ירושלים צילום אמיל סלמן

איחולים לשנה החדשה: "אני מאחלת למדינה שתדע להתגבר על כל פילוג, שתקרב בין אזרחיה"

שאלה אחת בשבוע, והפעם: מה אתם מאחלים למדינה לשנה החדשה?

פורסם בתאריך: 1.10.19 09:39

 

חגית ויחנסקי

חגית ויחנסקי

חגית ויחנסקי

"לפעמים נדמה שהמדינה שלנו היא המדינה הכי מסובכת בעולם, עם כל כך הרבה מגזרים, דעות שונות, מפלגות ומלחמות שתמיד עומדות בפתח. ובשביל לתת חותמת לכל זה אז קיבלנו השנה גם בחירות שניות עם אופציה למועד ג' ואלוהים יודע איך זה יגמר. אז בעצם שום דבר לא נדמה, זאת המציאות שלנו שכבר התרגלנו לחיות איתה. אחרי כל זה מתבקש שכל מה שארצה עבור המדינה שלי זה שתהיה מגובשת ומלוכדת, נטולת מלחמות אחים ומלחמות מבחוץ, שתדע להתגבר על כל פילוג, שתקרב בין כל אזרחיה ואם אפשר להגזים באיחולים אז לאחל לנו שנגיע לשלום המיוחל סוף סוף. בואו נאמר שגם אם חלק מזה יתגשם השנה אהיה מרוצה. שתהיה שנה טובה ומתוקה לכל תושבי ישראל ללא יוצא מן הכלל". (ויחנסקי היא בעלת סטודיו למחול).

דוד חג'ג'

דוד חג'ג'

דוד חג'ג'

"שנה חדשה בפתח ורגע לפני מבול הודעות הוואטסאפ המברכות אותנו בברכות ממוחשבות חסרות רגש אנושי, נזכרתי שפעם לא מזמן עוד שלחנו למשפחה ולחברים אגרות ברכה מודפסות עם הדפס של יונה עם עלה של זית ועליה פתיתי זהב. הזמן עובר והשנים חולפות ולפני שנאחל למדינה זר של ברכות ננצל את ההזדמנות ונברך את המשפחה והחברים לשנה חדשה מלאה בבריאות ואושר, נחת והצלחות רבות. ולמדינה האהובה שלנו, ״חלקת אלוהים ופיסת שמיים״, זו שגורמת לנו להתגעגע אליה כשאנחנו נמצאים בחו״ל, ולמחוא כפיים סוערות כאשר המטוס נוחת בנתב״ג, נאחל שהשנה שבפתח תאחד בין כולנו, שנכבד אחד את השני, שנדע לפרגן על המאמץ שנעשה כאן, שנמשיך להיות מדינה מובילה בעולם בכל תחום ושנמשיך להיות אור לגויים. שנמשיך להיות יצירתיים ושנביא לעולם חידושים והמצאות. שנדע חמלה לחלש והמוגבל ושנדע להעניק לו כל מחסור. שנדע גבולות בטוחים. שאת תקוותנו במשך השנה נממש, שנרדוף שלום ונשיג אותו, ושלא נדע עוד מלחמות". (חג'ג' הוא פעיל חברתי).

 

איציק אדורם

איציק אדורם

איציק אדורם

"אני מאחל למדינה בשנה החדשה בעיקר יציבות, בכל התחומים אך בעיקר יציבות שלטונית. אני מאחל שינוי באווירה מקצה לקצה ואווירת פיוס ושלום ביננו לבין עצמנו, הפסקת הקיטוב וההתלהמות על רקע פוליטי. אני מאחל סיום תהליכים פוליטיים על הצד הטוב ביותר. אנחנו כעת לאחר בחירות במועד שני ועם קשיים בהרכבת הקואליציה. לאף גוש אין כרגע היכולת להקים ממשלה. העיסוק המתמשך בבחירות פוגע בתפקוד משרדי הממשלה ובסופו של דבר פוגע בנו האזרחים. אני מאחל למדינה ולנו האזרחים סיום תהליך הבחירות ויציבות שלטונית והמשך צעידה קדימה בכל התחומים. בתחום אחר אני מאחל לבצע הסדרה ביטחונית בדרום והבאת שקט מוחלט ליישובי עוטף עזה. המצב הנוכחי שבו משבשים את שגרת החיים ביישובים שם לא יכול להימשך לאורך זמן. עוד אאחל למדינה להמשיך ולהוביל מבחינה טכנולוגית ולהיות אור לגויים. איני זוכר תקופה כה סוערת ולא יציבה מזה שנים רבות. אנו אזרחי המדינה אומרים שהגיע הזמן לצאת מהמצב הזה". (אדורם הוא איש עסקים ופעיל חברתי).

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר