מרפאת "המשורר של כללית בהדר גנים, צילום דוברות כללית מחוז דן-פ"ת

מרפאה חדשה לכללית בהדר גנים עם מוקד חירום בסופי שבוע ושרותי לילה

כללית מרחיבה את שרותיה בעיר ופותחת מרפאה נוספת, בשכונת הדר גנים. במרפאה יפעל גם מוקד רפואת חירום בסופי שבוע ויינתנו שירותי מרפאת לילה (בין 19:00 ל-22:00) בימים ראשון, שני וחמישי

פורסם בתאריך: 3.5.22 17:07

כללית מרחיבה את שירותיה בעיר פתח תקוה. ביום ראשון הקרוב (8.5) תפתח כללית את מרפאת "המשורר" החדשה בשכונת הדר גנים. המרפאה החדשה, בגודל של 220 מ"ר, מצטרפת לשלוש מרפאות של כללית הפועלות בקרבת מקום: מרפאת הדר גנים, מרפאת עמישב ומרפאה עצמאית של ד"ר שראל.

במרפאה החדשה יינתנו שירותי רפואת משפחה, ילדים, נשים ורפואה יועצת במגוון תחומים. בנוסף יפעל בתחומה מוקד רפואת חירום בסופי שבוע ויינתנו שירותי מרפאת לילה (בין 19:00 ל-22:00) בימים ראשון, שני וחמישי.

מרפאת "המשורר של כללית בהדר גנים, צילום דוברות כללית מחוז דן-פ"ת

ד"ר קורין הרשקוביץ תשמש כרופאת המשפחה של המרפאה; ד"ר נועה בכרך, מומחית ברפואת ילדים ובוגרת בית החולים "שיבא" בתל השומר, תעניק שירותי רפואת ילדים; וד"ר וניה וולך, מומחית ברפואת נשים, תעניק שירותי רפואת נשים למטופלות המרפאה.

לתפקיד מנהלת הסיעוד של מרפאת המשורר תיכנס דקלה כהן צדק, אחות מנוסה, מוערכת ו-ותיקה, והמנהלת האדמיניסטרטיבית היא אפרת גפני, לה שנות ניסיון רבות בניהול אדמיניסטרטיבי של מרפאת "שמאי" של כללית בעיר אלעד.

 

בימים אלה נמצאת המרפאה בשלבי הכנה אחרונים לקראת הפתיחה והצוות הנרגש כבר נערך לקבלת המטופלים הראשונים. ביום ראשון השבוע (1.5) נערך ערב חגיגי לנשות שכונת הדר גנים, במטרה לחשוף את המרפאה ושירותיה לנשות האזור לקראת פתיחתה בשבוע הבא. באירוע נשאו דברים ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג, שדיבר על שיתוף הפעולה המתמשך של כללית והעירייה שהגיע לשיאו בימי ההתמודדות עם מגפת הקורונה ונמשך ביתר שאת גם בימי שגרה, מנהלת מחוז דן-פ"ת ד"ר יעל רייכנברג, ומנהלת מינהלת פתח תקוה ד"ר וניה וולך. הערב הסתיים במופע סטנדאפ של הניה שוחט.

מרפאת המשורר תיפתח לקהל בקומה 2 של המרכז המסחרי שנפתח לאחרונה ברחוב ישעיה משורר ותשרת את כלל הציבור המתגורר בקרבת מקום.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר