מפת הקורונה של פתח תקוה לפי רמת סיכון באדיבות חברת פוינטס

ערב הידוק הסגר: שכונות רבות בפתח תקוה עלו לרמת הסיכון הגבוהה ביותר להידבקות בקורונה

רק שכונות בודדות בעיר נותרו ברמת סיכון בינונית. מספר החולים הפעילים בעיר עלה ב-125 מאתמול, גם ציון הרמזור גבוה. היכנסו למפה האינטראקטיבית של פתח תקוה וגלו מה המצב בכל שכונה

פורסם בתאריך: 6.1.21 17:16

על פי הנתונים שפורסמו הבוקר, יום רביעי, על ידי משרד הבריאות, מספר החולים הפעילים בפתח תקוה ממשיך לעלות. מספר החולים הפעילים בפתח תקוה עומד היום על 1,421 לעומת 1,296 אתמול, שלישי. זאת ערב הידוק הסגר. מדובר בתוספת של 125 חולים פעילים. אחוז הבדיקות החיוביות בעיר עומד על שישה אחוזים. שיעור השינוי במאומתים בשבוע הוא פלוס 90 אחוזים. שיעור המאומתים החדשים בשבוע ל-10,000 נפש עלה ל-41.1 בהשוואה ל- 36 בשלישי.
ציון הרמזור של פתח תקוה עומד על 7.2 לעומת 7 אתמול, שלישי העיר עדיין מוגדרת על ידי הממשלה כעיר צהובה, אבל הצבע היומי של ההוא כתום, ומתקרב לאדום. עיר צהובה היא מי שציונה בין 4.5-6, עיר כתומה מי שציונה בין 6-7.5 ועיר אדומה מי שהציון שלה מ-7.5 ומעלה. משמעות שינוי הצבע ברמזור היא הגבלות נוספות על מערכת החינוך, כמו למשל הגבלת כיתות ה' ומעלה ללימודים מרחוק בלבד, גם אחרי הסגר. יצוין כי כל עוד לא נקבע צבע העיר ככתום על ידי הממשלה לא חלות הגבלות חדשות. משרד הבריאות מעדכן על בסיס יומי את ציון הרמזור והצבע של כל רשות, בעוד הממשלה מעדכנת את הסטטוס של כל רשות פעם בשבוע.

8,164 מאומתים חדשים התגלו מאתמול ברחבי הארץ, מספר החולים הפעילים גדל מחצות ב-455 ל- 59,229. מספר החולים שבמצב קשה בארץ עומד היום, רביעי, על 824, מתוכם 207 מונשמים. אחוז הבדיקות החיוביות הארצי הוא 6.8 אחוז, מספר הבדיקות שבוצעו ביממה האחרונה עומד על 121,816 . מספר הנפטרים בארץ מתחילת המגפה עומד על 3,495.
# # #
כמידי שבוע, גם השבוע מביא מלאבס את מפת הסיכון להידבקות של פתח תקוה לפי שכונות, על פי הניתוח של חברת פוינטס. המפה מפרטת את נתוני הקורונה המלאים בכל שכונה בעיר.
דין דנינו, יועצת ומנהלת לקוחות בחברת פוינטס, מציינת שהמודל מגדיר עבור כל שכונה את רמת הסיכון שלה בהתייחס למספר פרמטרים, כגון אחוז בדיקות חיוביות, חולים פעילים ל-10 אלף תושבים, קצב גידול בחולים חדשים, חשיפות, בידודים ועוד. כיום המודל מחושב מידי יום עבור כל שכונה ולכן ניתן לראות מגמות ולזהות אזורים בהם צפויה להיות התפרצות. "במהלך השבוע האחרון כמות החולים הפעילים בעיר עלתה בצורה משמעותית, גם אחוז הבדיקות החיוביות גדל ועומד על כ – 6% לעומת 4% בשבוע שעבר", מציינת דנינו. "גני הדר החרדית (141 חולים פעילים) והשכונות הסובבות אותה נשארו ברמת סיכון גבוהה (5). השכונות במרכז העיר, נווה עוז וכפר גנים א' שהיו ברמת סיכון 4 שבוע שעבר עלו גם הן לרמת סיכון 5. כפר גנים ג' שהייתה ברמת סיכון 3 שבוע שעבר עלתה לרמת סיכון 5".

היכנסו כאן למפת הקורונה של פתח תקוה וגלו מה המצב בכל שכונה בעיר 

בפתח תקוה ניתן לראות שנכון לימים אלו מרבית השכונות נמצאות ברמת סיכון גבוהה להידבקות בקורונה ויש 11 שכונות ברמה 5. רמה 1 היא הנמוכה ביותר ורמה 5 היא רמת הסיכון הגבוהה ביותר.
אלו הנתונים:

רמת סיכון 3:

קרול, שיפר, נווה דקלים, כפר אברהם, קרית אלון, קרית דוד אליעזר, שיכון הפועל המזרחי, חן הצפון, שיכון מפ"ם
רמת סיכון 4:

קרית מטלון, בת גנים, נווה גנים, רמת סיב פסגת הדר
רמת סיכון 5:

גני הדר, שערייה, דוד פרנקפורטר, הדר גנים, עמשיב, קרית הרב סלומון, מרכז העיר דרום קמפוס גולדה השרון, מרכז העיר רמב"ם הס, מרכז העיר דרום הרצל סלנט, מרכז העיר ההסתדרות הרצל, השוק, מרכז העיר אוסישקין חיים עוזר, נווה עוז, מרכז העיר חובבי ציון ההסתדרות, קרית חזני, מרכז העיר וולפסון אחד העם, מרכז העיר דרום רוטשילד אחד העם, התחנה המרכזית, כפר גנים א', צמרת גנים וקרית אלעזר פרי, כפר גנים ג' מזרח, יוספטל, אחדות, עין גנים, אם המושבות החדשה, נווה גן, מחנה יהודה, נווה עוז החדשה, מרכז העיר דרום סלנט פינס, כפר גנים ב', תקומה, רמת ורבר, מרכז העיר דרום אחד העם קלישר, מרכז העיר דרום בלפור ברנדה, הדר המושבות- אם המושבות הוותיקה, בר יהודה, כפר גנים ג'.

טבלת השכונות של פתח תקוה באדיבות פוינטס


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שש

    חייבים סגר של מאה אחוזים בלי שום
    הקלות בית הספר אותובוסים הכל מאה אחוז כמו יום כיפור בריאות עם ישראל ר

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר