הפארק הגדול. צילום זאב שטרן
הפארק הגדול. צילום זאב שטרן

"זה חצי אי שמוקף במימי נחל הירקון עם חורשת אקליפטוס נהדרת, זה מקום מיוחד"

רגע לפני חול המועד סוכות: הפרלמנט של פתח תקוה עם המלצות על מקום טוב לפיקניק לא רחוק מהבית

פורסם בתאריך: 24.9.18 10:41

איציק אדורם

איציק אדורם

איציק אדורם

"לשמחתי בפתח תקווה קיימים מגוון מקומות לבילוי בחיק הטבע המאפשרים לערוך פיקניקים. כל אחד יכול לבחור את המקום המתאים לו. בחירת המקום לעריכת הפיקניק היא בהתאם להרכב המבלים. למשל פיקניק משפחתי עם ילדים ניתן לקיים בפארק הגדול, הילדים ייהנו ממתקני השעשועים, והמבוגרים יכולים לפרוש מחצלת ולהתרווח על הדשא. מקום נוסף מומלץ בעיני הינו פארק יד לבנים, מקום מטופח עם מרחבי דשא ועצים הנותנים צל. בהחלט מקום נעים לקיים בו פיקניק משפחתי. יתרונו הוא במיקומו, במרכז העיר ואין צורך בנסיעה ארוכה. מקום נוסף שאני אישית מאוד ממליץ לקיים בו פיקניקים הינו הפארק היפה והמטופח ליד כפר הבפטיסטים שמטופח מאוד על ידי רשות הטבע והגנים הלאומיים. מקום זה מתאים לפיקניק משפחתי עם הכנת בשרים על האש. יש בו את כל השירותים למבלים כגון ברזיות מים, מדשאות, עצים הנותנים צל, מרחב גדול, ניתן להשמיע מוזיקה ועוד. מקום נוסף שאני ממליץ לקיים בו פיקניק הינו אחד המקומות שממנו צמחה העיר פתח תקווה, ליד הירקון, טחנת אבו רבאח מקום מקסים בלב הטבע. חצי אי שמוקף במימי נחל הירקון עם חורשת עצי אקליפטוס נהדרת. במקום שרידי טחנת קמח. זו פינת טבע נקייה ומקום מאוד מיוחד לקיום פיקניק, פיקניק בחיק הטבע נטו. ניתן לקיים פיקניק ולהיזכר במורשת העיר פתח תקווה הרבה שנים אחורה". (אדורם הוא פעיל חברתי ואיש עסקים).

חגית ויחנסקי

חגית ויחנסקי

חגית ויחנסקי

"יש לנו המון מקומות טובים בעיר לפיקניק, אחד מהם הוא פארק יד לבנים הוותיק שמעורר בי זיכרונות ילדות טובים, יש את הפארק הגדול מול הקניון, אבל הכוכב החדש והמרשים של העיר הוא ללא ספק האגם החדש, אני לא בטוחה שאפשר לעשות שם את הפיקניק הישראלי המסורתי שכולל אש, מנגל וכו' אבל לא חובה תמיד על האש, אפשר לעשות פיקניק עם חטיפים ופירות וזה מאוד נחמד, רק לפרוס סדין על הדשא ולהתיישב מול האגם היפה הזה ולא צריך יותר כלום. סוף סוף גם לנו בפתח תקוה יש מקום נעים שגורם לתחושת שלווה ולא צריך לנסוע לאגמים ברעננה או חולון. לפעמים בערבי סוף שבוע אני לוקחת את הילדה הקטנה שלי לטיול סביב האגם ואני מוכרחה לומר שזה אחד הדברים הטובים שנעשו פה בעיר הזאת בעשור האחרון, המקום מדהים ומעורר התפעלות שלא לדבר על שקט ושלווה. מה שנותר לקוות שזה אכן יישאר ככה ולא ייהרס על ידי תושבים שלא אכפת להם". (ויחנסקי היא בעלת סטודיו למחול).

צביקה שטרן

צביקה שטרן

צביקה שטרן

"בקצה אזור התעשייה סגולה, על גדות נחל שילה, שוכן לו מקום מדהים וקסום וללא ספק המקום הכי יפה וטוב לפיקניק שלא רבים מכירים. המקום נקרא ״חורשת התעשיינים״. חורשה יפיפייה ומוצלת על ידי עצי אקליפטוס. המקום מגודר ויש שולחנות פיקניק בשפע. אפשר לשלב את הפיקניק במשחקי חברה, משחקי כדור, בטיול לאורך נחל שילה (הנחל זורם רק בחורף ובימי גשם) וליהנות מצמחייה ייחודית, בעלי חיים והרבה טבע. החורשה נקראת ״חורשת התעשיינים״ על שם תעשייני אזור התעשייה. המיקום המדויק הוא רחוב ענבר. אך בקשה קטנה לי אליכם: אנא תיהנו מהמקום אך שמרו על הניקיון. אספו את הפסולת וקחו אותה אתכם לפח הקרוב. ולא פחות חשוב, אל תקטפו ואל תפגעו בצמחייה למען הבאים אחריכם". (שטרן הוא פעיל בכפר גנים ג').

פארק מקורות הירקון. צילום משה גלעד

פארק מקורות הירקון. צילום משה גלעד

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר