רמי גרינברג, אנה נבות. צילומים מטה גרינברג, זאב שטרן
רמי גרינברג, אנה נבות. צילומים מטה גרינברג, זאב שטרן

"אצל כל אחד מהם יש מוטיבציה ענקית לחולל שינויים"

שאלה אחת בשבוע לפרלמנט, והפעם: את מי מפעילי הציבור בעיר הייתם רוצים לראות בכנסת?

פורסם בתאריך: 20.2.19 15:24

שי גרוסמן

שי גרוסמן

שי גרוסמן

"בעיניי העיר שלנו, פתח תקווה, מלאה בעשייה והישגים שמאחוריהם עומדים אנשים טובים ואיכותיים שעושים את מלאכתם נאמנה. הבחירות הכלליות מתקרבות, המועמדים ידועים והסקרים וההימורים על הממשלה הבאה בראש הכותרות. אבל לכל מי שחי בעיר הזאת, כדאי מדי פעם להכיר גם את האנשים העומדים מאחורי העשייה בעיר ואולי אפילו להגיד ׳תודה׳. אם הייתי יכול הייתי מצביע על שני אנשים שהייתי רוצה לראות בכנסת ובממשלה הבאה. רמי גרינברג – איש משכמו ומעלה ואין ספק שכל תושבי העיר כבר רואים את היושרה, התעוזה, היצירתיות וכושר המנהיגות שלו והיכולת לשנות. כמו כן, הייתי רוצה לראות את אנה נבות, שמכהנת כיו"ר ועד ההורים העירוני, והיא מראה איך דאגה ואכפתיות מתחברים לאסרטיביות". (גרוסמן הוא חבר ועד עובדי טבע בפתח תקווה).

 

יצחק עופרי

יצחק עופרי. צילום זאב שטרן

יצחק עופרי. צילום זאב שטרן

"את שרה הפטל, יו"ר מועצת נשים של ההסתדרות. יש לה יכולת מדהימה של ארגון ולחימה למען הנשים. יכולת ארגון של פעילות תרבותית ציבורית ואישית. בעבודתה כחברה במועצת העיר גילתה כושר מנהיגות וכושר ביטוי מעולים. החזיקה בתיק הספורט, ואף שימשה כחברה בהנהלת ההתאחדות לכדורגל. ראיתי אותה בישיבות המועצה, מגלה יושרה וחתירה למען התושב, בפחות פוליטיקה, והרבה שליחות. הלוואי והייתי רואה אותה בכנסת ישראל. בנוסף הייתי רוצה לראות בכנסת את אוריאל בוסו, יו"ר תנועת ש"ס בפתח תקווה וסגן ראש העיר ויו"ר ועדת המשנה לתכנון ובנייה. בוסו מתנדב בזק"א ומסייע לתושבי העיר כאיש ציבור אמיתי. ראיתי אותו במועצה, מאופק, מסביר פנים ורציני. יש לו חלק נכבד בעיצוב דמותה של העיר, גם אם יש מקום רב לביקורת. היכולת שלו להוביל את התנועה להישגים, ללכד את החברים בשליחות אישית, בנועם הליכות ובשכל, מצביע על תכונות של מנהיג. הלוואי והייתי רואה אותו בכנסת ישראל". (עופרי הוא יו"ר האגודה למען החייל בפתח תקווה ויקיר העיר).

 

איציק אדורם

איציק אדורם

איציק אדורם

"מהיכרותי את הנפשות הפועלות בעירנו, אוכל להמליץ כרגע על שלושה: רמי גרינברג ראש העיר, צדוק בן משה, סגן ראש העיר וענת זנזורי חברת מועצת העיר. כל השמות הללו הוכיחו עצמם בנתינה שלא נגמרת למען התושבים. במיוחד אני מבחין אצל כל אחד מהם במוטיבציה ענקית לחולל שינויים משמעותיים עבור התושבים ולתקן דברים שלא טופלו במשך שנים. ראש העיר הכניס תנופה של עשייה והוציא את המנגנון העירוני מתרדמת ממושכת של שנים, בן משה הינו בעיני קשוב לרחשי הלב של הציבור 24 שעות ביממה ועם כניסתו לתפקיד מהווה זרוע ביצוע להחלטות הנהלת העיר בתחום הכי חשוב והמשפיע על חיינו, ופועל ללא לאות לשיפור פני העיר. ניקיון , תברואה פיקוח ועוד. ענת זנזורי היא הדובדבן באנשי העשייה בעיני. היא הגיעה לתפקידה הנוכחי מלמטה עקב פעילותה המתמשכת וניסיונה לשפר את איכות חיינו בעיר בתחום איכות הסביבה וכעת כחברת מועצה מקדמת גם את התרבות בעיר. היא ההוכחה בעיני לתושב איכפתניק שחותר להשגת מטרה מוצדקת בעקשנות ולא נשבר במשך שנים". (אדורם הוא איש עסקים ופעיל חברתי).


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר