חוף אכדיה צילום ניר קידר

איזה חוף הכי שווה? "אני צריכה פינה מסודרת, ובחוף הצפוני יש בית קפה ומסעדה"

שאלה אחת בשבוע לפרלמנט, והפעם על חופי הים

פורסם בתאריך: 18.7.19 12:35

 

חגית ויחנסקי

חגית ויחנסקי

חגית ויחנסקי

"לא יודעת לגבי שאר החופים אבל לי יש חוף קבוע וזה חוף הצוק הצפוני בתל אביב, ממש קרוב לפתח תקווה רק 10-15 דקות נסיעה ויש לי ים. אני יודעת שהרבה אנשים מעדיפים חופים רחוקים ונטושים, ואפשר להבין כי יש בזה כיף וגם אני בעבר העדפתי חופים כאלה, אבל השנים חולפות וככה גם ההעדפות משתנות. לדעתי הצוק הצפוני חוף שווה ביותר, חוף נקי מסודר, לא המוני, אני לא מאלו שנזרקים על החול עם צידנית, אני צריכה פינה מסודרת, ובחוף הצפוני יש בית קפה ומסעדה, אני יכולה להגיע בכל שעה ופשוט לתפוס כיסא מול הים, להזמין אייס קפה ולקרוא ספר טוב. מי שיקרא את מה שכתוב פה עוד עלול לחשוב שיש לי זמן ללכת לים כל יום, אז ממש לא! זה לא קורה הרבה בסדר יום המטורף שלי עם בית ספר למחול על הראש ושלושה ילדים, אז קצת קשה ללכת כל יום לים, אבל כשזה קורה וכשיש לי זמן, תחפשו אותי שם". (ויחנסקי יא בעלת סטודיו למחול).

דוד חג'ג'

דוד חג'ג'

דוד חג'ג'

"מזה כמה שבועות שהקיץ כבר כאן. החום הכבד בשעות היום מבריח את כולנו למזגן המצנן ואם יש זמן אז חלק בורח לבריכה או לים, במידה והמדוזות לא מרתיעות אותו כמובן. נסיעה לחוף הים הקרוב זה המרענן הטוב ביותר בעונת הקיץ לדעת רבים. כיסא נוח, שמשיה, אבטיח מתוק ואיזה בירה קרה שווה כל רגע, ועד שהים יגיע לפתח תקווה, נסיעה קצרה לחופי הים של תל אביב או הרצליה וההנאה מושלמת. אבל פעם כשעוד היינו ילדים זה היה אחרת. נסיעה לים לא הייתה כל כך פשוטה. רכבים לא היו לנו ותחבורה ציבורית היה קשה להשיג. אז פעם בשבוע היו הסעות לים יחד עם ההורים, הצטיידנו בסל מלא כל טוב ויצאנו למרכז השכונה, להמתין להסעה שלא תמיד הגיעה בזמן, אבל כאשר הגיעה, נסיעה של חצי שעה והגענו לחוף הרצליה הקרוב. אבל מאז אני מעדיף את חופי תל אביב יותר. רצועת החוף הארוכה. הטיילת המטופחת מיפו מאפשרת מגוון גדול של חופים. ובתוך המבחר של תל אביב, את חוף מציצים אני אוהב ביותר. אולי בגלל הזיכרונות או החניה הצמודה, אולי בגלל בית הקפה הצמוד לחוף ואולי זה הכל בזכות אותו מוכר ארטיקים של שוקו בננה שאני לא תמיד קונה ממנו, אבל תמיד בכל מצב מצליח להוציא ממני חיוך ואולי לספר איזו בדיחה ולהשלים את החוויה". (חג'ג' הוא פעיל חברתי).

שלום קוטלר

שלום קוטלר. צילום זאב שטרן

שלום קוטלר. צילום זאב שטרן

"אחד החופים היפים והמהנים בארץ הינו חוף הים של תל אביב יפו. החוף מכיל בתי מלון לאורכו, טיילת יפה, חוף הים חולי עם בתי קפה ומסעדות למכביר הפזורות לאורכו עם מסלולים לרכיבת אופניים ומתקני מנוחה. חוף הים הינו אזור המוכרז לרחצה הכולל סככות מוצלות, כסאות, מקלחונים ומתקנים לעשיית כושר להנאתם של המתרחצים. כמו כן ייחודו של חוף תל אביב יפו הוא בכך שהינו נגיש לכלל האוכלוסייה ויש מקומות חניה לכל אורכו ותחבורה ציבורית. התרשמותי האישית היא שזה אחד החופים היפים בעולם ויותר יפה מחוף ריו דה ז'נרו שבברזיל. זהו חוף שטוב לשימוש כל האוכלוסייה 24/7. הלוואי היה ניתן להביא חוף כזה לפתח תקוה…". (קוטלר הוא מזכיר סניף מפלגת העבודה בפתח תקוה).

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר