הדיאטנית מריאנה אורבך צילום יובל אורבך

שבוע הבריאות של ערי ישראל: הרשת מבלבלת אתכם בענייני התזונה? מוזמנים להרצאה שתעשה לכם סדר

שבוע הבריאות של ערי ישראל יימשך הערב. בפתח תקווה תתקיים הרצאתה של הדיאטנית הקלינית מריאנה אורבך, שאומרת: "אנשים נכנסים לאתר ואז לאתר אחר וכל אחד אומר משהו אחר"

פורסם בתאריך: 19.11.19 14:04

ההרצאה השלישית שתתקיים הערב בפתח תקווה, במסגרת שבוע הבריאות של ערי ישראל שמקיימות רשת שוקן וקופת חולים כללית, היא 'בין פייק ניוז לפייק דיאטה'. המרצה היא מריאנה אורבך, דיאטנית קלינית ומנהלת מחלקת היחידה לתזונה ולדיאטה במחוז דן – פתח תקוה של כללית. אורבך תדבר על האמת והמיתוסים על תזונה נכונה, ואיך ניתן לדעת האם המידע ברשתות אמין. "ההרצאה דנה על הבלבול שנוצר במדיה בעקבות ריבוי של מקורות מידע", מסבירה אורבך, "איך אנחנו יודעים למי להאמין ולמי לא, איזה דיאטה טובה לנו ואיך אנחנו יכולים להתמצא בעולם שמייצר לנו כל דקה כל כך הרבה אינפורמציה".

היא מציינת שההרצאה מיועדת לכלל האוכלוסייה, לכל מי שתחום התזונה והבריאות מעניין אותו, לכל מי שרוצה לשפר את התזונה שלו ולהתאים אותה לצרכי הגוף שלו, ולאו דווקא למי שעושה דיאטה. "91 אחוז מהאוכלוסייה שמתעניינת ומחפשת מידע על תזונה עושה זאת בד"ר גוגל ואז נכנסים לאתר ואז לאתר אחר וכל אחד ממליץ משהו אחר. לפעמים גם אנשי מקצוע מובילים, כל אחד אומר משהו אחר ולא תמיד יודעים מה לעשות. בהרצאה נדבר על כל מה שחשוב על מנת לא להתבלבל".

ההרצאה תתקיים הערב ב-20:00, בדרינק פוינט, ברחוב הסיבים 7.
מחר, רביעי, תתקיים ההרצאה 'איך את/ה מרגיש/ה? ניהול מצבי לחץ בעידן הדיגיטלי', של ד"ר דרור דולפין, פסיכיאטר מומחה וסגן מנהל בית החולים סורוקה מקבוצת כללית. פאב התרל"ח, ברקת 9, בשעה 20:00.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר