קורונה. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
קורונה. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

פתח תקוה צהובה: בעיר יש 211 מאומתים לקורונה

העיר עדיין שנייה בארץ במספר המאומתים, אחרי תל אביב, אחוז הבדיקות החיוביות גבוה מהממוצע הארצי. עם זאת קצב הגידול במספר המאומתים ירד

פורסם בתאריך: 12.7.21 17:18

כבר לא כתומה: קרוב ל-60 מאומתים חדשים נוספו בשבוע האחרון בפתח תקוה. כמות החולים הפעילים עדיין גבוהה גם היום, יום שני, ועומדת על 211 חולים, 11 מהם מהיממה האחרונה. פתח תקווה עדיין ממוקמת במקום השני בארץ עם מספר החולים הגבוה ביותר, מיד אחרי תל אביב. מספר המבודדים בעיר גבוה אף הוא ועומד על 1,275. אחוז הבדיקות החיוביות גבוה מהממוצע הארצי והינו 0.89 אחוז מתוך 1,357 בדיקות. אך יש גם חדשות מעודדות: ציון הרמזור של העיר עומד כעת על 4.9 וצבעה חזר להיות צהוב, קצב הגידול במספר המאומתים ירד בחצי מהשבוע שעבר.

ראש העירייה רמי גרינברג ציין בהודעה לתושבים: "לצערנו הקורונה חזרה וזה מתפשט מיום ליום! אני מבקש מכולם לשמור על כללי הבידוד במידת הצורך, לשמור על היגיינה ועל מרחק. לעטות מסכה במרחבים הסגורים, כולל בבתי הכנסת ובכיתות, וכמובן לעטות מסכה בהתקהלויות ובכל האירועים העירוניים. פתחנו שוב את המרכז לחקירות אפידמיולוגיות וזאת במטרה לקטוע את שרשרת ההדבקות ולשמור על בריאות הציבור- חשוב לשתף פעולה ולדווח כנדרש".
בנוסף, בעירייה ממשיכים לעודד את הנוער בעיר להתחסן ומחלקים אוזניות אלחוטיות במתנה למתחסנים (עד גמר המלאי). "הגברנו ונמשיך להגביר את פעילות ההסברה והאכיפה ברחבי העיר ואני מבקש מהציבור להתחסן במידה והנכם זכאים – מגיל 12 ומעלה, ולהיבדק במקרה הצורך – פתחנו מחדש את מתחם הבדיקות באצטדיון שפועל כל השבוע, רק כך נוכל לשמור על הבריאות ושגרת החיים!", ציין גרינברג.

בדיקות קורונה לתושבי פתח תקוה לכל קופות החולים, ללא צורך בהפניה, ללא עלות וללא צורך בתיאום מראש, ניתן לקיים בדרייב אין (הגעה ברכבים בלבד לא דו גלגלי) בחניון האצטדיון העירוני, דרך יצחק שמיר, בשבוע הקרוב, בימים א'-ה' בין 8:00-16:00, ביום ו' בין 8:00-13:00 וביום שבת בין 12:00-20:00.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר