קורונה. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

עלייה נוספת במספר המאומתים בפתח תקוה, שתי שכונות בעיר נצבעו באדום

כמות המאומתים בפתח תקוה גבוהה, גם אחוז הבדיקות החיוביות. צבע הרמזור של העיר עדיין צהוב. במחלקת קורונה בבילינסון מאושפזים 12 איש במצב קשה

פורסם בתאריך: 28.7.21 19:07

נמשכת העלייה במספר המאומתים לקורונה בפתח תקוה, עם למעלה מ-140 מאומתים חדשים בתוך שבוע, 91 מהם ביממה האחרונה. כמות המאומתים בפתח תקוה מוסיפה להיות גבוהה גם היום, רביעי, ועומדת על 566 חולים (לעומת 423 ביום רביעי שעבר). מספר המבודדים בעיר עומד כעת על 1,709. אחוז הבדיקות החיוביות בעיר גבוה מהממוצע הארצי ועומד על 3.11 אחוז, מתוך 3,138 בדיקות שנערכו אמש (2.38 הממוצע הארצי).

החדשות הטובות: למרות העלייה הניכרת בתחלואה, צבעה של העיר מוסיף להיות צהוב, וציון הרמזור העירוני עומד כעת על 5.6. עם זאת, בתמונת המצב שהתקבלה בעירייה ממשרד הבריאות, נצבעו שתי שכונות בצבע האדום: הדר המושבות החדשה והדר גנים.

תמונת מצב קורונה, עיריית פתח תקוה

בתוך כך, אתמול ביקר שר הבריאות, ניצן הורביץ, בבית החולים בילינסון וסייר במחלקת הקורונה. במחלקה מאושפזים כעת 17 מטופלים. מתוכם: 1 מונשם,  12 במצב קשה, 2 במצב בינוני ו- 2 במצב קל.

בסיכום הביקור אמר הורוביץ כי: ״הנתונים עולים ולצערי צפויים להמשיך ולעלות. לכן אסור להיות אדישים. על כל אחד ואחת להקפיד על ההנחיות: מסכה, בידודים, זהירות בנסיעות לחו"ל, ועל העניין המשמעותי ביותר – חיסונים. אנחנו לא כופים ולא מכריחים, אנחנו משכנעים ומסבירים שהחיסון הוא האמצעי היעיל ביותר למאבק בנגיף, והוא זמין ונגיש לכולם. אם וכאשר נחליט על חיסון שלישי, ישראל תהיה ערוכה ומוכנה עם מלאי חיסונים לכולם. הבטחנו זאת".

ד"ר איתן וירטהיים מנהל מרכז רבין (בתי החולים בילינסון והשרון), ציין: "ככל שהציבור ישמור על הכללים ויקפיד נוכל להמתין לחיסון העדכני והמדויק ביותר אותו מפתחות חברות הטכנולוגיה לזנים  החדשים. במידה והתחלואה תמשיך לעלות והמצב יחריף לא יהיה מנוס ממתן חיסון שלישי הקיים כיום".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר