ELEVEN 7 מרכז רום בפתח תקוה, צילום אסף פליישר, באדיבות הרשת
7 ELEVEN מרכז רום בפתח תקוה, צילום אסף פליישר, באדיבות הרשת

הרשת העולמית מגיעה לפתח תקוה: Eleven 7 פותחת סניף בעיר

הסניף בפתח תקוה הוא הסניף השני של הרשת מחוץ לתל אביב, לאחר שהרשת חנכה במאי האחרון סניף בהוד השרון. פתיחת הסניף בפתח תקוה תלווה בהפנינג לכל המשפחה

פורסם בתאריך: 19.7.23 11:29

רשת חנויות הנוחות הגדולה בעולם מגיעה לפתח תקווה: ביום חמישי הקרוב, 20.7.23, בשעה 17:00, ייפתחו הדלתות של הסניף העשירי של Eleven 7 בישראל, במרכז רום בשכונת אם המושבות בפתח תקוה. הסניף בפתח תקוה, הוא הסניף השני של הרשת מחוץ לתל אביב, לאחר שהרשת חנכה במאי האחרון סניף בהוד השרון.

פתיחת הסניף בפתח תקוה תלווה בהפנינג לכל המשפחה שיכלול מופע קוסם, קרקס, אמן קריקטורות, די.ג'יי ועוד מגוון רחב של הפתעות. ההשתתפות בפעילות היא בחינם.
מנכ"ל Eleven 7 ישראל, אבינועם בן-מוחה, אמר: "אנחנו גאים להביא את בשורת הנוחות הבינלאומית של Eleven 7 לפתח תקוה. הסניף שלנו בעיר יציע מגוון מוצרים ופתרונות המתאימים לאוכלוסייה באזור, אשר יעניקו מענה כולל בתחומי המזון, הקפה והמשקאות, בקניות השלמה לבית ובמגוון רחב מאוד של אביזרים שונים".

 

ההחלטה לפתוח סניף במרכז רום התקבלה לאור התאמה של קונספט רשת הנוחות לשכונות המגורים הסובבות את מרכז רום והמאופיינות ברבי קומות עם משפחות צעירות. בדומה לסניפים אחרים של הרשת, הסניף בפתח תקוה יציע מגוון רחב של משקאות קפה ואת מותגי המשקאות הבינלאומיים האהובים של הרשת העולמית – סלרפי (ברד בטעמים), סמודי (שייק פירות) וביג גאלפ (משקאות קלים ומוגזים); מגוון של פתרונות הסעדה (כריכים, סלטים, אוכל חם); מגוון רחב של מאפים וקינוחים; מוצרי מזון וצריכה בסיסים לקניית השלמה לבית; תרופות ללא מרשם וכן, מגוון רחב של אביזרים כגון מכונת תספורת, מטען לנייד ועוד.

"אנחנו מעניקים פתרון של מינימרקט, פיצרייה, בית קפה, מסעדת מזון מהיר וחנות אביזרים במקום אחד, באיכות גבוהה ובמחיר השווה לכל נפש", אומר בן-מוחה.

Eleven 7 היא רשת חנויות הנוחות הגדולה ביותר בעולם המונה מעל 84 אלף סניפים ב-19 מדינות. הרשת נכנסה לישראל בינואר 2023 עם השקת סניף ראשון בדיזנגוף סנטר בתל אביב. מאז פתחה הרשת עוד 7 סניפים בתל אביב, שהאחרון בהם, ברחוב קפלן, נפתח בראשית השבוע. הסניף בפתח תקוה הוא כאמור, הסניף השני של הרשת מחוץ לתל אביב.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר