צרכנות צילומים סטודיו מרחב, יחצ, יעל האן, סטודיו שטראוס

טסט ראשון: מזל טלבי לוי בודקת עבורכם מוצרים חדשים

תה עם נשנושי פירות, ויטמינצ'יק עם 50 אחוז פחות סוכר וקאווה ספרדית לחגיגות סוף השנה. כל מה שחדש על המדפים. ומה השורה התחתונה?

פורסם בתאריך: 26.12.19 12:02

 

 

אסם משיקה סדרה חדשה תחת המותג ויטמינצ'יק עם 50 אחוז פחות סוכר לכל כוס משקה מוכן (ביחס למתכון הקיים) ובתוספת מתיקות של רכז פרי המונק. מגיע בטעמי פטל, ענבים ותפוח בבקבוק של חצי ליטר מרוכז. בשורה התחתונה "מבחינת ההורים פחות סוכר מבחינת הילדים אותו הטעם".
מחיר: 12.90 — 18.90 שקלים

אלכוג'ל בייבי טו גואו-ורוד-אחורה-צילום יעל האן

דוקטור פישר, מרחיב את סדרת אלכו-ג'ל ומשיק את בייבי TO-GO – ערכה צבעונית הכוללת ג'יל בניחוח תפוח (30 מיל') 70 אחוז אלכוהול לשמירה על היגיינת הידיים ו-15 שקיות מתכלות לאיסוף חיתולים משומשים במתלה לתיק או לעגלה. הערכה מגיעה בארבעה עיצובים. בשורה התחתונה "יעיל".
מחיר: 29.90 שקלים

מותג טיפוח העור הצרפתי DIADERMINE משיק שני קרמי עיניים מהסדרות Lift+ / Lift+ Super Filler לשגרת טיפוח מלאה. קרמי העיניים פועלים למיצוק העור ולהפחתת כהויות ונפיחויות מתחת לעיניים. בשורה התחתונה "למריחה מידי יום".
מחיר: 63.90-59.90 שקלים

צילום סטודיו שטראוס

זוגלובק משיקה סדרה חדשה בעולם הפסטרמה: נשנושים – התוספות כבר בפנים. הסדרה כוללת סלסולי פסטרמה הודו בתוספת פסטו, סלסולי פסטרמה הודו בתוספת עשבי תיבול וסלסולי פסטרמה הודו בתוספת צ'ילי מתוק. בשורה התחתונה "מחכים גם לצ'ילי חריף".
מחיר: 13.90-16.90 שקלים

 

חברת שוורצקופף השיקה בימים אלה מסקרה לשיער לכיסוי זמני לשיער לבן, לקצוות השיער והשורש הלבן. המסקרה מעניקה מענה יעיל ונוח בעזרת מברשת מדויקת המאפשרת לכסות במיידי שיער לבן בהיר בשורש ובקווצות. הצבע זמני ונשטף לאחר חפיפת שמפו אחת. בשורה התחתונה "לימים לחוצים".
מחיר: 59.90 שקלים

צילום סטודיו מרחב

ויסוצקי משיקה טעם חדש בסדרת נשנושי פירות: סיידר בטעם תפוח וקינמון – גם חליטת פירות וגם נשנוש הכולל תוספת של שילובי פירות מיובשים וחתוכים. הסיידר מצטרף לשלושה הטעמים הקיימים בסדרה. בשורה התחתונה "שופכים את הפירות לתוך הספל עם החליטה, שותים ונהנים"".
מחיר: 24.90 שקלים

לקראת הערב האחרון המנצנץ של 2019 והראשון של 2020, מותג האיפור והביוטי "אפריל" מציגה את סדרת צלליות "רול און" למראה זוהר ובגוונים בהירים; ורוד, סגול, כסוף, זהב וכתום. גימור פנינה להנחה נוחה על העפעף. מועשרת בוויטמין E למראה מואר ובלתי נשכח. בשורה התחתונה "סיבה למסיבה".
מחיר: 59 שקלים

סדרת יינות מבעבעים איכותיים צילום יחצ  MILIANO

מותג הקאווה הספרדי IBERICA מציג לרגל חגיגות סוף השנה ותחילת השנה האזרחית החדשה: את IBERICA' CAVA' יין מבעבע כשר שמגיע בשתי גרסאות: יבש – BRUT או חצי יבשSEMI SECO . בשורה התחתונה: "להרגיש טוב".
מחיר: 30 שקלים

גם מותג הלמברוסקו האיטלקי EMILIANO משתתף בחגיגות סוף השנה ומציע סדרת יינות מבעבעים BIANCO (לבן), ROSO (אדום) ו-ROSE (רוזה). היין עדין, פירותי ובעל מתיקות עדינה. בשורה התחתונה "לחגיגות נעימות".
מחיר: 30 שקלים

צרכנות
טריומף amourette 300 W מחיר 369.9 שח צילום יחצ

מותג ההלבשה התחתונה טריומף מציג קולקציית סילבסטר חגיגית וחושנית, המשלבת פריטים מחמיאים ונוחים. המוטיב הבולט היא תחרה פרחונית שמלווה את כל הדגמים – חזיות פוש אש ומיני מייזרים, חזיות עם ריפוד וללא ריפוד, תחתונים בגזרות שונות ומחטבים. בשורה התחתונה "את הכי יפה שנוח לך".
מחיר: 69.90-399.90 שקלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר