העדלאידע בפתח תקוה. צילום מזל טלבי לוי
העדלאידע בפתח תקוה. צילום מזל טלבי לוי

"אחד הדברים הכי טובים שקרו כאן בשנים האחרונות זאת העדלאידע"

פורסם בתאריך: 7.3.18 18:13

 

איציק אדורם

איציק אדורם

איציק אדורם

"חג פורים הורגש מאוד בפתח תקוה בזכות שלל האירועים שאורגנו בכל שכונות העיר. גולת הכותרת של אירועי פורים הייתה העדלאידע הססגונית וכל מה שנלווה לכך. מזג האוויר היה מושלם. רבים אף השתתפו באופן פעיל בתהלוכה כגון להקות מחול ועוד. רבבות של תושבים עמדו לצידי מסלול העדלאידע, הריעו, שרו וניכר שההנאה הייתה מרובה. בסיום העדלאידע התקיימה הופעה במגרש החנייה של העירייה של האמנית מיכל הקטנה, אירוע שמשך רבבות ילדים והוריהם. הציבור נהנה וברור שגם אני נהניתי. באירועי פורים הושקע מאמץ רב, הכל על מנת לשמח התושבים וילדיהם כמצוות הפסוק – "משנכנס חודש אדר מרבין בשמחה". זה לא היה האירוע היחיד בעיר. נהניתי משפע האירועים והפעילויות האחרות שהתקיימו בעירנו בחג הפורים. אמנה כאן את הפעילויות הייחודיות שאורגנו במתנ"סים: הופעת זמר יווני שהפליא בשירתו כאן אצלנו בשכונה. זה המקום להזכיר גם את תהלוכת העדלאידע שהתקיימה בכפר גנים ג' בהפקת ועדת תרבות של ועד השכונה. כל הכבוד!. כל מתחם הפאבים ברחוב השחם ציין את החג בצבעוניות רבה ובהחלט אווירת שמחה הייתה בכל אשר פניתי. האירועים השונים והרבים אכן הצליחו לייצר אווירת שמחה ואוירה חגיגית של פורים". (אדורם הוא איש עסקים ופעיל חברתי).

חגית ויחנסקי

חגית ויחנסקי

חגית ויחנסקי

"עיר כמו פתח תקוה עם מאות אלפי תושבים ראוי שיהיו אצלה האירועים הכי גדולים והכי ססגוניים שכל הארץ תדבר עליהם. אני יכולה לומר שמבחינתי אחד הדברים הכי טובים שקרו לעיר הזאת בשנים האחרונות זאת העדלאידע. שנים שנדדנו עם להקות המחול לערים אחרות, הזמינו אותנו לכל עדלאידע בארץ, אבל אף פעם לא חשבתי שנכון יהיה לקחת את בנות הסטודיו שלי להופיע בשביל עיר אחרת. זאת עד שסוף סוף הגיעה הבשורה המשמחת, מישהו בעירייה הרים את הכפפה ובארבע השנים האחרונות סוף כל סוף יש גם לפתח תקוה את אירוע הפורים הגדול בארץ. הייתה תהלוכת עדלאידע יפה מאוד, גדולה, צבעונית ומושקעת. כשצריך לפרגן אז אני הראשונה". (ויחנסקי היא בעלת סטודיו למחול).

מאיה בן ישראל

מאיה בן ישראל

מאיה (סורמלו) בן ישראל

"אירועי פורים החלו לפני כחודש, עת נערכו 'הפנינגים' של מכירות תחפושות ומשלוחי מנות במתנ"סים ברחבי העיר ע"ש לילוש ומישל שיטרית. אלה נועדו הן לגיוס כספים לתרומות למשפחות מעוטות יכולת בעיר והן כדי לאפשר לילדים שאין הפרוטה מצויה בכיסם להתחפש ולהרגיש את החג. היה אירוע בו עולים חדשים שהגיעו לעיר התקבלו באהבה רבה במתנ"ס ורבר. נהנינו גם מקריאת המגילה בכמה מוקדים בעיר. השיא היה ביום חמישי, עדלאידע 2018 שנחגגה כמיטב המסורת שהנהיג ראש העיר שלנו והפעם בסימן אוצרות הים. זה היה מסלול של כשלושה ק"מ, עשרות אלפי אנשים מאושרים, מאות רקדניות צבעוניות, בובות ענק מדהימות שיובאו אלינו מחו"ל, כמה ספינות ועוד. כבכל שנה בשנים האחרונות, יש לתושבי פתח תקוה פריבילגיה ליהנות מאירועים מתוצרת מקומית על ידי אגף האירועים. פתח תקוה איננה עוד השולים של תל אביב אלא מרכז תרבותי חברתי בפני עצמו, אליו נוהרים מהערים הסמוכות. ללא ספק, נהניתי מאוד". (בן ישראל היא פעילה חברתית).

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר