Lakshmiprasad depositphotos.com קורונה
Lakshmiprasad depositphotos.com קורונה

פתח תקוה וראש העין צהובות ברמזור הקורונה

בדומה למגמה הכללית בארץ, גם בשתי הערים נרשמה עלייה במספר המאומתים. ומה שיעור הבדיקות הלחיוביות בכל עיר?

פורסם בתאריך: 29.12.21 16:41

בדומה למגמה הכללית בארץ, גם בפתח תקוה ובראש העין מסתמנת מגמת עלייה במספר המאומתים לקורונה, ובהתאם לכך עלייה בציון הרמזור. בעוד פתח תקוה הפכה כבר לפני מספר ימים לצהובה, בראש העין שהיית ירוקה זה קרה בימים האחרונים. בשתי הערים מספר המאומתים עדיין אינו גבוה. בראש העין שיעור הבדיקות החיוביות נמוך מהממוצע הארצי.

ומה לגבי מצב התחלואה בפתח תקוה ובראש העין? על פי נתוני משרד הבריאות, מספר החולים/מאומתים לקורונה בפתח תקוה עומדת על 450 מאומתים/חולים. שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע האחרון עומד על פלוס 143 אחוזים. אחוז הבדיקות החיוביות בעיר עלה ועומד שלושה אחוזים, גבוה מהממוצע הארצי. ציון הרמזור של פתח תקוה עלה מעט בימים האחרונים ועומד 5.6, מה שמגדיר עדיין את פתח תקוה כעיר צהובה.

ראש העין שהייתה ירוקה עד לפני מספר ימים הפכה לצהובה. עם ציון רמזור של 5.5. מספר החולים/מאומתים לקורונה בראש העין עומד על 113 מאומתים/חולים, שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע האחרון עומד על פלוס 217 אחוזים. שיעור הבידוקת החיוביות לעומת זאת, עומד של שני אחוזים ונמוך מהממוצעה הארצי. .

 

 

ברחבי הארץ התגלו אתמול (שלישי) 2,967 מאומתים חדשים לקורונה. מספר החולים קשה עומד על 88, ואחוז הבדיקות החיוביות 2.48%. מספר החולים הפעילים בארץ עומד על 17,260. עד כה זוהו בישראל 1,741 מאומתים לאומיקרון, מתוכם 1,004 שבו מחו"ל. עד כה, ישנם שמונה מאושפזים מאומתים לאומיקרון, ואישה בת 84 שנדבקה באומיקרון, נפטרה. האישה הייתה מחוסנת כולל הבוסטר.

עוד הוחלט על עדכון מדיניות הבידוד מהיום למחוסנים שנחשפו למאומת בנגיף הקורונה. מחוסנים שבאו במגע עם מאומת לנגיף הקורונה (ללא הבחנה בין הווריאנטים), יידרשו לבצע בדיקת קורונה וישהו בבידוד רק עד לקבלת תוצאת הבדיקה השלילית. בעשרת הימים שלאחר מכן, יימנעו אותם אנשים מהימצאות במקומות הומי אדם לצרכי בילוי ופנאי, וממגע עם אוכלוסיות בסיכון גבוה. החלטה זו תחול על כלל אזרחי ישראל שגילם 5 ומעלה. אנשים שאינם מחוסנים ובאו במגע עם מאומת לקורונה (ללא הבחנה בין הווריאנטים) יחויבו בבידוד שאורכו שבעה ימים, וביצוע בדיקות בתחילת הבידוד וביום השביעי שתוצאותיהן שליליות כתנאי לסיומו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר