אילוסטרציה של כיתה
קורונה. צילום אילוסטרציה א‏.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב‏/INGIMAGE

עלייה נוספת במספר המאומתים בעיר: איך זה ישפיע על החזרה ללימודים?

ציון הרמזור של פתח תקוה רשם עלייה נוספת והעיר ממשיכה להיות אדומה, מה שישפיע על אופן החזרה ללימודים. מספר החולים/מאומתים בעיר ממשיך להיות מהגבוהים בארץ

פורסם בתאריך: 17.8.21 15:42

כמות המאומתים/חולים לקורונה בפתח תקוה ממשיכה להיות גבוהה והעיר מוגדרת אדומה. מספר החולים/מאומתים בעיר ממשיך להיות מהגבוהים בארץ, ועומד היום, שלישי, על 1,821, לעומת 1799 מאומתים/חולים ביום ראשון. אחוז הבדיקות החיוביות ממשיך להיות גבוה ועומד על 6 אחוז, כאשר הממוצע הארצי הוא 6.07 אחוז. ציון הרמזור של העיר עלה עלייה נוספת ועומד עתה על 7.7.

יש לציין כי על פי מתווה החזרה ללימודים, במידה והעיר תמשיך להיות אדומה עד לתחילת שנת הלימודים, הדבר ישפיע בעיקר על תלמידי כיתות ז'-י"ב, אשר על פי המתווה יחזרו ללימודים פרונטליים ובכיתות מלאות, ובלבד שהם פועלים בהתאם לקריטריונים הבאים: שיעור פטורי הבידוד בשכבות או כיתות ז'-י' הוא יותר מ-50%; שיעור פטורי הבידוד בשכבות או כיתות י'-י"ב הוא יותר מ-70%. אחרת התלמידים יתחילו את השנה בצורה מקוונת בלבד.

מהמרכז הרפואי "רבין" עדכנו הבוקר כי במחלקת הקורונה של בית החולים בילינסון מאושפזים 26 חולים, מתוכם 6 מונשמים בטיפול נמרץ, 16 קשה, 1 בינוני ו- 3 קל. במקביל בבית החולים השרון מאושפזים 21 חולי קורונה, מתוכם 2 מונשמים, 11 קשה, 3 בינוני ו- 5 קל.

בתוך כך, אתמול סיירו שר הבריאות, ניצן הורוביץ ומנכ"ל מד"א אלי בין מלווים בראש העירייה רמי גרינברג במתחם החיסונים שנפתח באולם הספורט בשכונת נווה גן (גרינשפן 8). מבצע החיסונים במתחם רשם הצלחה והיענות גבוהה מאוד של תושבים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר