ניידות התרמת דם צילום מדא

מחסור במנות דם: התרמה מיוחדת תקיים היום בפתח תקוה

בעקבות הצורך במנות דם, בדגש על סוג O, תתקיים התרמה החל מהשעה 18:00 ועד 23:00 בבית הכנסת 'זכור לאברהם' ברחוב מנחם בגין 81 בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 15.5.22 14:47

עדכון אחרון: 16.5.22 08:26

היום (יום שני, 16.5) יתקיים מבצע התרמת דם בפתח תקוה. בעקבות הצורך במנות דם, בדגש על סוג O נרתמים מתנדבי מד"א-הצלה פתח תקוה לסייע בקיום התרמת דם בשיתוף פעולה עם שירותי הדם של מד"א. ההתרמה תתקיים החל מהשעה 18:00 ועד 23:00 בבית הכנסת 'זכור לאברהם' (לשעבר, 'החושן') ברחוב מנחם בגין 81 בפתח תקוה.

ממד"א נמסר כי יש להציג במקום תעודה מזהה עם תמונה. מתוך כבוד למקום, תוקפד הפרדה בין נשים וגברים.

שירותי הדם של מגן דוד אדום קוראים לציבור ובמיוחד לבעלי דם מסוג O להגיע ולתרום דם להצלת חיים. מידע על עמדות התרמות דם נוספות אשר יוצבו בקניונים, בתחנות מד"א השונות ובמקומות ציבוריים ברחבי הארץ ניתן למצוא ביישומון (אפליקציה) 'מד"א שלי' בסמארטפון, באתר האינטרנט של מד"א בכתובת http://www.mdais.org/dam או בטלפון 03-5300400.

 

ההתרמות מתבצעות בהתאם להנחיות משרד הבריאות להתמודדות עם נגיף הקורונה, לפיהן יכולים לתרום דם מחלימים ומי שנחשפו למאומתים, כדלהלן:
חולי קורונה מאומתים יוכלו לתרום דם בחלוף 7 ימים מקבלת אישור על ההחלמה.
מחוסנים/ מחלימים שנחשפו – יוכלו לתרום דם ללא דחיה, בכפוף להצהרתם על קבלת תוצאת בדיקת אנטיגן שלילית, שבוצעה 3 ימים לאחר החשיפה.
לא מחוסנים/ לא מחלימים שנחשפו – יוכלו לתרום דם בחלוף 5 ימי בידוד ובכפוף להצהרתם על ביצוע בדיקת אנטיגן שלילית, ביום ה-5 לאחר החשיפה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר