת גנים, כפר אברהם, קרית אלון, שיכון הפועל המזרחי, חן הצפון.

רמת סיכון 3:

כפר גנים ג' מזרח, נווה גן, קרית מטלון, הדר המושבות- אם המושבות הוותיקה, כפר גניםג ', נווה דקלים, בר יהודה, נווה גנים, קרית דוד אליעזר, רמת סיב פסגות הדר, שיכון מפ"ם.

 

רמת סיכון 4:

קרית הרס סלומון, קרול, קרית חזני, מרכז העיר אוסישקין חיים עוזר, מרכז העיר ההסתדרות הרצל, מרכז העיר חובבי ציון ההסתדרות, מרכז העיר רמבם הס, השוק, התחנה המרכזית, מרכז העיר וולפסון אחד העם, כפר גנים א', נווה עוז, עין גנים, יוספטל, אחדות, תקומה, מחנה יהודה, רמת ורבר, אם המושבות החדשה, שיפר, כפר גנים ב', מרכז העיר דרום ב לפור ברנדה, נווה עוז החדשה.

 

רמת סיכון 5:

גני הדר, שעריה, דוד פרנקפורטר, מרכז העיר דרום קמפוס גולדה השרון, הדר גנים, מרכז העיר דרום הרצל סלנט, צמרת גנים וקרית אליעזר פרי, עמישב, מרכז העיר דרום רוטשילד אחד העם, מרכז העיר דרום אחד העם קלישר, מרכז העיר דרום סלט פינס.

טבלת רמת הסיכון בשכונות בפתח תקוה באדיבות חברת פוינטס


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משה

    בס"ד
    מחישוב של כלל השכונות בעיר, יוצא שאוכלוסיית פתח תקווה הינה 246,234.
    משהו פה לא הגיוני?! פתח תקוה הרבה יותר גדולה!!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר