בית חולים השרון, הכנות הצוות. צילום טרול הפקות
צילום אילוסטרציה מבית חולים השרון, אין קשר לכתבה צילום טרול הפקות

"תתפללו עבורה": מנהלת בית ספר בפתח תקוה נדבקה בקורונה ומאושפזת במצב קשה

דבורה גיטל ברוינר, מנהלת בית הספר לבנות כלל חסידי בשכונת הדר גנים, אושפזה ביום חמישי לאחר שחלה החמרה במצבה. אמה, בת שבע קפלר, גם היא מנהלת בית ספר בעיר, אומרת: "עצם זה שהעירו אותה זה נס גדול, אבל הדרך ארוכה וצריך להתפלל, כי המצב לא פשוט"

פורסם בתאריך: 27.1.21 11:25

דבורה גיטל ברוינר, מנהלת בית הספר לבנות כלל חסידי בשכונת הדר גנים, מאושפזת בבית החולים שיבא שבתל השומר במצב קשה. גיטל ברוינר היא בת 45, תושבת בני ברק, היא נפגעה מנגיף הקורונה. היא אם לשמונה ילדים שהקטנה בהם בת שש וחצי, שלוש מבנותיה נשואות. היא נמנית על חסידי גור ונשואה לאברך. לפני כשבועיים החלה לחוש ברע ולאחר בדיקות, נמצאה חיובית לקורונה. ביום חמישי האחרון אושפזה בבית החולים לאחר החמרה במצבה. במהלך הימים האחרונים היא הורדמה ולאחר מכן הוחלט להעיר אותה. במשפחה מספרים שהיא לא נמצאת בקבוצת סיכון ואין לה מחלות רקע. "היא מאושפזת במצב קורונה לא קל", מספרת האם בת שבע קפלר, מנהלת בית הספר שובו בפתח תקוה, "כולנו מתפללים שהיא תצא מכך במהרה. היא אושפזה אחרי שבוע של קורונה כשהמצב החמיר והיא מקבלת טיפול מאוד מסור. ביום ראשון בלילה העבירו אותה אחרי ימים שהיא הייתה במחלקה רגילה לטיפול נמרץ. היא מחוברת למכשירים, אבל היא לא מורדמת ומתקשרת עם הסביבה".

קפלר מבקשת להודות לעיריית פתח תקוה ולראש העירייה רמי גרינברג: "ראש העיר יצר קשר ועוקב אחרי הנעשה, במסירות, עדינות וברגישות וזה מאוד יפה. בכלל, אנחנו מרגישים את החיבור החם של עם ישראל כמי שמחנכות שנים את בנות ישראל. כולנו ביחד, שני בתי הספר, מתפללים על דבורי וכל העיר פתח תקוה נמצאת על הרגלים ותומכת ברגישות". קפלר מציינת שבתה מנהלת כבר שמונה שנים את כלל חסידי והיא עצמה מנהלת את שובו כ-20 שנה. "עצם זה שהעירו אותה זה נס גדול, היא הייתה מורדמת, אבל הדרך ארוכה וצריך להתפלל, כי המצב לא פשוט". היא מבקשת מכולם להתפלל לבריאותה של דבורה גיטל בת שבע מאטיל.
הרב ישראל פרידמן, חבר מועצת העיר, אמר: "מדובר במנהלת מסורה לתלמידותיה שמשקיעה את כל כולה לפיתוח ושגשוג בית הספר. בוגרות בית הספר שומרות איתה על קשר חם ובנותיי הלומדות בבית הספר כמו יתר התלמידות בבית הספר לקחו קשה את הידיעה על מצבה הקשה והן מתפללות לשלומה. השירות הפסיכולוגי של העירייה שלח אליהן פסיכולוגיות לדבר איתם על המצב".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר