מתחם האישפוז התת קרקעי לחולי קורונה בבילינסון, צילום דוברות בילינסון

קוראים לזה פלורונה: בבילינסון מאושפזים אנשים שחלו בקורונה ובשפעת יחד

בבית החולים מסבירים כי אין הבדל בין הסימפטומים, אך הגוף צריך להתמודד עם שני הנגיפים בו זמנית

פורסם בתאריך: 25.1.22 17:49

מונח רפואי חדש, או מחלה חדשה: הפלורונה. בבית החולים בילינסון מאושפזים ארבעה חולים שחולים בשפעת ובקורונה יחד, מה שמכונה "פלורונה". מצבו של אף אחד מהחולים הללו אינו מוגדר כקשה. בבית החולים הסבירו היום, כי אין הבדל בסימפטומים בין השפעת והקורונה, אבל אצל חולים אלו הגוף צריך להתמודד בו זמנית עם שני הנגיפים, ואצל אוכלוסיות עם מערכת חיסונית חלשה יותר, מצב חריג זהה, של שילוב של שני הנגיפים, יכול לתרום להחמרה במצבם.

עוד נמסר מבילינסון היום כי בבית החולים מאושפזים 103 חולי קורונה, מהם 50 במצב קשה, 9 מהם מונשמים. כמו כן מאושפזים בבית החולים 26 חולי שפעת, ארבעה מהם כאמור עם “פלורונה”, שפעת וקורונה ביחד.

שלושה חולים מחוברים בבילינסון לאקמו, שתיים מהם מחלימות קורונה.

 

מדובר בירידה במספר החולים המאושפזים בבילינסון בהשוואה לאתמול, אז דווח על 113 חולי קורונה, 50 מהם במצב קשה ומהם 10 מונשמים, ועל 30 חולי שפעת. במבפר החולים אשר מחוברים לאקמו לא חל שינוי.

לפי נתונים שפרסם היום משרד הבריאות, מספר החולים בפתח תקוה עומד על 18,358.  שיעור הבדיקות החיוביות עומד על 20%, נמוך מעט מהממוצע הארצי שעומד על קרוב ל-22%. שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע האחרון אינו גבוה ועוד על פלוס 24%.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר