מפת השכונות של פתח תקוה באדיבות חברת פוינטס

אחרי כשבוע של סגר מהודק: עשרות שכונות בפתח תקוה ברמת סיכון גבוהה להידבקות בקורונה

מספר החולים הפעילים בעיר עלה שוב מאתמול, שיעור הבדיקות החיוביות נותר כפי שהיה. היכנסו למפת הקורונה האינטראקטיבית של פתח תקוה וגלו מה המצב בכל שכונה

פורסם בתאריך: 13.1.21 17:36

על פי הנתונים שפורסמו הבוקר, יום רביעי, על ידי משרד הבריאות, מספר החולים הפעילים בפתח תקוה עלה ועומד על 2,097 לעומת 1,980 אתמול, שלישי, 1,795 בשני ו-1,826 ביום ראשון. אחוז הבדיקות החיוביות בעיר לא השתנה ועומד על שישה אחוזים. שיעור השינוי במאומתים בשבוע ירד ועומד היום על פלוס 30 אחוזים. שיעור החולים החדשים בשבוע ל-10,000 נפש עלה ועומד על 54.2 לעומת 53.3 אתמול.
ציון הרמזור של פתח תקוה ירד במקצת ועומד על 7.6 לעומת 7.7 אתמול, ו-7.4 בשבת. ציון זה משמעותו היא שצבע הרמזור היומי של פתח תקוה אדום גם היום, כמו בימים האחרונים. העיר עדיין מוגדרת על ידי הממשלה כעיר צהובה. עיר צהובה היא מי שציונה בין 4.5-6, עיר כתומה מי שציונה בין 6-7.5 ועיר אדומה מי שהציון שלה מ-7.5 ומעלה. משמעות שינוי הצבע ברמזור היא הגבלות נוספות, גם אחרי הסגר. יצוין כי כל עוד לא נקבע צבע העיר כאדום על ידי הממשלה לא חלות הגבלות נוספות. משרד הבריאות מעדכן על בסיס יומי את ציון הרמזור והצבע של כל רשות, בעוד הממשלה מעדכנת את הסטטוס של כל רשות פעם בשבוע.
9,047 מאומתים חדשים התגלו מאתמול ברחבי הארץ, מספר החולים הפעילים גדל מחצות ב-1,440 ל- 77,178. מספר החולים שבמצב קשה בארץ עומד היום, רביעי, על 1,105, מתוכם 283 מונשמים ו – 330. אחוז הבדיקות החיוביות הארצי הוא 7.2 אחוז, מספר הבדיקות שבוצעו ביממה האחרונה עומד על 128,472. מספר הנפטרים בארץ מתחילת המגפה עומד על 3,772.

# # #
כמידי שבוע, גם השבוע מביא מלאבס את מפת הסיכון להידבקות של פתח תקוה לפי שכונות, על פי הניתוח של חברת פוינטס. המפה מפרטת את נתוני הקורונה המלאים בכל שכונה בעיר.
דין דנינו, יועצת ומנהלת לקוחות בחברת פוינטס, מציינת שהמודל מגדיר עבור כל שכונה את רמת הסיכון שלה בהתייחס למספר פרמטרים, כגון אחוז בדיקות חיוביות, חולים פעילים ל-10 אלף תושבים, קצב גידול בחולים חדשים, חשיפות, בידודים ועוד. כיום המודל מחושב מידי יום עבור כל שכונה ולכן ניתן לראות מגמות ולזהות אזורים בהם צפויה להיות התפרצות. "במהלך השבוע האחרון כמות החולים הפעילים בעיר עלתה מ-1423 ל- 2097, אחוז הבדיקות החיוביות לא השתנה ועומד על 6%", היא מציינת. "גני הדר החרדית (261 חולים פעילים) והשכונות הסובבות אותה ביחד עם השכונות במרכז העיר וכפר גנים א' נשארו ברמת סיכון גבוהה (5). כפר גנים ג' ונווה עוז שהיו ברמת סיכון 5 בשבוע שעבר ירדו לרמת סיכון 4".

היכנסו כאן למפת הקורונה של פתח תקוה וגלו מה המצב בכל שכונה בעיר

בפתח תקוה ניתן לראות שנכון לימים אלו מרבית השכונות נמצאות ברמת סיכון גבוהה להידבקות בקורונה רמה 1 היא הנמוכה ביותר ורמה 5 היא רמת הסיכון הגבוהה ביותר.
אלו הנתונים:

רמת סיכון 3:

בת גנים, כפר אברהם, נווה גנים, קרית אלון, קרית דוד אליעזר, רמת סיב פסגת הדר, שיכון הפועל המזרחי, חן הצפון, שיכון מפ"ם.

רמת סיכון 4:

כפר גנים ג' מזרח, נווה עוז, קרית מטלון, נווה עוז החדשה, כפר גנים ב', כפר גנים ג'.

רמת סיכון 5:

גני הדר, דוד פרנקפורטר, שעריה, הדר גנים, קרית הרב סלומון, עמישב, מרכז העיר דרום רוטשילד אחד העם, מרכז העיר רמבם הס, קרית חזני, התחנה המרכזית, מרכז העיר וולפסון אחד העם, מרכז העיר דרום הרצל סלנט, צמרת גנים וקרית אליעזר פרחי, השוק, מרכז העיר דרום קמפוס גולדה השרון, מרכז העיר ההסתדרות הרצל, מרכז העיר חובבי ציון ההסתדרות, כפר גנים א', מרכז העיר אוסישקין חיים עוזר, אחדות, נווה גן, מרכז העיר דרום בלפור ברנדה, תקומה, ה יהודה, אם המושבות החדשה, יוספטל, רמת ורבר, קרול, שיפר, עין גנים, מרכז העיר דרום אחד העם קלישר, הדר המושבות- אם המושבות הותיקה, מרכז העיר דרום סלנט פינס, בר יהודה, נווה דקלים.

טבלת השכונות של פתח תקוה באדיבות חברת פוינטס

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר