בית מרקחת מתן, צילומים באדיבות בית המרקחת
בית מרקחת מתן, צילומים באדיבות בית המרקחת

בית מרקחת מתן בשרון: מורשה לניפוק קנאביס רפואי לבעלי רישיון. אפשרות לשרות גם בשבת

איימן עאסי הוא רוקח משנת 1994. בבית המרקחת מתן מגוון מחלקות בהן ניתן לרכוש תרופות עם וללא מרשם, כגון מחלקת טבע, מחלקת דרמוקוסמטיקה (קוסמטיקה רפואית) המציעה מוצרים ממגוון מותגים מובילים ועוד. כמו כן הוא מורשה לניפוק קנאביס רפואי לבעלי רישיונות בלבד

פורסם בתאריך: 21.2.23 11:20

כבר למעלה מ- 20 שנה מעניק הרוקח איימן עאסי מבית המרקחת מתן, שירות מקצועי ואישי לתושבי האזור. הוא מכיר כמעט את כל מי שנכנס לבית המרקחת שלו, מקבל אותם בחיוך, שואל לשלומם ומעניק להם שירות מיטבי. "אני מכיר כבר את הדור השני ולעיתים השלישי של הלקוחות שלי. אני מעורב בחיי החברה, משרת במשמר האזרחי ונמצא עם הלקוחות משעות הבוקר עד שעות הערב המאוחרות", הוא מספר. "הנייד שלי תמיד זמין לכולם והלקוחות שלי מתקשרים ומתייעצים איתי. אני מרגיש שזו אחת המשפחות הגדולות שבנאדם חווה בחיים שלו".

בית מרקחת מתן, צילום באדיבות בית המרקחת

בית מרקחת מתן, צילום באדיבות בית המרקחת

עאסי הוא רוקח משנת 1994. הוא בוגר הפקולטה לרוקחות ברומניה ובעל תואר שני ושלישי מישראל ומארצות הברית. הוא נשוי ואב לשלושה ילדים, ששניים מהם לומדים רוקחות: בתו לומדת באוניברסיטה העברית, בנו לומד ברומניה. לפני שפתח את בית המרקחת במתן, היה הבעלים של בית מרקחת בכפר ברא. הוא בעל ידע מעמיק ועשיר בכל הקשור לעולם התרופות ומעניק שירות מקצועי ללא פשרות. "הוותק שצברתי לאורך השנים, מקנה לי את האפשרות לדעת מה צריך כל לקוח ולקוח, לסייע ולהקשיב להם", הוא מציין.

בבית המרקחת מתן, מגוון מחלקות בהן ניתן לרכוש תרופות עם וללא מרשם, מחלקת טבע, מחלקת דרמוקוסמטיקה (קוסמטיקה רפואית) המציעה מוצרים ממגוון מותגים מובילים ועוד. כמו כן הוא מורשה לניפוק קנאביס רפואי לבעלי רישיונות בלבד.

בית מרקחת מתן, צילומים באדיבות בית המרקחת

בית מרקחת מתן, צילומים באדיבות בית המרקחת

בבית המרקחת מתן יש אפשרות לשרות גם בשבת בתיאום באמצעות שיחת טלפון או משלוח הודעת וואטסאפ. בית המרקחת מתן מעניק שירות לחברי קופות החולים כללית, מכבי ומאוחדת. "השירות שאני מעניק הוא אישי וחם, אני מלווה את הלקוחות שלי לאורך השנים, מכיר כל אחד ואחת ואת הבעיות הרפואיות שלהם. אני יודע להתאים את התרופה המתאימה ללקוח, לייעץ, לכוון ולא פעם אני גם מתקן טעויות של מרשמים", הוא מציין. יחד איתו משעות הצהריים עובדת בבית המרקחת עוזרת שמסייעת לו במהלך. הוא שולט בשפות העברית, אנגלית, ערבית ורומנית על בוריהן.

# נדגיש כי האמור בכתבה אינו מהווה משום המלצה, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם גורם מקצועי מוסמך. המידע נכון לחודש פברואר 2023.

הכתבה ממומנת על ידי צד ג' – תוכן שיווקי בשיתוף עם בית מרקחת מתן.

בית מרקחת מתן – רוקח אחראי – עאסי איימן, כתובת: הדר 84, מתן, טלפון – 03-9102114.

לפרטים נוספים ולאתר היכנסו כאן 

לדף הפייסבוק היכנסו כאן  

שעות פעילות: ימים א'-ה' 10:00-20:00, יום ו' 9:00-14:00.

לתיאום שרות בשבת ניתן להתקשר לטל' 050-5223951 

או לשלוח כאן הודעת וואטסאפ https://wa.me/0505223951

דוא"ל – [email protected]

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר