מדי טולדו, מנהלת מרחב התקווה במאוחדת

מנהלת חדשה למרחב במאוחדת: מדי טולדו

טולדו מילאה שורה של תפקידים בתחומי השירות והמכירות, בתפקידה האחרון שימשה כמנהלת מערך השירות של קבוצת "שופרסל"

פורסם בתאריך: 16.11.21 10:42

מינוי חדש: מדי טולדו מרעננה תשמש כמנהלת מרחב התקווה במחוז מרכז של קופת חולים מאוחדת. השבוע הכריזה מנהלת המחוז, לי אורון, על מינויה של טולדו לתפקיד. בין היתר כמנהלת המרחב תהיה טולדנו אמונה על הערים פתח תקוה, ראש העין, אלעד, אריאל ומודיעין עלית.

טולדו, תושבת רעננה, בת 40, נשואה ואמא לשלושה, צברה במהלך השנים ניסיון רב בניהול והטמעת אסטרטגיית חוויית לקוח, לצד הקמה ושיפור של מערכים ותהליכים חוצי ארגון בהסתכלות עסקית רחבה. היא מצטרפת למאוחדת לאחר שמילאה שורה של תפקידים בתחומי השירות והמכירות בשוק התקשורת והקמעונאות, בחברות מובילות בישראל. בתפקידה האחרון שימשה כמנהלת מערך השירות של קבוצת "שופרסל", במסגרתו הובילה את הטמעת אסטרטגיית השירות של הקבוצה ומוקדי השירות הטלפוניים והדיגיטליים.

לי אורון, מנהלת מחוז מרכז במאוחדת, בירכה את מדי טולדו על מינויה וציינה: "בטוחני כי כישוריה המקצועיים יסייעו למרחב להמשיך ולהוביל את תנופתה של מאוחדת כקופה מובילה בשירות רפואי איכותי ולהביא ביחד עם כולנו הישגים נוספים. בחרנו בה כדי שתתרום מניסיונה הרב והמוצלח בהנגשת שירותי רפואה ייחודיים לציבור הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר