שרון גולן בטיפול, צילום פרטי
שרון גולן בטיפול, צילום פרטי

סובלים מכאבי ראש, רגליים, גב, חניכיים? בסדנאות של שרון גולן תלמדו איך לטפל בעצמכם בבית

במקום לקחת ואף להתמכר לכדורים משככי כאבים לא טבעיים, אצל שרון גולן תלמדו בסדנאות קצרות לטפל בעצמכם. "החלטתי לעזור למי שסובל מכאבים שונים ובמסגרת הסדנאות שלי אני מלמד את האנשים איך לטפל באופן עצמאי בכאב שלהם", הוא מציין. ויש גם אתר לקניית מוצרים מעניינים

פורסם בתאריך: 30.5.23 19:06

מי מאתנו לא סובל מכאבים כאלה ואחרים, בשכמות, בגב או ברגליים, ובדרך כלל מסתפק בלקיחת כדור לכאבים ומידי פעם מתפנק בעיסוי מקצועי? מי שיש לו את הפתרון עבורכם הוא המרפא שרון גולן – מנחה ומטפל מקצועי מוסמך בתחום הרפואה המשלימה והאלטרנטיבית, שמעביר סדרה של סדנאות לצד טיפולים מקצועיים, בהם הוא מלמד ונותן כלים איך לטפל בכאב באופן עצמאי. בנוסף, לגולן אתר מכירות לתוספי מזון ועזרים שמקלים על החיים.

"לתחום הרפואה האלטרנטיבית נחשפתי לפני שנים רבות והתחלתי ללמוד את יסודות עיסוי השוודי והעיסוי הכללי", מספר גולן. "בהמשך למדתי תחומים נוספים והבנתי שאני רוצה לפתח את התחום הטיפולי האישי. אנשים רבים סובלים מכאבים. השריר תפוס להם, הרגל כואבת והם לא ממש יודעים איך להתמודד עם זה. הם לוקחים כדור לכאב, כדור שטוב לכמה שעות, מרדים את הכאב ולאחר שההשפעה שלו חולפת הכאב חוזר. הכדור לא מטפל בבעיה ובמקור של הכאב, אלא רק בסימפטום, ולא פחות חשוב, כדורים שלוקחים אותם לאורך זמן זה לא בריא. בנוסף, יש אנשים שהולכים למטפל, הוא מטפל להם בבעיה באותו רגע, אבל הוא לא פותר אותה והיא בדרך כלל חוזרת. לכן החלטתי לעזור למי שסובל ובמסגרת הסדנאות שאני עושה ובהן אני מתמחה, אני מלמד את האנשים איך לטפל באופן עצמאי בכאב שלהם, למעשה אני נותן להם כלים מעולים לטיפול עצמי בבית. כמובן שלא כל טיפול יכול לעזור ב- 100 אחוז, אבל זה לפחות מקל ומסייע כעזרה ראשונה".

בין הסדנאות אותן מעביר גולן ניתן לציין את הסדנה בשיטת סו-ג'וק לטיפול בכאבים ובעיות שונות בגוף. סו-ג'וק (SUJOK) היא שיטת טיפול אלטרנטיבית שפותחה בקוריאה הדרומית. "סו" פירושו יד, "ג'וק" – פירושו רגל. השיטה רואה השתקפות של איברי גוף האדם בכף היד ובכף הרגל אשר מהוות, לפי תורה זו, ערוצים לעזרה במצבי כאב ומחלה ומאפשרות טיפול ללא צורך במגע ישיר באיבר פנימי חולה וכואב. "הסו-ג'וק הוא עזרה ראשונה עם אפשרות לטפל בכאבי ראש, כאבי חניכיים, כאבי שיניים, כאבי-גב, כאבי רגליים, בעיות אסטמה, סוכרת ועוד", מסביר גולן שמציין שמדובר בסדנה של כשעה חצי, במהלכה הנוכחים ילמדו לתת עזרה ראשונה לגוף שלהם בטווח המיידי.

עוד סדנה שמאוד מבוקשת היא סדנה לעיסוי כף הרגל ובה דגש על נקודות לשחרור כאבים. הסדנה מלמדת לשחרר ולהקל כאבים באזור כף הרגל ולשפר את זרימת הדם. "העיסוי נעשה בטכניקות מיוחדות שמשלבות עיסוי שוודי ועיסוי תאילנדי", מסביר גולן. הוא מציין שכבונוס הוא מלמד אזורים משיטת טריגר פוינט להקלה עד לשיכוך כאבים בשתי דקות באזור הראש, הצוואר, הכתפיים, השכמות והירכיים האחוריים. משך הסדנה כשעה וחצי.

לאתר ובו פירוט הסדנאות ופרטים נוספים היכנסו כאן

לצד הסדנאות והטיפולים אותם הוא מעביר, לגולן גם אתר בו הוא מוכר לציבור מוצרים שונים, בהם תוספי תזונה, מכשירי עיסוי, מיישר גב וכתפיים, מכשיר נגד הירדמות הנהג וכן משטח קסם לגיהוץ מהיר – משטח שחוסך חצי מהזמן וחשמל בזמן גיהוץ. "ברגע שמניחים את המשטח על קרש גיהוץ, הוא מעלה את החום למעלה, מספיק לגהץ את הבגד בצד אחד והוא מגוהץ באופן אוטומטי בצד השני ובכך חוסך זמן. המכירה היא לבודדים וכן למפיצים", הוא מדגיש.

להתרשמות ממגוון המוצרים המדליקים ולקנייה היכנסו כאן 

טלפון ליצירת קשר – 0503205579

לשליחת הודעת וואטסאפ לחצו כאן

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר