אילוסטרציה, כאבי כתפיים, צילום meenstockphoto@gmail.com-depositphotos.com
אילוסטרציה, כאבי כתפיים, צילום [email protected]

לראשונה בבית חולים השרון: טיפול בכאבי כתפיים באמצעות שלט רחוק

הטיפול מתבצע באמצעות אלקטרודה אשר מושתלת בכתף, המטופל שולט בדחיפות ובעוצמת הפעילות שלה באמצעות שלט רחוק

פורסם בתאריך: 3.4.24 18:19

לראשונה בבית חולים השרון: טיפול בכאבי כתפיים באמצעות שלט רחוק. לראשונה במרפאות הכאב בבית החולים השרון מקבוצת כללית החלו לטפל בכאב עצבי כרוני בכתפיים על ידי השתלת אלקטרודה פריפרית לשיכוך כאב. האלקטרודה מגרה את האזור באופן אקטיבי ומשפרת משמעותית את איכות חייהם של המטופלים.

בבית חולים השרון מציינים כי 25% מכלל האוכלוסייה סובלת מכאב כרוני (בברכיים, עצבים פריפריים שונים, כאב נירופטי). כאב כרוני מוגדר ככאב הנמשך מעבר לשלושה חודשים, ונחשב כמחלה. הכאב עשוי להתבטא במגוון תחושות – מנמלים ועקצוצים ועד זרם חשמלי. גירויים חשמליים באמצעות אלקטרודות שטח הם טכניקת טיפול מקובלת בפיזיותרפיה ומבוססת מחקרית כשיטה להפחתת כאבים מסוגים שונים.

ד"ר אהרון סלבה, מומחה לכאב בית החולים השרון, בן וישליצקי סטודיו 21

ד"ר אהרון סלבה, מומחה לכאב בית החולים השרון, בן וישליצקי סטודיו 21

השתלת האלקטרודה מתבצעת בניתוח שאורך בין שעה לשלוש שעות. אורכה כ-23 ס"מ וקוטרה 0.04 מ"מ. האלקטרודה נשלטת ע"י המטופל בשלט רחוק כשהוא שולט בדחיפות ובעוצמת הגירוי. מטופלים מדווחים על שיפור מיידי משמעותי.

 

טיפול באלקטרודה מתאים למי שסובל מכאב כתף שלא יכולים לעבור ניתוח בגלל המצב הבריאותי כמו מחלות מערכתיות קשות שלא ניתן לנתח, למטופלים שנותחו וממשיכים לסבול מכאב גם לאחר הניתוח, למטופלים המדווחים על כאבי כתף קדמיים / אחוריים, חולים עם חולשה או ניוון, חולי 'כתף קפואה', מטופלים המעוניינים לדחות את ניתוח הכתף ומועמדים שלא מתאימים לניתוח.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר