מרכז שניידר לרפואת ילדים, צילום דוברות שניידר
מרכז שניידר לרפואת ילדים, צילום דוברות שניידר

משלחת משניידר תצא לאוקראינה, ילדים מבית החולים בקייב יוטסו לארץ

בנוסף לכך ייאספו בארץ עודפי תרופות מצילות חיים לילדים חולי CF ולאחר שיעברו בקרה קלינית יישלחו במרוכז לאוקראינה

פורסם בתאריך: 6.3.22 12:50

משלחת של מרכז שניידר לרפואת ילדים מקבוצת כללית תצא לאוקראינה בימים הקרובים, בליווי רופאים מבתי חולים נוספים של כללית. המשלחת, אשר תכלול כ-10 אנשי צוות, תצטרף למשלחת של משרד החוץ ומשרד הבריאות, אשר תקים בית חולים שדה באוקראינה, ותהיה אחראית באופן בלעדי על מתחם הילדים בבית החולים.

כמו כן, מרכז שניידר נערך לקבלת ילדים חולים מבית החולים בקייב. לצורך כך מתוכננת בימים הקרובים הטסה מיוחדת של הילדים לישראל בליווי צוות רפואי מבית החולים.

ד"ר אפרת ברון הרלב, מנהלת מרכז שניידר לרפואת ילדים, אמרה: "בימים האחרונים נערכנו בשניידר עם צוותים רבים המתנדבים לצאת למשלחת זו. המשלחת תצא עם ציוד המתאים לילדים בכל הגילאים וכל המצבים הנדרשים, לצורך מתן הסיוע. אנו בשניידר מאמינים ויודעים שילדים באשר הם הינם העתיד שלנו בישראל ובכל העולם. צוות שניידר נרתם לעזור במלוא כוחו, על מנת לטפל בילדי אוקראינה, לכל צרכיהם הפיזיים והרגשיים. אנו גאים להיות חלק ממשלחת זו ומקווים לימים טובים יותר".

בנוסףלכך הוחלט כי לנוכח ההתקפות הקשות על אוקראינה, אשר במסגרתן נפגעת שגרת החיים של התושבים  ובה אספקת התרופות, יהווה מרכז שניידר מרכז איסוף של תרופות מצילות חיים לילדים חולי CF (סיסטיק פיברוזיס). במסגרת המבצע בשיתוף עם איגוד ה-CF, ייאספו עודפי התרופות מחולים ויישלחו לבית המרקחת של מרכז שניידר בניהולה של יעל ברנפלד, שם יעברו בקרה קלינית של בית המרקחת, ולאחר שיאושרו ייצאו במשלוח מרוכז לאוקריאנה.

בתמונה מימין לשמאל: יעל ברנפלד, מנהלת שירותי רוקחות במרכז שניידר וד"ר רחלי כהן קפלון, רוקחת קלינית של מרפאת הCF במרכז שניידר צילום דוברות שניידר

לדברי ד"ר דריו פרייס, מנהל המכון לרפואת ריאות  במרכז שניידר: "מחלת ה-CF היא מחלה קשה מאוד הפוגעת במערכות גוף רבות וגורמת נזק חמור לתפקוד הריאות והלבלב, כשהפגיעה העיקרית היא במערכת הנשימה ובמערכת העיכול. החלק מסכן החיים הוא מחלת הריאות שגורמת להתקדמות מהירה של המחלה. התרופות שמקבלים החולים הם תרופות מצילות חיים, שבלעדיהן לא יחזיקו מעמד לאורך זמן".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר