טוי לאימוץ בפתח תקוה
טוי לאימוץ בפתח תקוה

אחותו כבר אומצה: טוי המהמם מחפש בית חם

פורסם בתאריך: 22.4.23 09:05

טוי המהמם הוא זכר בן כשנה וחצי, בינוני ולא יגדל יותר, אנרגטי, יודע פקודות בסיסיות. טוי אוהב בעיקר לשחק ולהיות בחברת אנשים וילדים. כלב מצחיק ומאוד שמח, יודע ללכת יפה ברצועה. טוי יתאים לבית עם חצר או בלי חצר. הגיע לכלביה עם אחותו שאומצה ומאז מחפש את הבית המושלם. לפרטים ולכלבים נוספים טלפון: 9303647—03.

מוניקה לאימוץ בפתח תקוה

מוניקה לאימוץ בפתח תקוה

מוניקה היא כלבה בת ארבעה חודשים, גורה שלא תגדל הרבה. מתוקה וחברותית, מסתדרת עם כלבים וחתולים ומאוד אוהבת ילדים. תתאים לכל בית. לפרטים ולכלבים נוספים טלפון: 9303647—03.

ריי לאימוץ בפתח תקוה

ריי לאימוץ בפתח תקוה

ריי הוא בן שש, זכר מחוסן ומסורס. כלב בוגר אבל מאוד חיוני ומתוק, כלב רגוע, מסתדר עם כלבים אבל יותר אוהב חברה של אנשים וילדים .יתאים לבית ללא חצר. לפרטים ולכלבים נוספים טלפון: 9303647—03.

ביילי לאימוץ בפתח תקוה

ביילי לאימוץ בפתח תקוהביילי הוא גורון עדין בן 4 חודשים, מסורס ומחוסן. ביילי אומנם גור אבל עם אופי ממש נוח ובוגר, לא אנרגטי מידי וממושמע מאוד. יתאים לבית גם עם בעלי חיים אחרים. אוהב מאוד אנשים ויתאים לילדים, יגדל עוד קצת בגודל אבל צריך להשמין. מי שמאמץ את ביילי זוכה בכלב יפה וגם מושלם באופי. לפרטים ולכלבים נוספים טלפון: 9303647—03.

 

 

אליוט לאימוץ בפתח תקוה

אליוט לאימוץ בפתח תקוה

אליוט הוא חתיך אמיתי, בן שנה וחודשיים. כלב מגזע מלינואה אבל באופי ממש שונה – כלב רגוע ומפונק מאוד. מסתדר עם כלבים ואוהב מאוד יחס של אנשים. בגלל האופי המיוחד שלו, גם הכי מתאים לילדים. אליוט לא יגדל יותר בגודל ויתאים גם לבית בלי חצר (אפילו רצוי). מי שמאמץ אותו יזכה בכלב באמת מיוחד, נוח, חכם ומחונך, יודע פקודות בסיסיות ויוכל ללמוד עוד הרבה דברים. כרגע נמצא בכלביה.

פאפי לאימוץ בפתח תקוה

פאפי לאימוץ בפתח תקוה

פאפי הוא גור רועה מעורב בן 4 חודשים, מסורס ומחוסן. גורון חברותי ושמח, מלא אנרגיות טובות, אוהב מאוד חברה של אנשים וילדים, מסתדר עם כל הכלבים ואפילו עם חתולים. פאפי יגדל לגודל בינוני ובגלל גילו הצעיר יצטרך המשך חינוך על מנת להתאים לחיי בית. מי שמאמץ את פאפי זוכה בכלב מתוק במיוחד.

 

פאולו לאימוץ בפתח תקוה

פאולו לאימוץ בפתח תקוה

פאולו הוא זכר מהמם בן שנה. מתוק אמיתי, מסתדר עם כלבים ואוהב אנשים וילדים, כלב חברותי וחכם מאוד. יודע פקודות בסיסיות ומאוד ממושמע, יתאים לכל בית חם ואוהב. פאולו כלב בינוני ולא אמור לגדול יותר. יימסר מסורס ומחוסן. לפרטים ולכלבים נוספים טלפון: 9303647—03.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

18 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שובל :למה העלויות כל כך גבוהות? בעמותות אתה צריך לקנות כלב בסביבות כ-1000 שח?? למה לא עלות סימלית

  2. בריגיט

    נכון… העלויות מאוד כבדות.
    אחר כך מתלוננים ש אין אימוצים

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מאחלת מכל הלב בהצלחה לכל ה מתוקים האלה… אמן

  4. דוד

    בדור הזה אנשים קונים כלבים ב12.000 אלף שח
    ופחות מאמצים כלבים וחבל,
    לקחת כלב כזה זה באמת סיפוק

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אמצו כלב.
    כלב הוא חברו הטוב של האדם .
    במעמד הר סיני נאמר שכלב לא חרץ את לשונו.

  6. מזל

    כלב הוא חברו הטוב של האדם ממליצה לקחת ולשמור ולדאוג לא תצטערו רק עם באמת לקחת ולטפל ולא אחרי תקופה לזרוק כמו שהמון לצערי עשו זאת לא תצטערו עם כלב זה יעשה לכם שמחה בחייכם

  7. קשת

    המחיר שציינתם אלף ש"ח נישמע הזוי אולי כלב גיזעי ?, אני אימצתי כבר כמה האחרון שילמתי מכלביה צערבעליחיים ברמת גן ליפני עשר שנים 250ש"ח וזה כלל זירקות שעשו מחוסן ובדיקה אצל וטרינר בדיקה כללית אז צריך לברר על מה דורשים סכום כזה גבוהה ?,

  8. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ממליצה בחום יש לי כלב ואני דואגת לו משחקת איתו ממליצה גם לכם לאמץ לידאוג ולאהוב

  9. הגר

    איזה מקסימים. אחד אחד… הלוואי ויכולתי לקחת עוד אחד.. מתוקים

  10. פוקו

    באלי כלב בשם באסטר אם יש לכם אחד עם השם באסטר אשמח לאמץ אותו

  11. כול כניסהמלוטרינר משלם אלף שקלים

    אנחנו אוהבים בעלי חיים, היו לנו מספר רב של חתולים וכלבים לאורך כל השנים. כיום אנחנו ללא בעלי חיים והסיבה היא סכומי העתק שהטרינרים גובים עבור כל כניסה אליהם(בממוצע כל דריסת רגל אצלם, כרוכה בתשלום מינימלי של אלף שקלים). לא יאמן כי הוטרינרים באמת אוהבים בעלי חיים, בעיני זה נראה שהם אוהבים את הכספים של הבעלים. זאת הסיבה שלא נאמץ יותר בעלי חיים. זה כרוך בהרבה כסף ואין לנו תקציב לכך, ואולי. אולי לו היינו עשירים, היינו מוכנים שיעשקו אותנו, ולצאת פראיירים בתמורה לאהבתנו לבעלי חיים. וחבל שכך.

  12. איילה

    יש לנו רועה בלגי תוקפני, מתאים לחצר.
    בגלל המצב חייבים למסרו. מה עושים?

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר