מיקום מתחם הדרייב אין בירקונים צילום עיריית פתח תקוה

הקלה בעומסים: מתחם דרייב אין נוסף לבדיקות קורונה ייפתח בפתח תקוה

המתחם החדש ייפתח באזור ירקונים ביום שני הקרוב, זאת בשל התלונות הרבות על המתנה של שעות ארוכות בתור במתחם בחניית האצטדיון

פורסם בתאריך: 14.9.21 13:15

סוף סוף: לאור העומס הרב במתחם הדרייב אין לבדיקות קורונה בחניית האצטדיון, ייפתח מתחם דרייב אין נוסף לבדיקות באזור ירקונים, בשיתוף של העירייה ופיקוד העורף. זאת לאחר שהעירייה הכשירה את השטח.
מתחם הבדיקות בחניית האיצטדיון מופעל ע"י פיקוד העורף באמצעות חברת טרגט מרקט, והינו מתחם בדיקות אזורי הפועל לאורך כל ימות השבוע ומספק שירות לכל תושבי אזור המרכז. לאור זאת העומס בו רב ולעיתים זמן ההמתנה עומד על שעות רבות. בעקבות זאת הצטברו מזה זמן רב תלונות רבות שהגיעו מתושבים על המתנה ארוכה מאוד, מה שהביא  את ראש העירייה רמי גרינברג, לפנות לפיקוד העורף ולבקש מתחם דרייב אין נוסף.

תור לבדיקות קורונה בחניון האיצטדיון, צילום עומר יצחקי

אמש (שני) התבצע סיור באזור ירקונים עם כל הגורמים הרלוונטיים והוחלט על פתיחת דרייב אין במקום כאשר הכניסה תהיה מצומת ירקונים מערב לכיוון תחנת הרכבת. המתחם אמור להיפתח ככל הנראה ביום שני הקרוב, ערב סוכות.

 

גרינברג אמר: "העלייה בתחלואה והבידודים הרבים הנכפים על התושבים גורמים לעומס עצום בדרייב אין במתחם הבדיקות שבאיצטדיון. הדבר מכביד על תנועת האוטובוסים, מקשה על משתמשי הרכבת וכמובן גורם לקושי ועוגמת נפש לכל הממתינים ברכב לבדיקה. לאור העובדה כי המתחם משמש את תושבי כל האזור פניתי לפיקוד העורף בבקשה לפתוח מתחם דרייב אין נוסף ולשמחתי פיקוד העורף נעתר לבקשתי, לטובת תושבי פתח תקוה והאזור כולו. בימים אלה העירייה תכשיר את המקום וככל הנראה המתחם יתחיל לפעול החל מיום שני, ערב סוכות. פרסום בדבר שעות פעילות ייצא בהמשך. אני מבקש מכל התושבים לשמור על ההנחיות ומאחל לכולם בריאות איתנה וחג שמח".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר