מסעדת פפריקה. צילום זאב שטרן
מסעדת פפריקה. צילום זאב שטרן

אחרי 20 שנה: תושבים מבכים את סגירת מסעדת "פפריקה"

בהנהלת מתחם הבילויים "יכין סנטר" אישרו כי המסעדה הוותיקה נסגרה והודיעו שהם נמצאים במו"מ מתקדם עם מספר רשתות הסעדה מובילות. אחד התושבים: "זה פשוט חבל"

פורסם בתאריך: 18.2.20 19:53

מסעדת פפריקה ברחוב השחם בפתח תקוה נסגרה לאחרונה. המסעדה, שפעלה סמוך למתחם הבילויים "יכין סנטר", הוקמה לפני כ-20 שנה והחליפה בעלים בשנת 2014.  תושבים שהגיעו למקום בשבועות האחרונים הבחינו כי המקום סגור אך לא הושארה במקום כל הודעה על סגירה. בהנהלת "יכין סנטר" אישרו שכך קרה.

"אנחנו מרבים לאכול במסעדה וביום בשישי האחרון הגענו והמסעדה היתה סגורה", מספר תושב העיר. "זה פשוט חבל, מדובר באחד המקומות הבודדים שבהם ניתן היה לאכול הכל מהכל. כל אחד במשפחה יכל למצוא משהו שהוא אוהב וכמובן שהמקום היה אחד הראשונים שפתח בשבת".

למרות סגירת המסעדה, האתר של פפריקה עדיין פעיל וכך גם דף הפייסבוק. באתר נכתב שמדובר במסעדה ישראלית עם טוויסט. "היא לא רק מקום לאכול בו, אלא מקום לבלות בו עם כל המשפחה כמה שעות של נחת", נכתב.

מהנהלת יכין אישרו את הדברים ומסרו בתגובה: "לאחר שנים של שירות אדיב ונעים לתושבי פתח תקוה והאזור במתחם 'יכין סנטר', מסעדת 'פפריקה' הודיעה על סגירת המסעדה. המתחם נמצא במו"מ מתקדם עם מספר רשתות הסעדה מובילות, במטרה לפתוח בהקדם מסעדה חדשה ואיכותית לרווחת תושבי האזור כולו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דוד

    חבל על כל עסק שניסגר

    בכל מיקרה בשישי שבת גם מיסעדת נאפיס בפתח תיקווה פתוחה ויש שם הכל מהכל

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר