אמבולנס, צילום ארכיון ניר קידר
אמבולנס, צילום ארכיון ניר קידר

דרמה במסעדה בפתח תקוה: צעיר אלרגי פונה בניידת טיפול נמרץ

הצעיר שאלרגי לקשיו החל לפתח תגובה אלרגית חריפה, חבריו הזריקו לו אפיפן והזיעיקו את מד"א. בפוסט שפרסם הצעיר היום סיפר על יחס מקומם ממנהל המסעדה והדגיש שנאמר לו שבמנה שבחר אין קשיו, אליו הוא אלרגי

פורסם בתאריך: 9.7.21 18:14

נער שאכל במסעדה בפתח תקוה פיתח תגובה אלרגית קשה עם סכנה מיידית לחייו. חבריו שהזעיקו בדחיפות את מד"א הצילו אותו. הלילה בשעה 01:39 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א, במרחב ירקון, על נער שפיתח תגובה אלרגית קשה עם סכנת חיים מיידית, לאחר שאכל מזון במסעדה באזור המרכז. הנער שחש בתגובה האלרגית ומחזיק באופן קבוע מזרקי אפיפן (לטיפול באלרגייה חריפה) הזריק את החומר ובמקביל חבריו שהיו עימו הזעיקו בדחיפות ניידת טיפול נמרץ של מד"א. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום, העניקו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינו אותו לבית החולים כשמצבו הוגדר קשה ויציב. פאראמדיק מד"א, אלחנן אלון, וד"ר יהודה סבינר, רופא ילדים שמתנדב במד"א, סיפרו: "ראינו את הנער יושב במסעדה בהתקף אלרגיה קשה, עם סכנה מיידית לחייו. לצידו היו חבריו שסיפרו שמייד סייעו לנער להזריק את תרופת האפיפין שהוא נושא איתו לכל מקום, אך מצבו לא השתפר ובהמשך אף החמיר, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל מתן טיפול תרופתי מסיבי לטיפול במצבי אלרגיה קשים, וסיוע נשימתי, ופינינו אותו לבית החולים כשבדרך מצבו הלך והשתפר. אין ספק שבזכות חבריו שהזעיקו במהירות את מד"א חייו ניצלו", סיכם הפארמדיק אלון.

הנער עצמו פרסם היום (שישי) בצהרים פוסט בפייסבוק בו סיפר:

אני כותב פוסט זה בצער רב, על חוויה בלתי נשכחת במסעדת  ….  בפתח תקוה. חבריי ואני בני 17-18 נסענו לחגוג יום הולדת 18 לאחת מהחברות בהרכב. כבר כשהתיישבנו במסעדה הרגשנו שהשרות רע. מלצר ניקה את שולחננו אחרי 40 דקות. אני אדם אלרגי מאוד ולכן לפני שהתחלתי לאכול בדקתי כמובן את המנה שלי ונאמר לי שאין בה קשיו אליו אני אלרגי מאוד. חיכינו זמן רב למנות שהגיעו קרות או שגויות … לקראת סוף הארוחה התחלתי להרגיש שאני מתחיל לפתח תגובה אלרגית … לאחר חצי שעה התגובה החמירה מאוד ונכנסתי למצב מסכן חיים המוכר לכולנו עקב המקרה האחרון שהיה בצפון הארץ בו בחורה צעירה נפטרה עקב התקף אלרגיה. הגיע צוות טיפול הנמרץ וכוננים רבים של מד״א שהחלו לטפל בי (על פי הסיפורים, שלב זה נשכח מזיכרוני כתוצאה ממקרה טראומטי שכזה). אגב, מנהל המקום הבטיח שיפצה אותנו על האיחור בהגשת המנות ואכותן, אבל בד בבד שהצוותים מטפלים בי, בעל המקום ממשיך להכריח את חבריי לשלם על כל המנות בעוד וחלק גדול מהם הוחזרו ולא נאכלו כלל, בעל המקום החל להטיף לי ולחבריי ואיחל לי איחול שזעזע אותי קשות. "גירוד נעים" הוא אמר. איך אדם המנהל מסעדה "מכובדת" שכזו מרשה לעצמו לדבר בצורה כל כך מזלזלת ודוחה? אבל זה לא הכל, לחברי אמר ״זה אתם הבאתם את זה עליו״ ו-״זה תחביב שלכם ללכת למסעדות ולעשות להם בעיות? אתם מקצועיים בזה?״.
לבסוף פוניתי במצב קשה מאוד בו כמעט הונשמתי והובהלתי לחדר ההלם בשניידר.
אנו מזועזעים מהאירוע ומההתנהגות כלפינו".

# # #

תגובת המסעדה תובא כאן כשתתקבל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אור

    חבל שלא יודעים איזה מסעדה שלא נתקרב אליה גועל נפש של מנהל ומסעדה

  2. אוכל רק בבית

    מי שאוכל בחוץ מסכן את חייו שלא יחפש אשמים אחרים חוץ מעצמו!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר