נופש באילת צילום דניאל בר און
נופש באילת צילום דניאל בר און

"חופשה בחו"ל היא סוג של שינוי אווירה"

שאלה אחת בשבוע, והפעם: מה לדעתכם עדיף, חופשה בארץ או בחו"ל?

פורסם בתאריך: 4.7.18 17:18

 

אופירה אבירם

אופירה אבירם

אופירה אבירם

"השגרה היום יומית מעיקה ומתישה וכולנו חייבים חופש, גם אם זה לפרק זמן קצר, חופשה מפנקת לבד או עם המשפחה או בן זוג. מצד אחד ישראל היא ארץ זבת חלב ודבש. יש בה הכל ובשפע. באילת יש את הים האדום, אטרקציות, מועדונים והמלונות המפנקים ועדיין אפשר להרגיש בחו"ל. סופ"ש באילת יספיק לנו עם הילדים. בחו"ל צריך להרגיש אווירה חדשה ואחרת, הטיסות זולות בהרבה וגם קצרות, חמש שעות אירופה. שם סביר להניח שעם הילדים אפשר פחות ליהנות, בארץ בבתי מלון יש פעילות לילדים וגם הם נהנים ולנו באמת יש חופשה וקצת שקט. צריך גם לקחת בחשבון שנופש בחו"ל הרבה יותר זול מבחינה כלכלית לכן כל אחד צריך לעשות את שיקול הדעת שלו". (אבירם היא נומרולוגית).

איציק אדורם

איציק אדורם

איציק אדורם

"בתכנון חופשה אנו מכניסים מכלול של שיקולים. עקב התחרות בענף התיירות יותר ויותר ישראלים מעדיפים לצאת לחופשתם לחו"ל. מאחר ומדובר בהוצאה מכובדת למשפחה, כל אחד עושה סקר שוק טרם קבלת ההחלטה. מסתבר שהחופשות בחו"ל הכוללות מלונות וטיסות, אטרקטיביות מאוד מול עלות חופשה דומה באילת למשל. אני באופן אישי מעדיף לבלות בחו"ל שכן מעבר לטיסה והשהייה במלון, אני במסגרת חופשתי מבקש להחליף אווירה וזאת באמצעות חופשה מחוץ לגבולות ישראל. זהו סוג של שינוי והתנתקות משגרת היום בארצנו. אני מודע מאוד לעניין של העדפת תוצרת הארץ והדברים מכוונים גם להזמנת חופשות, אך לצערי ענף המלונאות יקר מאד בהשוואה לחופשות דומות בחו"ל וזו הסיבה שישראלים רבים מזמינים את חופשתם בחו"ל. יש מדינות למשל יוון והאיים היווניים שנשענים על תיירות קיץ בלבד, וכל אורח שמגיע מתקבל בסבר פנים יפות , ביחס חם ודואגים לפנק אותו מבוקר עד ערב. ללא ספק בנושא השירות יש לנו מה ללמוד מאותן המדינות. לסיכום, במכלול השיקולים אני מעדיף לבלות חופשתי בחו"ל. שרות מעולה, מזון משובח והתפנקות כפי שרק במלונות בחו"ל יודעים לפנק". (אדורם הוא איש עסקים ופעיל חברתי).

יצחק עופרי. צילום זאב שטרן

יצחק עופרי. צילום זאב שטרן

יצחק עופרי

"יש יתרון בחופשה בארץ בגלל השפה, הכשרות, אהבת הארץ והחברה. יש גם אירוח קולינרי עדיף ומבצעים משתלמים במסגרות ארגוניות שונות. למשפחות , חופשה בארץ לעתים יקרה בהרבה מחופשה בחו"ל. אך להיות בארץ בתקופות של מתח ואירועים דרמטיים אינו משתלם. החופשה בחו"ל משחררת מתחים, ומאפשרת התנסות וחוויות תיירותיות מעניינות מסקרנות ומהנות. המפגש עם תרבויות שונות, נוף שונה, ואטרקציות מופלאות עושה את החופשה בחו"ל למפגש קסום של עולם מופלא. יש הצעות משתלמות עם תקציב קטן יותר מהנדרש לחופשה מקבילה בארץ, ותהליך הנסיעה לחו"ל גורם לרגשות הנאה, שחרור, וחופש. ולכן אני חושב שעדיפה חופשה בחו"ל, על פני חופשה בארץ. זה טוב לנשמה, לרשמים ולחוסן האישי, וזה פשוט, אפשרי ומשתלם". (עופרי הוא יו"ר האגודה למען החייל בפתח תקווה ויקיר העיר).

שלום קוטלר. צילום זאב שטרן

שלום קוטלר. צילום זאב שטרן

שלום קוטלר

"החופשה נועדה לחבר בין בני המשפחה העוסקים ברוב ימות השנה כל אחד בתחומו, בעניינו ובקיום היום יומי השוחק. האם את החופשה החלומית והמשפחתית שלנו ניתן לעשות בארץ או בחו"ל? מצד אחד כולנו אוהבים את ארצנו ואוהבים לטייל בה אבל מצד שני הסכומים שאנו נאלצים להשקיע עבור החופשה המשפחתית יקרים מאוד לעומת יכולתנו ליהנות מהחופשה המשפחתית הטובה וברמה טובה כפי שמגיע לכולנו. לכן ולמרות היותנו ציונים ואוהבי המדינה אנו מעדיפים ליהנות ולהכיר את העולם עם חיבור משפחתי טוב השווה לכל כיס כשהמשפחה יכולה גם ליהנות מהחיים וגם לעמוד בתקציב על ידי יציאה חלומית לחו"ל. דבר זה מתאפשר לאור פתיחת עולם התעופה יחסית זול, מהיר וקל להגיע לארצות הניכר ובכך גם ניתנת לנו האפשרות ליהנות ממנעמי העולם מבלי להשקיע ממון רב כפי שאנו נאלצים להשקיע בארץ על החופשות המשפחתיות, זאת ללא קבלת תמורה כמו בחו"ל". (קוטלר הוא מזכיר סניף מפלגת העבודה בפתח תקוה).

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר